ontvangst als nieuwe lid

Vragen/antwoorden betreffende de chatbox SEN.CHAT van Seniorennet.be

Erbee
Lid geworden op: 22 apr 2020, 23:11

22 apr 2020, 23:26

Geachte,
ik ben 73 jaar en ik dacht eens contact te maken via chat omdat ik alleen woon zonder familie en dit corona virus brengt mij nog verder van andere mensen.
Voor mijn eerste poging moet ik een nickname kiezen, ik denk aan rookie zoals de nieuwe jonge F1 piloten genoemd worden, ik vond dit grappig. Maar het werd niet aanvaard, dus een andere naam kiezen, en met mijn initialen RB dacht ik aan Erbee. Ik wil starten en ineens krijg ik een zeer onaangename melding alsof ik met slechte bedoelingen systematisch mijn naam verander om "spelletjes te spelen" dit verbaast mij toch een beetje, ik dacht dat senioren meer respect hadden voor de medemens, zeker als zij hem nooit eerder hebben ontmoet!
Dus dank u voor de ontvangst...ter informatie, ik speel nooit, maar ik zal jullie niet meer storen.

Robert Brusselmans

marleentje
Lid geworden op: 19 aug 2002, 13:18
Locatie: nabij Antwerpen

23 apr 2020, 00:42

Erbee,

Problemen kunnen opgelost worden :wink:
En als nieuw lid kunnen er al eens misverstanden ontstaan indien de geldende Chatboxregels van SeniorenNet niet worden gerespecteerd.

Kunt naar het mailadres voor klachten en/of problemen op de chatboxen >>>> abuse@seniorennet.be even doorsturen welke melding u juist te zien krijgt bij het inloggen aub? Dan kan het opgezocht en opgelost worden.

Deze melding (de volledige tekst + cijfers) NIET op het forum hier plaatsen omwille van de privacy van uw IP.-gegevens.


marleentje
Bedenk dat het nooit zo donker is,
of er is altijd wel een lichtpuntje...