Digitale TV vanaf 1 juni 2021
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
- Locatie: Lommel
In principe moet u niet wachten op een bericht.De eerste krantenknipsels hebben gemeld dat analoog overal gestopt was . ( ik heb ook nooit geen bericht ontvangen) Maar u kan dat toch uittesten.
Schakel die TV aan en kijk wat voor melding erop staat.
Succes.
Schakel die TV aan en kijk wat voor melding erop staat.
Succes.
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
- Locatie: Brasschaat
Ik kijk nu al een tijdje digitaal via dat compacte signaal.
Nu mocht ik 3 à 4 maal ondervinden, dat, als ik de tv aanschakel, wel beeld krijg, maar geen klank. Vervelend uiteraard.
Ik heb dan de tv uitgeschakeld, even gewacht, weer aan; geen resultaat.
Dan via de verlengkabel de stroom helemaal onderbroken, en tv weer aangezet. Dan was het in orde.
Is de oorzaak dat compacte signaal? (Is een nieuwe tv, Samsung)
Nu mocht ik 3 à 4 maal ondervinden, dat, als ik de tv aanschakel, wel beeld krijg, maar geen klank. Vervelend uiteraard.
Ik heb dan de tv uitgeschakeld, even gewacht, weer aan; geen resultaat.
Dan via de verlengkabel de stroom helemaal onderbroken, en tv weer aangezet. Dan was het in orde.
Is de oorzaak dat compacte signaal? (Is een nieuwe tv, Samsung)
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
- Locatie: Antwerpen
Reini je geeft wel weinig info hé,Reini schreef: ↑21 dec 2021, 11:37Ik kijk nu al een tijdje digitaal via dat compacte signaal.
Nu mocht ik 3 à 4 maal ondervinden, dat, als ik de tv aanschakel, wel beeld krijg, maar geen klank. Vervelend uiteraard.
Ik heb dan de tv uitgeschakeld, even gewacht, weer aan; geen resultaat.
Dan via de verlengkabel de stroom helemaal onderbroken, en tv weer aangezet. Dan was het in orde.
Is de oorzaak dat compacte signaal? (Is een nieuwe tv, Samsung)
Welke provider?
Welke type decoder?
Even ter info:
Mijn decoder V5 van proximus heeft soms ook dit probleem,
Je zet hem op en beeld maar geen klank.
Mijn oplossing was
Decoder terug afzetten en terug opzetten en het was in orde
Ik bedoel niet de stekker uit het stopcontact trekken hé
Gewoon op en af zetten
Anders uw vraag eens stellen op het proximus forum als je bij proximus bent
https://nl.forum.proximus.be/
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
- Locatie: Brasschaat
Bij compact signaal heb je geen decoder nodig.
Dus kan ik die niet uitzetten.
Provider is Telenet.
Ik had misschien succes door ja, de stekker uit te schakelen. Gewoon tv af en aan te zetten gaf geen resultaat. Gebeurt af en toe maar.
Dus kan ik die niet uitzetten.
Provider is Telenet.
Ik had misschien succes door ja, de stekker uit te schakelen. Gewoon tv af en aan te zetten gaf geen resultaat. Gebeurt af en toe maar.
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
- Locatie: Antwerpen
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen