N-VA wil gepensioneerden activeren

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

12 nov 2019, 09:55

Voorn

Jules wilt alles weten over de forumleden.
Mogen wij eens weten wat u gestudeerd hebt en wat ge ermee gedaan hebt en bij wie?


Dat klopt eens voor de volle 100% , vreselijk hoe hij Prima Vera aanschrijft hier op Forum .

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

12 nov 2019, 12:05

gast43 schreef:
12 nov 2019, 09:55
Voorn

Jules wilt alles weten over de forumleden.
Mogen wij eens weten wat u gestudeerd hebt en wat ge ermee gedaan hebt en bij wie?


Dat klopt eens voor de volle 100% , vreselijk hoe hij Prima Vera aanschrijft hier op Forum .

Gast43, we weten van welke boer het komt, ik kan het me voor de rest niet aantrekken. Ik veronderstel dat het meer over hem zegt dan over mij. :wink:

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

12 nov 2019, 14:04

Een. “ boer” is de Jules niet hoor.
Maar het is voor velen altijd pijnlijk voorwar hij schrijft.
1 remedie!! Reageer niet. Ofwel ben je ermee akkoord of je ergert je eraan. Hijzelf stoort zich daar niet aan.
Maar scheldpartijen mogen hier toch wel eens ophouden.!
Ice

12 nov 2019, 14:07

Prima Vera schreef:
12 nov 2019, 09:04
@Ice : dan begin je nu best al volop te sparen voor je eigen pensioen want dan krijg je zelfs dat niet meer en wordt de volgende generatie gepensioneerde Vlamingen bedelaars die onder een brug op een karton slapen en restjes uit vuilnisbakken moeten vissen om nog te kunnen overleven
Dat sparen voor je eigen pensioen komt al lang niet enkel van NVA, voordien was dat ook AL LANG het hoofdthema van SPA en CDV. Maar jij bent zo blind dat je alles wat voor NVA gebeurde, gewoon vergeten bent. Jouw nijd en haat is zo groot dat je niets anders meer ziet en hoort en ruikt en proeft : NVA. Hoe zielig moet dat zijn. Heb jij nog een leven? Ik begin jou nu toch in't zelfde vakje in te delen als Dejules. Alle 2 even bezeten.
Je vergeet zeker gemakshalve dat nva reeds meer dan 10 jaar mee in de vlaamse regering zat? :roll:
Argumenten om de inhoud van mijn reactie te weerleggen zijn er niet, zeker?
De extra 'pijlers' waar dit spel mee begonnen is, zaten inderdaad al lang in de pijplijn van de vláámse (en de federale) regering maar dat mislukte want mensen waren niet geneigd om massaal aan pensioensparen te doen...als dat wel het geval was geweest, dan behoorde het wettelijke pensioen vandaag reeds tot het verleden.
Onze vlaamse kinderen en kleinkinderen zullen opnieuw moeten vechten voor hun verworven rechten die nva (en, Godbetert de vláámse regering) afschaft met drogredenen zoals onbetaalbaarheid van SZ uit wraak op de vlamingen voor het afstraffen van de collaborateurs na de oorlog - die wraakzucht zit nog heel diep bij die landverraders.

Hou toch eens op met je veronderstellingen van nijd, haat en bezetenheid omdat mijn mening je niet aanstaat, spuugzát ben ik dat. :evil:
Laatst gewijzigd door Ice op 12 nov 2019, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

12 nov 2019, 14:24

Iedereen wordt spuugzat van dit forum.
Gescheld, dreigementen. Waar gaan wij naartoe?

figaretto
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Locatie: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...

12 nov 2019, 15:13

Zet die ploat af !!!

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

12 nov 2019, 18:23

Tja Ice ik ben het spuugzat van altijd diezelfde zever te lezen: NVA dit, NVA dat! Zij regeren niet alleen en dat sparen voor je eigen pensioen was al lang voor hen. PVDA zijn communisten, Groen is te lomp op dood te doen. SPA heeft er dan een gek tussen zitten die graag zijn centen verbrand en het ook nog doet. CD&V zit te sjoemelen met zijn Arco en Open VLD heeft daar ook enkele mooie individuen rond lopen.
Jij bent voor de communisten, ik voor de NVA. Ieder zijn mening maar ik ben niet zo geobsedeerd dat ik alle dagen op één en dezelfde plaat bezig ben.

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

12 nov 2019, 19:15

Prima Vera schreef:
12 nov 2019, 18:23
Tja Ice ik ben het spuugzat van altijd diezelfde zever te lezen: NVA dit, NVA dat! Zij regeren niet alleen en dat sparen voor je eigen pensioen was al lang voor hen. PVDA zijn communisten, Groen is te lomp op dood te doen. SPA heeft er dan een gek tussen zitten die graag zijn centen verbrand en het ook nog doet. CD&V zit te sjoemelen met zijn Arco en Open VLD heeft daar ook enkele mooie individuen rond lopen.
Jij bent voor de communisten, ik voor de NVA. Ieder zijn mening maar ik ben niet zo geobsedeerd dat ik alle dagen op één en dezelfde plaat bezig ben.
Misschien beter nieuwe (de zoveelste ... :twisted: ) verkiezingen uitschrijven, want de laatste verkiezingen hebben nog niet veel opgeleverd! :evil:
Foert, ik weet verdomd goed WAAROM IK NIET ga! :mrgreen:

Je gaat verdorie een brood kopen, en je krijgt in plaats van een brood, een rol toiletpapier aangereikt.
Of vergelijkbaar: "Jamaar ober, ik had een steak besteld, en ik krijg hier een paling op mijn teljoor"!
Of nog: "Ik had een koffie besteld, en ik krijg hier een tas erwtensoep op de tafel!? Klopt niet he"!

Wel, als je voor een of andere partij hebt gekozen, dan krijg je een hele boel partijen, waarvoor je DOELBEWUST, NIET hebt gekozen.
Laatst gewijzigd door Fazal op 12 nov 2019, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

12 nov 2019, 19:35

Denk je echt dat die nieuwe verkiezingen gaan helpen? Ze gaan de situatie nog moeilijker maken m.i. Veel zal er niet veranderen. Wat ik wel weet dat is dat die belastingen geld kosten en dat die uit onze zak komen.

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

12 nov 2019, 19:39

Dàt is nu juist één van de hoofdredenen waarom ik NIET ga!

En jawel hoor, er zal zeker véél veranderen.
Het zal ons bvb nog véél méér geld gaan kosten!

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

12 nov 2019, 22:56

Mensen een schuldgevoel aanpraten, omdat ge niet slim genoeg zijt, niet rap zijt, niet wil leren. Een sarcast zijt.
En zo sluist men het werk hier weg naar lageloonlanden.
Mensen maken zich zorgen. Welke partij zou dat zijn?
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
Ice

13 nov 2019, 11:17

Prima Vera schreef:
12 nov 2019, 18:23
Tja Ice ik ben het spuugzat van altijd diezelfde zever te lezen: NVA dit, NVA dat! Zij regeren niet alleen en dat sparen voor je eigen pensioen was al lang voor hen. PVDA zijn communisten, Groen is te lomp op dood te doen. SPA heeft er dan een gek tussen zitten die graag zijn centen verbrand en het ook nog doet. CD&V zit te sjoemelen met zijn Arco en Open VLD heeft daar ook enkele mooie individuen rond lopen.
Jij bent voor de communisten, ik voor de NVA. Ieder zijn mening maar ik ben niet zo geobsedeerd dat ik alle dagen op één en dezelfde plaat bezig ben.
Tja, als je niet wijzer bent dan dat...de afgelopen jaren bewéés nva immers zonder twijfel dat zij telkens het vuur aan de lont steken want sinds zij mede aan de macht zijn, is de situatie voor de vlamingen pas verergert...of zie je dat ook niet? :roll:
Moet de lijst nóg maar eens opgesomd worden sinds de regeringsdeelname van nva?!

Coalitievorming is inderdaad een zegen voor nva en daar maken ze ook volop gebruik van om hun verantwoordelijkheid af te schuiven op coalitiepartners: télkens wijzen ze naar anderen, nva heeft het nooit gedaan maar....de wetsvoorstellen en 'maatregelen' komen wél altijd uit de koker van nva... 8O
Je kunt blijven ontkennen dat een biefstuk van een koe komt, zelfs al zie je ze zélf de koe slachten...

Waar haal je het in Godsnaam dat ik voor communisten zou zijn? Dat is net hoe nva zich gedraagt: de vlaming selectief de strot dichtknijpen zoals die zotten in china en n-korea bij eigen volk doen.
Het is erg en ver gekomen dat lepe nakomelingen van collaborateurs de kans krijgen om met valse voorwendselen wraak te kunnen nemen op onschuldige Vlamingen waarvan enkelen hun eigen ondergang dan nog wel blijven verdedigen, anderen zien wel door de rookgordijnen en daardoor stevent nva ook af op de kiesdrempel: eigen schuld, dikke bult. :mrgreen:

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

13 nov 2019, 11:19

ja, ja .... begin nu maar over de collaborateurs die de arme Vlaming te slim af zijn! Nog andere plattitudes?
Ice

13 nov 2019, 13:44

Prima Vera schreef:
13 nov 2019, 11:19
ja, ja .... begin nu maar over de collaborateurs die de arme Vlaming te slim af zijn! Nog andere plattitudes?
Je kunt het zonlicht nu eenmaal niet blijven ontkennen.. :mrgreen:
Weerleg maar eens met argumenten ipv met onnozele oneliners.

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

13 nov 2019, 19:11

Vera, het heeft geen enkele zin de aytholla Ice tegen te spreken, die weet het altijd véél beter dan alle andere forumgasten - enfin dat handvol dat hier nog wil posten. Zal waarschijnlijk ook het laatste zijn dat ik hier kan posten, want zoals velen voor mij zal ik wel uit geflikkerd worden.