Immobielienkantoren willen nu je inkomen weten -?????

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Ice

09 nov 2019, 13:46

Och, MD, de vervanging van autochtone, vergrijzende huiseigenaren naar huiseigenaren met migranten achtergrond is volop bezig.
Kinderen van de vergrijzende bevolking kunnen zelfs al geen woning meer verwerven, daarvoor dient dus de afschaffing van de woonbonus - 'kansarme, kroostrijke' migranten krijgen wel nog steeds steun door sociale leningen.

Nu reeds worden hele wijken ingepalmd door vooral turken die elke woning opkopen, meteen renoveren (je vraagt je af hoe ze dat maar doen? Nét gekocht en volledige renovaties?) en appartementen bouwen om te verhuren.
Dat is realiteit, de wijk waar mijn ouderlijk huis staat is reeds veranderd in een turken ghetto.

Wel benieuwd hoe deze migranten verhuurders de wanbetalers uit hun eigendom zullen krijgen, dat zal vast niet meer via de rechtbank verlopen maar in groep en met messen en knuppels de wanbetalers eruit jagen.
We kunnen ons nog aan wat meer agressie en moorden verwachten maar migranten mogen dat, zij staan wel in hun recht als huurders niet betalen...

Volg je weleens het programma 'De rechtbank'?
Daar zie je al duidelijk dat huiseigenaren steeds vaker migranten zijn....een migrant kwam de uitzetting eisen van zijn (autochtone) huurster die huurachterstand zóu hebben - hij dacht de rechtbank wijs te kunnen maken dat het innen van te laat betaalde huur betekende dat er geen huur was betaald en zijn huurster dus wanbetaler was...de rechter kon die kromme redenering natuurlijk niet volgen want de huur was, weliswaar te laat, wél betaald....door het bewijs van bankoverschrijving... want ingeval van cash betaling had de huurster aan het kortste eind getrokken, zeker weten. :x

We gaan nog wat misdrijven, agressie, stoten en gerechtelijke dwalingen zien door de willekeur met 2 maten en 2 gewichten in de toekomst... :roll:

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

09 nov 2019, 14:09

maior domus schreef:
09 nov 2019, 12:56
De mensen van fatsoen moeten het bekopen.
Door de schuld van de klaplopers, die je kot afbreken, geen cent betalen en er niet meer uit te krijgen zijn, ofwel met de noorderzon verdwijnen.
En dat het voor 95% van die import-soorten zijn, zal ik er maar niet bijzeggen, want dan ben ik een racist. :roll:
Een andere mededeling zouden wij van U missen. :) . De inhoud trekt evenwel op niks. Gij moet U eens gaan realiseren, dat Uw eerste volle pamper gaat ververst door .....een import soort, tenzij het inmiddels reeds een routine is die dagelijks wordt uitgevoerd. De import-soort ontvangt hiervoor een bescheiden gegarandeerd loon, een soort van gewaarborgd inkomen, zolang gij naar adem blijft happen.
DIt soort mensen krijgen mijn voorkeur als privé-verhuurder, maar ze worden mij meestal voor de neus weggesnoept door een sociale investeringsmaatschappij die ook de voorkeur geven aan mensen met een vast inkomen. Wie als privé-verhuurder genoegen moet nemen met een "paljas" in keurig maatpak, gewapend met een partij kaart als aanbevelingsbrief, heeft geen enkele garantie dat hij een serieuze huurder over de vloer gaat krijgen. Vlaamse aboriginals of import waar bewijzen hun inkomen met een belastingaangifte. Bestaat het inkomen uit een vervangingsinkomen, dan geven wij al de voorkeur aan een ander kandidaat, want met de huidige Vlaamse regering en hun sociaal afbraak beleid, biedt dit geen enkele financiële garantie voor de toekomst. De invalide van vandaag, wordt wellicht de werkloze van morgen.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

09 nov 2019, 14:39

De kannibaal schreef:
De import-soort ontvangt hiervoor een bescheiden gegarandeerd loon, een soort van gewaarborgd inkomen, zolang gij naar adem blijft happen. Dit soort mensen krijgen mijn voorkeur als privé-verhuurder, maar ze worden mij meestal voor de neus weggesnoept door een sociale investeringsmaatschappij die ook de voorkeur geven aan mensen met een vast inkomen.
Seg imam, kunt ge geen huurders gaan halen in het maximiliaanpark. In plaats van mensen terecht te wijzen doe iets nuttig om dat ‘soort mensen’ te helpen en verhuur aan hen ipv hier de goede inborst te komen uithangen en u te verschuilen achter die sociale (investerings)huisvestingsmaatschappijen . En mocht ge niet verhuren, neem er een paar in huis. Maar zover zal uw solidariteit wel niet gaan hé, schijnheiligaard.
Ice

09 nov 2019, 15:02

De kannibaal schreef:
09 nov 2019, 14:09
Een andere mededeling zouden wij van U missen. . De inhoud trekt evenwel op niks.
Exact van toepassing op jouw 'bijdrage'..... :mrgreen:

Bovendien is het vanzelfsprekend dat jij als privé verhuurder liever verhuurt aan de import-soort die steevast een soort van gewaarborgd inkomen ontvangt, (degenen die wérken voor een loon zijn zéér dun gezaaid en de vrouwen werken niet, dat mogen ze niet)...bovendien, als zulke huurders niet betalen, dan krijg je je huur toch wel van het ocmw, kansarm en kroostrijk, weetjewel?.....spijtig dat sociale investeringsmaatschappijen deze "import-huurders met vast inkomen" wegkapen maar helaas zijn investeringsmaatschappijen niet sociaal en verhuren zij bovendien geen woningen.. :roll:

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

09 nov 2019, 15:29

Dicksy schreef:
09 nov 2019, 14:39
De kannibaal schreef:
De import-soort ontvangt hiervoor een bescheiden gegarandeerd loon, een soort van gewaarborgd inkomen, zolang gij naar adem blijft happen. Dit soort mensen krijgen mijn voorkeur als privé-verhuurder, maar ze worden mij meestal voor de neus weggesnoept door een sociale investeringsmaatschappij die ook de voorkeur geven aan mensen met een vast inkomen.
Seg imam, kunt ge geen huurders gaan halen in het maximiliaanpark. In plaats van mensen terecht te wijzen doe iets nuttig om dat ‘soort mensen’ te helpen en verhuur aan hen ipv hier de goede inborst te komen uithangen en u te verschuilen achter die sociale (investerings)huisvestingsmaatschappijen . En mocht ge niet verhuren, neem er een paar in huis. Maar zover zal uw solidariteit wel niet gaan hé, schijnheiligaard.
Ik kan U enkel aanraden om mijn tekst nog eens te herlezen. Als gij dan nog tot dezelfde conclusie komt, dan kan ik U enkel verwijzen naar de vervolmakingscursus Nederlands, georganiseerd door Ben, maar helaas vanaf nu betalend, en duur. Goede inborst ?????Solidariteit??????. Het Amerikaans model blijft heilig. In "God we trust, and all the others pay cash." Voor de Vlamingen, eigen volk eerst, maar eigen volk betekent dan ik en mijn naaste familie.

doggy
Lid geworden op: 08 aug 2006, 16:02

09 nov 2019, 16:13

Zeg Ice, hebt ge't over de Muide in Gent ???

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

09 nov 2019, 16:38

maior domus schreef:
En dat het voor 95% van die import-soorten zijn, zal ik er maar niet bijzeggen, want dan ben ik een racist. :roll:
De Kannibaal schreef:
Een andere mededeling zouden wij van U missen. :) . De inhoud trekt evenwel op niks. Gij moet U eens gaan realiseren, dat Uw eerste volle pamper gaat ververst door .....import soort, tenzij het inmiddels reeds een routine is die dagelijks wordt uitgevoerd. De import-soort ontvangt hiervoor een bescheiden gegarandeerd loon, een soort van gewaarborgd inkomen, zolang gij naar adem blijft happen.
DIt soort mensen krijgen mijn voorkeur als privé-verhuurder, maar ze worden mij meestal voor de neus weggesnoept door een sociale investeringsmaatschappij die ook de voorkeur geven aan mensen met een vast inkomen. Wie als privé-verhuurder genoegen moet nemen met een "paljas" in keurig maatpak, gewapend met een partij kaart als aanbevelingsbrief, heeft geen enkele garantie dat hij een serieuze huurder over de vloer gaat krijgen. Vlaamse aboriginals of import waar bewijzen hun inkomen met een belastingaangifte. Bestaat het inkomen uit een vervangingsinkomen, dan geven wij al de voorkeur aan een ander kandidaat, want met de huidige Vlaamse regering en hun sociaal afbraak beleid, biedt dit geen enkele financiële garantie voor de toekomst. De invalide van vandaag, wordt wellicht de werkloze van morgen.
Het maximilliaanpark zit vol met dit soort mensen die uw voorkeur genieten als privé-verhuurder.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

09 nov 2019, 16:58

Het Maximiliaanpark zit vol met dit soort mensen die uw voorkeur genieten als privé-verhuurder.
Ik denk dat je een heel verkeerd beeld hebt van die "transitmigranten" Een huis huren is wel het laatste wat ze willen … en ze hebben ook geen "vast" inkomen hé. Allee toch niet in 't wit.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

09 nov 2019, 17:03

E.T. schreef:
Ik denk dat je een heel verkeerd beeld hebt van die "transitmigranten" Een huis huren is wel het laatste wat ze willen … en ze hebben ook geen "vast" inkomen hé. Allee toch niet in 't wit.
De huur van deze ‘transmigranten’ kan altijd opgehoest worden door het OCMW en zeker nu de winter voor de deur staat. En De Kannibaal kan ze ook gratis onderbrengen zodat ze altijd kunnen terugkeren naar een warm nest na hun dagelijkse poging om in het VK te geraken.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

09 nov 2019, 19:14

Transmigranten krijgen GEEN leefloon van het OCMW.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

09 nov 2019, 20:11

E.T. schreef:
Transmigranten krijgen GEEN leefloon van het OCMW.
Het gaat niet over leefloon, het gaat over wie de huur betaald als zo'n import-soort onderdak wil op de reguliere woonmarkt. En dat is het ocmw.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

10 nov 2019, 09:20

En doggy ,

wat jij neerpent dat je verhuurt aan wie dat je wilt , moet dat maar eens proberen .
Je zal dan wel voelen als er iemand tussen zit dat je hebt geweigerd wat jou zal kosten indien ze zouden aangeven .( Iedereen gelijk voor de wet geen discriminatie )

Normaal gezien moet de huur vermeld staan op u uithangbord als je zelf verhuurt
plus wat ze nu doen bij ons is ecp waarde vermelden .

En bij de Immo kantoren zouden ze dat toch wel moeten vermelden op hun site of in de etalage van hun kantoor .
Verhuurprijs .

Zijn veel woningen verkocht nu , maar normaal wie gaat de kosten renoveren betalen (voorbeeld paar bezit )!! En anders gaan ze wel verrekenen bij de verkoop later :mrgreen:
Tijd van de huisjesmelkers is passe alleen bij sociale woningen daar mag alles . :mrgreen:
Als u woning niet voldoet aan de normen , kunnen jou huurders huur terug opeisen zover is nu gekomen .
En erna onbewoonbaar verklaren als eigenaar daar zelf niks aan doet .
U raadplegen (nieuwe normen) ( Regering beslist niet de eigenaars)

https://www.vlaanderen.be/een-woning-verhuren

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

10 nov 2019, 11:17

Ice schreef:
09 nov 2019, 13:46
Och, MD, de vervanging van autochtone, vergrijzende huiseigenaren naar huiseigenaren met migranten achtergrond is volop bezig.
Kinderen van de vergrijzende bevolking kunnen zelfs al geen woning meer verwerven, daarvoor dient dus de afschaffing van de woonbonus - 'kansarme, kroostrijke' migranten krijgen wel nog steeds steun door sociale leningen.

Nu reeds worden hele wijken ingepalmd door vooral turken die elke woning opkopen, meteen renoveren (je vraagt je af hoe ze dat maar doen? Nét gekocht en volledige renovaties?) en appartementen bouwen om te verhuren.
Dat is realiteit, de wijk waar mijn ouderlijk huis staat is reeds veranderd in een turken ghetto.

Wel benieuwd hoe deze migranten verhuurders de wanbetalers uit hun eigendom zullen krijgen, dat zal vast niet meer via de rechtbank verlopen maar in groep en met messen en knuppels de wanbetalers eruit jagen.
We kunnen ons nog aan wat meer agressie en moorden verwachten maar migranten mogen dat, zij staan wel in hun recht als huurders niet betalen...
Sorry, dit belangrijk bericht had ik gemist en het is eindelijk een verklaring voor een chronische razernij. Opgroeien in een Limburgse ghetto, te midden van de Italianen, maakt een mens allergisch tegen zijn gekleurde mede mens. Als de tijd dan eindelijk rijp is dat de waarde van de moeilijk verworven immo kan verzilverd worden, nestelen Turken zich links en rechts van het blinkend goud. Met een VB speldje op de colbert, zit een mens dan al niet in de meest comfortabele positie om te gaan onderhandelen over de prijs. Men moet genoegen nemen met 30 % van de eigenlijk waarde en dan wordt men nog eens gerold door de fiscus. De Turkse families renoveren de bijna gratis verworven eigendom, en beginnen voor grof geld te verhuren. Wie zoveel centen langs de neus ziet voorbij gaan wordt chronisch agressief.
Het is nochtans een veel voorkomend verschijnsel in de immobiliën sector. De autochtoon handelt alleen op eigen houtje. Marokkanen en Turken handelen als familie. Onroerend goed is familiaal bezit. Hun financiële draagkracht stijgt en het verhaal herhaalt zich.
Wie dan nog eens woont in de meest economisch vervallen regio van de nieuwe Vlaamse republiek, weet dat er snel drastische maatregelen zullen volgen om het gebied af te stoten. Geen positieve vooruitzichten.
Ice

10 nov 2019, 12:55

Je betoog is weer een aaneenrijging van onzin naast de kwestie, dat druipt van ingehouden woede door een zelfverloochenaar, met veronderstellingen om van politieke neutraliteit in bedekte termen een partijlid te maken van Vlaams Belang om in het verdomhoekje te kunnen duwen van extreem rechts voor het opkomen van eigen cultuur dat intussen nog steeds door ontmaskerde huichelaars gelijk wordt gesteld met racisme.
De mond proberen te snoeren voor bewezen feiten die intussen onbetwiste realiteit zijn door belachelijke, ontkennende commentaar te leveren dat kant noch wal raakt is te transparant, kannibaal...toch voor normaal begaafde mensen, moskee gangers kun je dat wel nog wijsmaken.
Jouw voortdurende, doorzichtige veronderstellingen zijn een belediging voor de intelligentie van normaal begaafden die wel van gedachten kunnen wisselen over hoe migranten verhuurders wanbetalers uit hun eigendom zullen jagen, rekening houdend met hun wangedrag en agressieve mentaliteit dat ze nu al geruime tijd zelf overmatig tentoon stellen en bevestigen in de maatschappij.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

10 nov 2019, 12:58

Lenen is door de Islam verboden.
Ze huren dus hun woning van de bank gedurende een afgsproken temijn.
De bank is dus de aankoper.