words bijlage omzetten naar pdf

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

sandorgw
Lid geworden op: 01 jan 2008, 20:02
Locatie: kortrijk

18 jul 2023, 14:21

Meegemaakt op reis , ingecheckt via de smartphone op Brussels airport en een mailtje teruggekregen alles ok met daarbij onze vliegtickets in Word formaat, nu is mijn vraag hoe kan ik deze omzetten in pdf formaat zodat deze konden afgedrukt worden aan de receptie van het hotel ( lukte daar niet aan de receptie )

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

18 jul 2023, 18:33

Google mijn vriend, laat hem zoeken naar WORD TO PDF en je hebt antwoord op jouw vraag.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

18 jul 2023, 23:13

Afdrukken > to PDF > opslaan onder andere naam > per mail doorsturen om te printen

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

19 jul 2023, 15:51

Ik krijg zowat alles binnen als PdF maar het is een gratis versie
en indien men meer ermee wil verrichten,
moet men blijkbaar een betalend abonnement nemen!?

H.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

19 jul 2023, 15:57

Voor kopieren, opslaan en printen heb je geen betalende versie nodig.
Voor sorteren, samenvoegen, plitsen ea zijn er op ´t web ´gratis´ app´s.

sandorgw
Lid geworden op: 01 jan 2008, 20:02
Locatie: kortrijk

20 jul 2023, 06:53

Bedankt voor de reacties , maar niets lukt , ik kan het word bestand niet downloaden en zeker niet omzetten , ofwel word ik hier verkeerd begrepen .

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

20 jul 2023, 09:36

sandorgw schreef:
18 jul 2023, 14:21
Meegemaakt op reis , ingecheckt via de smartphone op Brussels airport en een mailtje teruggekregen alles ok met daarbij onze vliegtickets in Word formaat, nu is mijn vraag hoe kan ik deze omzetten in pdf formaat zodat deze konden afgedrukt worden aan de receptie van het hotel ( lukte daar niet aan de receptie )
sandorgw schreef:
20 jul 2023, 06:53
Bedankt voor de reacties , maar niets lukt , ik kan het word bestand niet downloaden en zeker niet omzetten , ofwel word ik hier verkeerd begrepen .
De vraag is hier natuurlijk "hoe" wij dat moeten begrijpen....?

- In je eerste bericht geef je aan dat je een mail gekregen hebt met daarbij je vliegtickets in "Word formaat", dat zou dan in "bijlage" moeten zijn veronderstel ik......
- In je 2de bericht geef je aan dat je het Word bestand niet kunt downloaden......

Dit valt moeilijk aaneen te breien.......tenzij......je een mail gekregen hebt met daarbij een Link naar je tickets. Dan is dat weer wat anders.

....of.....je hebt het bestand in bijlage, maar je kunt het gewoon niet openen ...... dan ga je het natuurlijk ook niet kunnen omzetten.


....anderzijds.....
sandorgw schreef:
18 jul 2023, 14:21
......hoe kan ik deze omzetten in pdf formaat zodat deze konden afgedrukt worden aan de receptie van het hotel ( lukte daar niet aan de receptie )
*.pdf is het meest gebruikte "Portable Document Format".

Op de 2de plaats komt het "Word bestand" om documenten uit te wisselen.
Dat men dit aan de receptie van een hotel niet zou kunnen openen om te kunnen afdrukken is toch ook hoogst eigenaardig. Iedere degelijke instelling dat zaken doet kan dat normaal gezien openen.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

20 jul 2023, 12:48

sandorgw,

pdf printer voor smartphone:
https://play.google.com/store/apps/deta ... r&hl=en_US

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

sandorgw
Lid geworden op: 01 jan 2008, 20:02
Locatie: kortrijk

21 jul 2023, 08:21

Veel veronderstellingen maar nu weet ik het nog niet , toch bedankt iedereen voor de moeite .