Overwinteren in España

Wie samen kan reizen, kan ook samen leven (Simon Carmiggelt)

michiel1954
Lid geworden op: 28 jun 2009, 22:08
Locatie: Bulgarije

15 mar 2020, 20:51

Ja , dat dachten we toch , lekker overwinteren in Spanje ..olé !
Wel goed opletten en informeren op voorhand is geen overbodige luxe .
Wij zijn van pure ellende vroeger terug gekomen naar de heimat . Regen en wind kan ons niks meer schelen , als we maar ‘s avonds lekker warm zitten .
In Almeria nabij Vera playa hadden we amper verwarming en was het binnen nooit hoger dan 15° C en heel vochtig . Goed miskeken en slecht geïnformeerd . Gelukkig was het overdag buiten zonnig en vrij aangenaam . Toch nog 1 maand volgehouden maar dan was de maat vol en zijn we snel terug gekeerd met verlies van waarborg uiteraard maar terug zalig warm in onze zetel .

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

16 mar 2020, 17:25

Da's jammer. Er zijn gelukkig ook accomodaties die wel OK zijn.

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

18 mar 2020, 16:03

Ben ook enkele keren in de winter naar Spanje, helemaal het zuiden, geweest, eerste keer ook geen verwarming, zelf een elektrisch vuurtje gaan kopen. Volgende keer beter geïnformeerd en beter zongericht gehuurd met een houtkachel leuk maar niet echt praktisch, dan maar met goede verwarming, ideaal.
Nu gaat dat spijtig genoeg niet meer, ik heb een vliegverbod van de doctor, en met de bus zie ik dat niet meer zitten.

michiel1954
Lid geworden op: 28 jun 2009, 22:08
Locatie: Bulgarije

24 mar 2020, 12:17

En geluk bij ongeluk , we misten dus net de lockdown anders zaten we er ook mooi !!!
Maar ik heb het zitten sinds een week , dokter gebeld ..en ja , hij vermoed ook covid19 besmetting . Dus moet nu thuis uitzieken vermits niet erg genoeg . Vrouw mankeert niets ..voorlopig .

gigi2
Lid geworden op: 12 dec 2004, 13:45
Locatie: wilsele

08 apr 2020, 11:01

Michel,
erg hé hebt ge de symptomen , gij kunt het ook nog krijgen , wij zijn ziek geweest nu veel beter is begonnen op 3.3 uitgebroken op 12.3 koorts spierpijn mijn man hoge koorts en was zo rood en enorm koppijn.
ikzelf zeer erg geen smaak meer en reuk heb het nog van mensen horen vertellen op TV , ge moet het maar voor hebben een genot om iets te kunnen proeven en eten en nu niets .in ons kot blijven,de zus van mijn man gaat naar de winkel( colruyt). Hoe lang gaat het duren
groetjes
gigi2

michiel1954
Lid geworden op: 28 jun 2009, 22:08
Locatie: Bulgarije

11 apr 2020, 12:53

Bedankt voor het medeleven gigi , beetje buiten topic ..maar kom . Ik werd ziek op 15 maart , keelpijn , snotneus , hoesten hoge koorts , sinds een dag of tien terug beter maar hoesten blijft maar mindert toch , mocht niet naar ziekenhuis omdat ik nog kon opstaan en me zelf verzorgen . Inderdaad geen reuk noch smaak van mijn eten , 5 kg kwijt maar altijd optimistisch geweest . Aan allen die het overleefd hebben of gezond zijn gebleven wees op uw hoede want het kan nog keren ! En terug komen !

deklusser
Lid geworden op: 22 sep 2017, 00:36

27 sep 2021, 23:44

je kon toch ergens een gasverwarming toestel gaan kopen en een gasfles ? er niet aan gedacht of hersen cellen te kort ?
Windows 10 Pro 64-bit
Intel Core2 Quad CPU Q6600 @ 2,40GHz 5,0GB RAM, NVIDIA GeForce 8400 GS
Norton Security 2018