Westerse democratie en de islamideologie: fricties

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

21 feb 2024, 20:28

https://www.hln.be/binnenland/dit-is-ve ... ~a6fb8391/

Ondanks iedereen het verwerpelijk vond, heeft die janker toch applaus gekregen!?????????

Juist ja, ... dat kan alleen in België! :twisted:

Het wordt tijd dat het Vlaams Belang in de moskeeën gaat prediken! :mrgreen:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

21 feb 2024, 20:48

De link werkt niet.
Omschrijf eens waarover het gaat?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

21 feb 2024, 21:12

Over dat incident in het parlement.

https://www.hln.be/binnenland/dit-is-ve ... ~a6fb8391/

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

29 feb 2024, 23:40

Wien (Österreich) – Der Fall aus Österreich macht fassungslos: Ein 12-jähriges Mädchen ist monatelang von einer Gruppe Kinder und Jugendlicher vergewaltigt worden.
Am Donnerstag seien 17 Verdächtige festgenommen worden, berichten österreichische Medien.


Die Taten begannen bereits 2023. Das Mädchen soll von seinem Freund zu sexuellen Handlungen mit der Gruppe genötigt und mit Handyvideos, die bei den Vergewaltigungen aufgenommen wurden, erpresst worden sein.
Die Täter sollen größtenteils türkischen und bulgarischen Migrationshintergrund haben, meldet das Nachrichtenportal OE24.
Einige der Beschuldigten seien erst 13 Jahre alt. Teilweise sollen an den Gruppenvergewaltigungen in einem Treppenhaus und einem Parkhaus des Wiener Hauptbahnhofs bis zu acht Kinder und Jugendliche beteiligt gewesen sein.

Bild.de
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

01 mar 2024, 16:09

Die Palestijnen ... uitblinken in consequent gedrag doen ze zeker niet.

• De adviseur van Mahmoed Abbas (de president van de P.A.) vervloekt Amerika vanop zijn preekstoel. Hij smeekt Allah om de baarlijke duivel te straffen en dit via de hand van de Palestijnen.

• Ondertussen smeekt Mahmoed Abbas om geld van Amerika. In zijn woorden: "Het is belangrijk om de hoeveelheid humanitaire hulp aan de Gazastrook te vergroten... het is belangrijk om de Amerikaanse hulpprogramma's op de Westelijke Jordaanoever en Gaza te vernieuwen op het gebied van infrastructuur, gezondheidszorg, onderwijs, energie en revitalisering van de Palestijnse economie."
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

02 mar 2024, 19:34

Onze staatssecretaris voor Gelijke Kansen (!) laat zich belachelijk maken door een radicale imam die weigert haar een hand te geven (omdat vrouwen niet gelijk zijn aan mannen).
Maar toch geeft ze hem een medaille voor zijn goede integratie . :lol: :lol:

Ironie is niet altijd om te lachen. :twisted:


Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

02 mar 2024, 19:41

Wil. schreef:
02 mar 2024, 19:34
Onze staatssecretaris voor Gelijke Kansen (!) laat zich belachelijk maken door een radicale imam die weigert haar een hand te geven (omdat vrouwen niet gelijk zijn aan mannen).
Maar toch geeft ze hem een medaille voor zijn goede integratie . :lol: :lol:

Ironie is niet altijd om te lachen. :twisted:


Afbeelding
Wie is eigenlijk de regisseur van dit soort pseudo-diplomatie ?
Laat het middel nooit het doel vervangen !

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

05 mar 2024, 16:17

Op 28/2 gaf de directeur van het Ravel Lyceum in Parijs een moslimleerlinge het bevel om haar hoofddoek in de school af te zetten. Daarop kwam een reactie van de ouders van het meisje: een doodsbedreiging.

Dat was de druppel die de emmer der bedreigingen deed overlopen. 170 directeurs van scholen in Parijs kwamen samen om te betogen tegen deze stroom van doodsbedreigingen die ze geregeld ontvangen van moslimouders. Dat gebeurt heel vaak via sociale netwerken.

Als gevolg van soms leugenachtige verhalen op het internet wordt dan wel eens iemand vermoord, bv. de leraar Samuel Paty.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

05 mar 2024, 16:26

Brits parlement gereduceerd tot een bange puinhoop vanwege islamitische dreigingen

Het Britse parlement zal bezoekers verplichten identiteitscontroles te ondergaan, omdat politici zich steeds meer zorgen maken over hun persoonlijke veiligheid. Dit is de eerste keer in haar geschiedenis, waarbij de instelling zichzelf eerder presenteerde als open voor publieke controle en directe toegang tot gekozen vertegenwoordigers.

https://europeanconservative.com/articl ... t-threats/
Kort samengevat: De schrik voor bedreigingen (terreuraanslagen?) beperken zich niet meer alleen tot de man in de straat maar heeft ook zijn weg gevonden naar de 'politieke huiskamers'.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

06 mar 2024, 11:15

Britse regering verbergt belangrijke immigratiestatistieken

Minder dan een week nadat Rishi Sunak een toespraak hield waarin hij tekeer ging tegen de bedreiging voor de democratie, heeft een ministerie onthuld dat het geen significante gegevens meer publiceert met betrekking tot immigratie, wat veruit het meest opvallende onderwerp in de Britse politiek is.

Robert Bates, de onderzoeksdirecteur van de denktank Center for Migration Control (CfMC), vertelde The European Conservative dat kiezers ‘al jaren’ worden voorgelogen over immigratie en dat een goede kosten-batenanalyse ‘dringend’ nodig is om ‘sterk’ verhelderen het debat.”

Het contrast tussen dit verbergen van gegevens en het bashen door de premier van de bedreiging voor de democratie is niet onopgemerkt gebleven. Schrijver en auteur Mary Harrington beschreef het als “rijk van Sunak om te klagen over ‘extremisten’ bij het grote publiek die ‘de democratie ondermijnen’, terwijl zijn eigen regering nu weigert gegevens te publiceren die zouden kunnen aantonen dat een beleid waar ze ideologisch achter staan, mislukt. tegen de herhaaldelijk geuite wensen van het electoraat.”

Vorige maand nog bracht het CfMC een rapport uit waarin werd beweerd dat werkloze legale migranten de Britse belastingbetaler in vier jaar tijd bijna £24 miljard (€28 miljard) hebben gekost – een zware klap voor het argument dat massa-immigratie goed is voor de economie.

https://europeanconservative.com/articl ... ion-stats/
Zou het niet overal (EU) zoiets zijn. :roll:

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

06 mar 2024, 11:20

Maar wat is die klap dan?
Niet ontvangen belastingen op hun zwartwerk?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

07 mar 2024, 16:30

Vorige maand ontvingen pater Custodio Ballester en twee andere personen een dagvaarding van een provinciale rechtbank in Spanje om te antwoorden op de beschuldiging van een zogenaamde ‘haatmisdrijf’ vanwege het bekritiseren van het islamitisch extremisme.

Als Ballester wordt veroordeeld, kan hij worden gedwongen een boete van ruim 1.600 dollar te betalen en een gevangenisstraf van maximaal drie jaar uit te zitten. De aanklacht dateert uit 2020, toen het Openbaar Ministerie in Catalonië Ballester beschuldigde van een ‘haatmisdrijf’ op basis van wat hij schreef in een artikel uit 2016 met de titel ‘De onmogelijke dialoog met de islam’.

“In Spanje is het begrip ‘haatmisdrijf’ recent in het strafrecht gekomen en het is gericht op elke uitspraak die direct of indirect verwijst naar discriminatie, het aanmoedigen van vijandigheid of het aanzetten tot geweld,” aldus Ballester.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

15 mar 2024, 10:12

Er is in Nederland bewezen dat moslimstudenten; tijdens de Ramadan slechter scoren.
Zeker in de namiddag. En ze beamen dit.

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

15 mar 2024, 11:21

QUOTE
20% van je energie uit voeding gaat naar je hersenen
Hersenen bestaan voor 50-60% uit vet
Te weinig vitamine B12 en D kan leiden tot vergeetachtigheid
Omega-3-vetzuren en vitamine B zorgen voor snelle communicatie tussen hersencellen...
EINDE CITAAT

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

15 mar 2024, 12:23

voorn schreef:
15 mar 2024, 10:12
Er is in Nederland bewezen dat moslimstudenten; tijdens de Ramadan slechter scoren.
Zeker in de namiddag. En ze beamen dit.
Dat ziet er niet goed uit want in de 'gewone' metingen scoren migrantenkinderen ook al een stuk slechter dan autochtonen. Info van Unia


Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.