betreffende foto's plaatsen in een fotoalbum-opgelost+

Kunst is als liefde en voor een liefde wil ik getuigen. (Marijke de Goey - 1947)

de compostmeester
Lid geworden op: 12 aug 2006, 23:22

18 jan 2007, 12:08

Ik ben bezig met foto's te plaatsen in een fotoalbum,
Ik heb foto's proberen te plaatsen bij "mijn album.nl",maar de helft van de foto's zijn te klein (verschillende foto's zijn in formaat 238 X 131 of 13,6Kb,en zo heb ik er verschillende)Ik heb ook een album bij Piccasa,maar het probleem is daar dat je maar 5 foto's tergelijker tijd kan invoegen,bij picassa2 staat dat ik mijn foto's dadelijk kan overplaatsen naar mijn album bij piccasa,Alles importeren lukt perfect,maar dan loopt den boel vast,weet iemand hoe je dit kan doen,of waar ik een ander fotoalbum kan aanmaken,waar ik al mijn foto's gelijkertijd kan inladen en niet stuk voor stuk. Ik moet nu voorlopig een goeie 100 foto's plaatsen,en later moeten er hier nog bijkomen,maar per vijf plaatsen is dit een omslachtig en langdurig werk.

Groetjes,
de compostmeester.

agnes_trotters
Lid geworden op: 01 nov 2006, 17:19
Locatie: West-Vlaanderen

18 jan 2007, 22:35

Hallo,

Ik zou niet weten waarom je maar 5 foto's in een keer kunt plaatsen in je album van Pisasa.
Ik heb een album waar ik 228 foto's in een keer heb geplaatst.
Je gaat zo te werk:
-Klik op de map die je wilt overbrengen.
-Dan alles selecteren.
-klikken op webalbum maken
-aanduiden een nieuw webalbum maken.
-Titel invullen.
-op ok klikken.
-wachten tot het oploaden klaar is, kan wel een tijdje duren als er veel foto's zijn.
-klikken op online bekijken.
En je foto's staan in je album.

Veel succes, groetjes Agnes

PS Je mag niet vergeten dat je beperkt bent tot 250 MB.
Het is dus beter dat je je foto's eerst verkleind.
Je kan altijd eens een kijkje nemen op mijn website waar je al enkele van mijn albums kan terug vinden.
http://users.telenet.be/trotters/

de compostmeester
Lid geworden op: 12 aug 2006, 23:22

18 jan 2007, 23:46

Bedankt ,ik ben zelf wat aan het proberen geweest,en ik heb nu gevonden hoe ik de foto's allemaal in eens kan inladen, dus is dit probleem opgelost.

Ik heb nog een tweede vraagje,ik heb zwart-wit foto's ingeskant,maar verschillende foto's hebben een te klein formaat,en worden troebel of nauwelijks niet weergegeven,kan ik deze foto's ergens vergroten,zonder dat de tekening veranderd?Ik heb het programma Pixriser en Photo picture riser,geïnstalleerd van op bloggen meen ik,maar ik ben niet zeker,kan ook hier geweest zijn.
op mijn computer staan. De foto's zijn ongeveer 212 X 190,en ik had ze graag naar het formaat van 310 gehad.(zoals ik ze up laad in photobucket.) Hoe kan ik dit doen?Iemand tips?


Bedankt.

De compostmeester.

agnes_trotters
Lid geworden op: 01 nov 2006, 17:19
Locatie: West-Vlaanderen

19 jan 2007, 07:45

Hallo,

Ik denk dat als je de foto's zal vergroten, de foto's heel onduidelijk zullen worden.
Ik zou niet echt een oplossing weten.

Groetjes Agnes

de compostmeester
Lid geworden op: 12 aug 2006, 23:22

19 jan 2007, 09:29

Bedankt,

Dit dacht ik ook,maar ja ik wouw het toch voor alle zekerheid maar even vragen,je weet maar nooit.
Bedankt nogmaals,mag gesloten worden

De compostmeester.