Terrorisme en geplande terreurdaden in Europa

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

twistenopdemaan
Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41

15 nov 2022, 09:49

Het is niet duidelijk in de koran of Christenen mogen gedood worden of niet Zijn er hier koran volgelingen die dit weten.

“En gij zult degenen die zeggen: "Wij zijn Christenen" het vriendschappelijkst vinden jegens de gelovigen. Dit is, wijl er onder hen geleerden en monniken zijn en wijl zij niet trots zijn.” (soera 5:82).
”Dan deden Wij Onze boodschappers in hun voetsporen treden en Wij deden Jezus, de zoon van Maria, opvolgen en Wij gaven hem het Evangelie. En Wij legden zachtmoedigheid en barmhartigheid in het hart zijner volgelingen.” (soera 57:27).
”O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden.” (soera 5:51).
Ongelovigen mogen gewoon gedood worden, maar bij gelovigen moet de moslim wat voorzichtiger zijn. “En wie een gelovige opzettelijk doodt, zijn vergelding zal de hel zijn; daarin zal hij vertoeven.” (soera 4:93). “Het betaamt een gelovige niet, een andere gelovige te doden, tenzij dit bij vergissing gebeurt.” (soera 4:92).

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

15 nov 2022, 10:39

Ongelovigen mogen gewoon gedood worden, maar bij gelovigen moet de moslim wat voorzichtiger zijn.
Denk je dat een christen een gelovige is in de ogen van een moslim?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

15 nov 2022, 22:32

Gelovige, zei U ? Een hond, ja ? Wil de moslimgemeenschap in Belgie nog enigzins krediet krijgen, dan zou deze gemeenschap in de schoot van hun moslimgeloof , zelf stappen moeten zetten om het crapuul onder hun , uit te zuiveren .

Maar ge gaat het zien, hé, het gaat al weer eens beschouwd worden als een faitdivers en binnen een week wordt er niet meer gesproken over het politie-slachtoffer . 8O :x

werewoef
AMEN en AUM

twistenopdemaan
Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41

19 nov 2022, 10:26

Wat een larie, hoe je ook denkt over de betreffende minister, je kan die toch niet verantwoordelijk stellen voor elke misdaad
Zeker omdat er fouten bij politie zelf zijn gebeurd
Maar die willen geen enkele verantwoordelijkheid nemen zoals gewoonlijk
Let op dat heeft niets te maken met wat gebeurd is maar alles met de loonsverhoging die ze niet krijgen

Als iemand zo binnenstapt op politiekantoor, ga je toch serieuze bedenkingen hebben, steek die dan zeker al in de cel. Vind dat de politie in zo´n gevallen evenveel bevoegdheid moet krijgen als parket en de juiste gegevens bekomen!

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 nov 2022, 11:00

In Israël zijn dinsdag 3 mensen vermoord door een 18-jarige Palestijn die met een auto op mensen inreed en op een andere plaats 3 burgers neerstak waarvan 2 overleden zijn. Soldaten van het IDF hebben de dader doodgeschoten.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

25 nov 2022, 14:45

De Palestijn van 18 uit mijn vorige posting wordt door Al-Jazeera in nauwelijks verholen termen bejubeld om zijn daden.

In het Westen heeft Al-Jazeera de naam verworven een belangrijke nieuwsbron te zijn. In de Arabische versie, echter, blijft het vuilnis over de rand borrelen. Die Palestijn, zo meldt Al-J, heeft "een hattrick gescoord" door 3 joden te vermoorden.
Beeld je even in dat een belangrijke nieuwszender van bij ons zoiets zou doen als het over vermoorde Arabieren gaat. De wereld zou het geweten hebben. Oekraïne zou minstens 3 dagen uit het nieuws blijven.


Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

14 dec 2022, 19:56

In Frankrijk zijn deze week 8 moslimterroristen veroordeeld om hun bijdrage aan de slachting van 86 mensen (15 kinderen) op de promenade des Anglais in Nice. 450 mensen werden gewond.

De man die de truck bestuurde is dezelfde dag doodgeschoten.

De andere acht kregen straffen die tot 18 jaar opliepen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

17 dec 2022, 17:11

Wil. schreef:
14 dec 2022, 19:56
In Frankrijk zijn deze week 8 moslimterroristen veroordeeld om hun bijdrage aan de slachting van 86 mensen (15 kinderen) op de promenade des Anglais in Nice. 450 mensen werden gewond.

De man die de truck bestuurde is dezelfde dag doodgeschoten.

De andere acht kregen straffen die tot 18 jaar opliepen.
hier gaan ze voor vrijlating van Abdeslam,en al die soort vraagt nu een dwangsom van 5000€ omdat ze satanse muziek moeten aanhoren,en als ze geen goesting hebben , willen ze niet naar het proces gaan.
https://nl.metrotime.be/nieuws/jambon-v ... grijpelijk
https://www.hln.be/binnenland/mohamed-a ... ~ad4075a1/
of een misverstand
https://www.hln.be/binnenland/zitting-t ... ~a5c28c30/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

17 dec 2022, 18:52

tokkio schreef:
17 dec 2022, 17:11
Wil. schreef:
14 dec 2022, 19:56
In Frankrijk zijn deze week 8 moslimterroristen veroordeeld om hun bijdrage aan de slachting van 86 mensen (15 kinderen) op de promenade des Anglais in Nice. 450 mensen werden gewond.

De man die de truck bestuurde is dezelfde dag doodgeschoten.

De andere acht kregen straffen die tot 18 jaar opliepen.
hier gaan ze voor vrijlating van Abdeslam,en al die soort vraagt nu een dwangsom van 5000€ omdat ze satanse muziek moeten aanhoren,en als ze geen goesting hebben , willen ze niet naar het proces gaan.
https://nl.metrotime.be/nieuws/jambon-v ... grijpelijk
https://www.hln.be/binnenland/mohamed-a ... ~ad4075a1/
of een misverstand
https://www.hln.be/binnenland/zitting-t ... ~a5c28c30/
Ik snap niet waarom de belasting betaler weeral opdraait voor die klootzakken.
Die verdienen enkel de kogel en zo rap mogelijk.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

07 jan 2023, 14:58

Op nieuwjaarsavond heeft de 19-jarige Trevor Bickford op Times Square in N.Y. twee agenten neergestoken. De autoriteiten krabben zich nog altijd in het haar en vragen zich af : waarom?

Bickford liet zelf een "manifesto" achter waarin hij zijn visie en intenties heel duidelijk maakte. Maar aangezien noch hij, noch zijn aanval pasten in het verhaal van de gevestigde media en het Biden-regime over de terreurdreiging van de ‘blanke supremacisten’, is het onwaarschijnlijk dat ze veel aandacht zullen krijgen.

De New York Post merkte ook op dat Bickford "een geüniformeerde officier" of "iemand met een pistool" wilde aanvallen, omdat hij geloofde dat zulke mensen een "vijand van de staat" waren. Welke staat dan wel? Daarop gaat de NYPost niet in. Een suggestie: IS misschien?

Hoe kwam Trevor Bickford op deze manier tot denken? Hij leek een typische, echte Amerikaanse tiener te zijn.

Toen stierf zijn vader en even later bekeerd Bickford zich tot de islam. Als de autoriteiten het motief van Bickford echt willen begrijpen, moeten ze zorgvuldig bestuderen wat ze vrijwel zeker zullen negeren, zoals de vraag hoe en waar deze jongeman zich bekeerde tot de islam, en hoe hij op het idee kwam dat zijn nieuwe religie - waarover niet-moslim autoriteiten over de hele westerse wereld ons verzekeren dat die volkomen vreedzaam en tolerant is - hem het bevel gaf om niet-moslims als vijanden te beschouwen en hen met geweld aan te vallen.

Die vragen gaan niet gesteld worden. Al deze opzettelijke en doelbewust gewilde onwetendheid bereikt niets anders dan dat het verhaal van Trevor Bickford keer op keer zal terugkeren.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

07 jan 2023, 16:40

twistenopdemaan schreef:
15 nov 2022, 09:49
Het is niet duidelijk in de koran of Christenen mogen gedood worden of niet Zijn er hier koran volgelingen die dit weten.

“En gij zult degenen die zeggen: "Wij zijn Christenen" het vriendschappelijkst vinden jegens de gelovigen. Dit is, wijl er onder hen geleerden en monniken zijn en wijl zij niet trots zijn.” (soera 5:82).
”Dan deden Wij Onze boodschappers in hun voetsporen treden en Wij deden Jezus, de zoon van Maria, opvolgen en Wij gaven hem het Evangelie. En Wij legden zachtmoedigheid en barmhartigheid in het hart zijner volgelingen.” (soera 57:27).
”O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden.” (soera 5:51).
Ongelovigen mogen gewoon gedood worden, maar bij gelovigen moet de moslim wat voorzichtiger zijn. “En wie een gelovige opzettelijk doodt, zijn vergelding zal de hel zijn; daarin zal hij vertoeven.” (soera 4:93). “Het betaamt een gelovige niet, een andere gelovige te doden, tenzij dit bij vergissing gebeurt.” (soera 4:92).
Is een gelovige in naam van zijn god een fanatiekeling, die in naam van die zelfde god andere gelovigen dood omdat die een andere god hebben?

Er zijn wel 10 grote geloof's gemeenschappen, en ze doen niets anders dan ,wie van een ander geloof is vermoorden,is dat de wil van hun god,zo blijven ze bezig, maar een geloof is die in het land dat men geboren is, en gebrainwasht is door de verhalen die ze horen ,van hun ouders en van de leerstof die ze krijgen.
https://www.alletop10lijstjes.nl/top-10 ... -religies/
En daar bovenop zijn er nog ongeveer een 5000 afgesplitste geloof gemeenschappen...
Maar ze hebben allemaal 1 doel, macht en geld.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

30 jan 2023, 21:54

Vorige woensdag heeft een Marokkaan in een kerk in Spanje (Algeciras) een koster vermoord met een machete. Hij heeft ook een priester zwaar verwond in een andere kerk en was nog op weg naar een derde kerk. Naar verluidt riep hij 'Allahu akbar' tijdens zijn moordpartij.

Deze moslim wordt nu beschuldigd van moord met terroristische intenties.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

31 jan 2023, 11:04

Tegenwoordig zijn er in België geen terreur aanslagen meer
Iedereen kampt met psychise problemen
Als het kind maar een naam heeft.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

31 jan 2023, 11:07

Hoelang gaat het duren dat wij de strijdende moslims nog gestoorden mogen noemen ...

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

31 mar 2023, 09:23

De groep geradicaliseerde moslims was blijkbaar van plan om ook BDW aan te pakken.
Na Van Quickenborne is het de beurt aan BDW om onder te duiken, neem ik aan?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.