storing

Dit is de plaats voor stamboomonderzoek of ook genealogie genoemd.

elisabeth60
Lid geworden op: 07 apr 2009, 21:59
Locatie: de Turnhoutse Kempen

15 okt 2013, 10:56

Als ik op het genealogie forum een antwoord wil insturen, krijg ik aan de linkerkant slechts een klein vakje om te antwoorden zoals fredje dit ook al gemeld heeft.
Typ ik dan toch een antwoord in, komt er niets op mijn mail te staan, alleen de ondertiteling met vr gr Elisabeth.
Ik heb dit alleen op het forum genealogie, op andere kan ik gewoon antwoorden en is alles normaal.
Wat kan ik hieraan doen aub?
Lenovo/ Windows 10 /Malwarebytes Premium / gmailaccount

mira
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 15 aug 2004, 18:22
Locatie: Het Vlakke Land bij de Noordzee

15 okt 2013, 11:52

Met "genealogie forum" bedoel je daarmee de Mailgroep Genealogie ?

Onlangs is er een nieuwe editor gelanceerd voor de mailgroepen. Het gaat om een nieuwe versie van de vorige editor om berichten in te geven.

De nieuwe editor is bedoeld om te werken op alle mogelijke moderne browsers zoals Windows 8, Internet Explorer 10, nieuwste versies van Chrome, Firefox, Safari, Opera,... waar de vorige hiermee problemen hadden. Eveneens ondersteuning voor iPad en andere tablets is nu voorzien.

Volgens jouw gegevens zou je nog werken met de verouderde IE8 versie.
Het probleem dat je aanhaalt kan je voorlopig oplossen door bovenaan te klikken op het compatibiliteits-icoontje. Normaal gezien zal je dan een aangepast tekstvlak krijgen om je bericht in te geven


Afbeelding

elisabeth60
Lid geworden op: 07 apr 2009, 21:59
Locatie: de Turnhoutse Kempen

15 okt 2013, 13:07

Dank voor uw antwoord Mira, maar helaas, dit icoontje kan ik nergens vinden.

Zal dan maar proberen via forum, mailgroepen te gaan om te kunnen antwoorden of een vraagje te stellen.

Groetjes
Elisa
Lenovo/ Windows 10 /Malwarebytes Premium / gmailaccount