Outlook en Windows Mail

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

05 apr 2024, 20:49

sacho schreef:
05 apr 2024, 16:34
.....
Je blijft te veel stilstaan in de tijd en binnenkort kan je helemaal niet meer mee.
Zie dat nu toch eens in.
Ik doe al sinds 1976 aan software ontwikkeling ... :) ik weet waar de klokken luiden , en ik ben geen meeloper. Als ik er mij zou op toe leggen kan ik nog "apps" voor smartphones schrijven , ik ken de computertaal ervoor en heb ook de "tools" ( compilers ) om die soft te schrijven. Maar waar het hart NIET van vol is , daar loopt de mond ook NIET van over. :) Ik ben een maker , geen gebruiker ( als ge begrijpt wat ik bedoel ).

Ik vind het schrikbarend dat iedereen steeds uit is op de nieuwste versies van Smartphones , net zoals iedereen de allernieuwste Windows updates ook niet wil missen. En wat brengt dat allemaal aan beterschap voor de gebruikers ? Amper iets , alleen , het is "trendy" , en vooral het maakt rijken nog rijker ... wat uiteindelijk alleen maar het enigste doel van de smartphone makers is. Iets steeds maar platter en kleiner maken is niet echt een vooruitgang van de techniek , het veel betrouwbaarder en een langer leven bezorgen , dat is pas vooruitgang. Iemand zien sukkelen met Payconiq of trachten met zijn smartphone de rekening aan de kassa van de supermarkt te betalen , dat is voor mij zielig en maakt mij triestig.

sacho
Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08

06 apr 2024, 07:35

Ik stop de discussie.
Topicstarter is geholpen.