Verzwijgt Maggie iets??

Hier is plaats voor openbaar debat.

Polmar
Lid geworden op: 23 feb 2004, 16:51

06 mei 2019, 17:37

Bij de rellen in Schaarbeek met dat kind die een infectie had opgelopen!
Waar zit het addertje van De Block ? Om de gemoederen niet op te jagen voor de verkiezingen ?
Ik heb wel een bedenking ..... Is dat kind niet besneden door een heks en met alle gevolgen van dien ?
Het zal wel een geheim blijven, zowel van Maggie en de dokters die moeten zwijgen !!!!
Ik kan ook verkeerd zijn, hoop ik! maar alle redens zijn goed om een rel te veroorzaken , vooral bij die gemeenschap! De vorige kinderjuf was ook vals beschuldigt en nu ???????

Sorry, maar ik heb maar een raar voorgevoel!!

Polmar
Apple Imac Mojave

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

06 mei 2019, 17:48

Een wetsdokter heeft het meisje onderzocht en vastgesteld dat het een soort infectie is en er van iets anders géén sprake is. Deze wetsdokter heeft met de ouders gepraat in het bijzijn van hun advocaat, en ze hebben gezegd dat er van misbruik geen sprake is.
Waarom dan nog uw "voorgevoelens" , of wil je hier zelf de gemoederen komen opstoken ??
Fazal

06 mei 2019, 20:25

Die zijn al opgestookt, niet door ons, maar door dat smerig ras, die niets anders doet dan het boeltje opstoken!
En dan zijn er nog bij ons die hen gelijk geven!??? De wonderen(sic!) zijn dus (onze kleine) wereld nog niet uit!
Laatst gewijzigd door Fazal op 04 jun 2019, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Polmar
Lid geworden op: 23 feb 2004, 16:51

06 mei 2019, 22:11

Eigenaardige mensen!!!!
Volgens u zijn Vlamingen uitschot, zo verraad ge uw nationaliteit!!!

Polmar
Apple Imac Mojave

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

19 mei 2019, 15:48

flupke2 schreef:
06 mei 2019, 17:48
Een wetsdokter heeft het meisje onderzocht en vastgesteld dat het een soort infectie is en er van iets anders géén sprake is. Deze wetsdokter heeft met de ouders gepraat in het bijzijn van hun advocaat, en ze hebben gezegd dat er van misbruik geen sprake is.
Waarom dan nog uw "voorgevoelens" , of wil je hier zelf de gemoederen komen opstoken ??
Wel Flup, dàt is juist wat Polmar bedoeld. Er zijn geen tekenen van misbruik vastgesteld (al een geluk!) Een ontsteking aan haar geslachtsdelen komt er niet zomaar en laat nu illegale besnijdenis schering en inslag zijn in die middens... Ik noem dat zelfs geen "voorgevoelens" Het is gewoonweg het ene of het andere, Of slechte hygiëne Of een niet steriel uitgevoerde besnijdenis...
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...
Fazal

19 mei 2019, 19:54

Fazal schreef:
06 mei 2019, 20:25
Die zijn al opgestookt, niet door ons, maar door dat smerig ras, die niets anders doet dan het boeltje opstoken!
En dan zijn er nog van ons die hen gelijk geven!??? De wonderen(sic!) zijn dus (onze kleine) wereld nog niet uit!
Polmar schreef:
06 mei 2019, 22:11
Eigenaardige mensen!!!!
Volgens u zijn Vlamingen uitschot, zo verraad ge uw nationaliteit!!!

Polmar
Volgens mij ...??? Waar heb ik dat geschreven???
Ik verraad niets, en heb niets te verbergen. Ik ben een Belg en een Vlaming.
Niets om fier op te zijn trouwens!