Aankoop elektrisch BOXSPRING bed

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

hovel
Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Locatie: Spanje

27 dec 2019, 17:28

Wij hebben nu twee jaar een caresse. Wij zij daar heel tevreden over. Er is heel veel keuze variërend van 1000 tot 4000 euro.

lode
Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14

29 dec 2019, 10:57

Er zou er een zijn in Antwerpen. Klik op de link van hovel en kies voor "dealers".

Afbeelding

Klik op "dealers" en je ziet aan kaartje.


Afbeelding

Onderaan zie je Antwerpen, klik daar op en..


Afbeelding
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17

hovel
Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Locatie: Spanje

29 dec 2019, 12:40

Er is er ook een in Maldegen (ovl)

Afbeelding

lode
Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14

29 dec 2019, 16:33

Is Peer dichter ??
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

03 mar 2020, 09:04

Absoluut niet professioneel, dat die verkoopster geen idee heeft van de specifieke situatie en noden van mensen die in zo'n bed geïnteresseerd zijn.
Schuld ligt in feite bij de werkgever: opleiding van de verkopers schiet tekort!
(Komt wel vaker voor).
Ik zou dit zeker en vast aan de verantwoordelijke van de winkel laten weten.
Persoonlijk zou ik met een beleefde en gemotiveerde mail een korting proberen te bedingen, 500 euro in plaats van 800 euro voor de afstandsbediening.
(En smeer wat stroop, dat u tevreden bent van het bed zelf.)
Als die winkel bij de pinken is, gaan ze daar zonder zeuren op in!
Want tegenwoordig zijn ze als de dood voor negatieve beoordelingen op sociale media.
En terecht, als die negatieve beoordeling eerlijk is.
Laat tussen de regels maar horen dat u actief bent op sociale media.
Zonder te dreigen of chanteren natuurlijk.

"Ik heb contact opgenomen met de winkel maar zij kunnen niets doen."
8O 8O 8O

Ze mogen eigenlijk al dank u zeggen dat u daar zo'n duur bed hebt gekocht.
Ze moeten niet afkomen dat u een bed zonder afstandsbediening hebt gewild.
De gedeelde verantwoordelijkheid ligt ook bij de verkoopster en haar werkgever, door uw noden niet bevragen en de afstandsbediening niet voor te stellen.
Nee hoor, ik zou het daarbij niet laten.
Ondank is 's werelds loon

hovel
Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Locatie: Spanje

03 mar 2020, 11:05

New-York schreef:
16 feb 2020, 13:42
Het bed staat er al een tijdje zalig slaapcomfort, alleen is de verkoopster (in Antwerpen)
vergeten te zeggen dat het ook met afstandsbediening kon, en daar zoeken we nu een oplossing voor.
Ik kan niet aan de manuele bediening van in het bed die hangt te laag, dus voorlopig ligt het bedienkastje in de rolstoel naast mijn bed want ik ben gehandicapt.
De bevestiging van de afstandsbediening en de bediening met kabel is op de zelfde lage plaats. Het enige verschil is dat er bij de bediening met kabel een kabel aanhangt wat de bewegingsvrijheid beperkt.

Een mogelijke oplossing is een zakje voor afstandsbedieningen. Als je het ene uiteinde onder de matras steekt en het zakje naast het bed dan hangt de bediening al +- 40cm hoger.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

04 mar 2020, 09:27

New-York schreef:
03 mar 2020, 12:55
Feitelijk heb je me nu weer wakker gemaakt ik denk toch dat ik er op de sociale media wat over ga zeggen.
Thx !!
Ik schrijf regelmatig recensies op verschillende sociale media en op websites die speciaal bedoeld zijn voor beoordelingen.
Ook kan je bij de "business information box" over die specifieke firma, die je te zien krijgt na een zoekopdracht in Google, een reactie posten.
Andere mensen hebben daar ook iets aan.
En zelf ga ik ook op zoek naar beoordelingen, als ik een belangrijke aankoop wil doen, of een reis ga maken, of een restaurant wil bezoeken.
Ik probeer steeds zo eerlijk mogelijke recensies te geven, en met de feiten (en foto's) er duidelijk bij vermeld, als er een probleem is.
Maar ik doe dat niet alleen als het eens misloopt, want mijn beoordelingen zijn voor 90% positief.
Maar als ze in de fout zijn gegaan en me nadeel hebben berokkend, soms grenzend aan bedrog, dan wil ik ook niet dat ze daar zomaar mee weg geraken, dan mogen andere mensen daarvoor gewaarschuwd worden.
De tijden van de deemoedige consument zijn voorbij.

Groeten, en succes verder.

(Drie jaar geleden heb ik een boxspring bij Ikea gekocht, 160 x 200 cm voor 1200 euro, en aan huis geleverd.
Zelf te monteren.
Tot nu toe ben ik er heel tevreden van.
Maar ik heb geen fysieke problemen om te slapen.
Gelukkig nog niet.)
Ondank is 's werelds loon