De On - line Bikers 6

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

odul
Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Locatie: Kalmthout

22 okt 2015, 19:05

UITNODIGING HERFSTRIT 2015
V.Z.W. HARTRIJDERS HAMME
p/a. Daknammolenstraat 82
9160 LOKEREN
Moerzeke, 1 september 2015
Beste motorrijder (-rijdster),
Als deelnemer aan één van de vorige edities willen we u ook dit jaar uitnodigen op onze Herfstrit.
Dit jaar verwachten we u op 25 oktober 2015 te Moerzeke, om samen de Vlaamse Vereniging Autisme (VVA) te steunen.
Het is dit jaar de vierentwintigste editie georganiseerd door de Hartrijders, en als we de vijftien vorige edities van MV. Moerzeke erbij tellen, zien we dat Moerzeke al 39 maal het decor was voor het vertrek van de Herfstrit.
De inschrijvingen vinden nog steeds plaats in de cafés op en rond het dorpsplein te Moerzeke (Hamme) en dit van 8.00 tot 11.30 uur.
Na uw inschrijving kunt u aan de bewegwijzerde route beginnen.
Halfweg de route kan u verpozen met een hapje en/of een drankje op onze controleplaats, die dit jaar gelegen is in het Provinciaal Domein De gavers te Geraardsbergen
De aankomst is nog steeds in sporthal DE WUITEN te Hamme.
De inschrijvingsprijs bedraagt €10 voor de motorrijder en €5 voor de duozitter.
Voor deze prijs neemt U deel aan de bewegwijzerde rit, krijg je de enige echte Herfstritsticker, hebt U recht op een consumptie bij vertrek of aankomst, krijgt U bij aankomst een lunchpakket (met koffiekoeken van bakkerij MARIMAN en koffie van BEYERS). U neemt ook deel aan onze tombola waarbij talrijke waardevolle prijzen te winnen zijn. Onze hoofdprijs dit jaar is een motorfiets MASH CAFERACER 125cc geschonken door BIKE PARTS uit Zele
Verder zijn er nog: een helm van BELL, waardebonnen van BIKE DESIGN en LUDWIG-MOTORS, motoraccessoires van HOFMAN, hogedrukreinigers van KARCHER, ballonvluchten met BALLOPROMOTIONS en motorhelmen geschonken door TRACK. Al deze waardevolle prijzen worden geschonken door onze milde sponsors. Voor een volledige lijst van onze sponsors, raadpleeg de affiche of onze site.
Onderweg kunnen de pechvogels rekenen op gratis bijstand van TOURING.
Als trouwe deelnemer aan deze manifestatie, voor het goede doel, zal U ongetwijfeld ook de editie 2015 willen meemaken. Wij raden U aan om op tijd te komen zodat U rustig de tijd kan nemen om te genieten van deze prachtige route, die ons dit jaar (over 185 km) door het Schelde- en Denderland via Geraardsbergen en de Zwalmstreek langs de mooiste plekjes van Vlaanderen zal voeren.
Breng gerust Uw vrienden motorrijders (-rijdsters) mee; niet alleen zij, maar ook de mensen met autisme zullen U er dankbaar voor zijn.
Ook op zondag 18 en zaterdag 24 oktober kan al vooringeschreven worden in café De Klok te Moerzeke en dit telkens van 14 tot 18 uur.
Hopelijk tot ziens op zondag 25 oktober 2015.
DE HARTRIJDERS
Voor alle verdere informatie verwijzen we u graag verder naar onze website
www.hartrijders.be Informatie op telefoon nr. 0473/984.186

BIKERCAT
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:12
Locatie: on the best side of the river

22 okt 2015, 20:56

hoi Leon: zet mij er ook maar bij voor zaterdag. mazo :lol: :lol: :roll:

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

24 okt 2015, 16:19

Morgen 8u45 aan de bloemenzaak Cor op de leugenberg voor de herfstrit in Moerzeke .
Vertrek 9u met volle nafttank !

Rijden al mee :

- Benson
- Odul
-
Wie nog ?

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

24 okt 2015, 18:30

Dan zie ik jullie waarschijnlijk ergens onderweg wel .

odul
Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Locatie: Kalmthout

24 okt 2015, 21:09

wie weet Red,alles is mogelijk,in elk geval geniet van de rit .
Vandaag laatste rit gereden met the Friends was weer een mooie dag en een leuke rit,bedankt mannen voor de organisatie en de leuke momenten die we dit jaar hebben mogen meemaken en de mooie ritten en wie weet tot volgend jaar. :roll: :arrow:
Groetjes,
Ludo :) :wink:

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

25 okt 2015, 18:24

Na enkele jaren de herfstrit niet meer gereden te hebben wegens processie gevoel ,vandaag nog maar eens meegereden ..... mooie streek en 3300 deelnemers .....wa denk je , nog groter processie gevoel :evil:
mij zien ze daar ni meer !

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

25 okt 2015, 23:08

Wat veel volk (3300) om goed en veilig te rijden ! Maar het was weer een prachtige herfstrit die ik met Ludo heb gereden .
Hij had wel tegenslag want nadat we stopten omdat zijn Burgman begon warm te lopen , zagen we dat hij een waterlek had :cry:
Dan is hij maar bij mij achterop gesprongen en hebben we de rit verder gezet .

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

odul
Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Locatie: Kalmthout

26 okt 2015, 17:38

Inderdaad het was superdruk,maar het weer en de rit vond ik mooi,alleen mijn brommerke kreeg er ne lekneus van(koelinglek) en hebben de pechverhelping maar opgeroepen waarna onze wegen scheide en afgevoerd werd naar de garage en nu afwachten.Maar het einde van de rit al rondkijkend kunnen meemaken achterop Bensen zijn moto,bedankt hiervoor. :oops:
Groetjes
Ludo :? :wink:

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

26 okt 2015, 17:50

odul schreef:Inderdaad het was superdruk,maar het weer en de rit vond ik mooi,alleen mijn brommerke kreeg er ne lekneus van(koelinglek) en hebben de pechverhelping maar opgeroepen waarna onze wegen scheide en afgevoerd werd naar de garage en nu afwachten.Maar het einde van de rit al rondkijkend kunnen meemaken achterop Bensen zijn moto,bedankt hiervoor. :oops:
Groetjes
Ludo :? :wink:
oei, spijtig :?
pechdienst van de organisatie herfstrit ?

odul
Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Locatie: Kalmthout

27 okt 2015, 20:10

Ja is afgevoerd met de pechdienst van de organisatie naar Bike Parts in Zele,is een grote Suzuki dealer en gaan hem nazien,lekte koelvloeistof,dus zullen hopelijk deze week meer weten wat de reden ervan was,afwachten .
De rit vond ik persoonlijk heel mooi,natuurlijk was het heel druk op die kleine wegeltjes,denk dat ik ze heb op mijne GPS behalve het laatste dus kan ze misschien volgend jaar eens overdoen,wie weet? :roll:
Groetjes,
Ludo :) :cry:

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

02 nov 2015, 12:44

Gistere toerke gedaan langs de .... en onderweg gestopt om een softijsje te eten :roll: :wink: 8)

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

02 nov 2015, 12:48

Benson schreef:Gistere toerke gedaan langs de .... en onderweg gestopt om een softijsje te eten :roll: :wink: 8)

Afbeelding
langs de ...... toch weer ni de -------zekers?

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

02 nov 2015, 21:59

Ja , langs de .... de Louis kent da daar goe heeft ook al eens geprobeerd zo'n ijsje te eten :twisted: :roll: :wink:



Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Fadre
Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Locatie: DEURNE

07 nov 2015, 20:28

Het was geen prettig ervaring Leon :D
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

13 nov 2015, 21:51

Sssssstilte please :roll: