Thunderbird
-
WillyV - Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
- Locatie: 2030 Antwerpen
hviaene,
Ik heb op je privéberichtje geantwoord en ik ben niet zeker of je het ontvangen hebt.Laat eens iets weten a.u.b.
WillyV
Ik heb op je privéberichtje geantwoord en ik ben niet zeker of je het ontvangen hebt.Laat eens iets weten a.u.b.
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
-
WillyV - Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
- Locatie: 2030 Antwerpen
hviaene,
Als je bedoelt dat ik Taemviewer op de PC heb, is het antwoord : ja,die heb ik er al een lange tijd opstaan.
Maar als ik je telefoonnummer niet heb kan ik je moeilijk bereiken,denk je niet?
mvg,
WillyV
Als je bedoelt dat ik Taemviewer op de PC heb, is het antwoord : ja,die heb ik er al een lange tijd opstaan.
Maar als ik je telefoonnummer niet heb kan ik je moeilijk bereiken,denk je niet?
mvg,
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
-
WillyV - Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
- Locatie: 2030 Antwerpen
hviaene,
Sorry dat ik zo laat reageer.Ik had nl. een hoop problemen met Proximus ( ik kan maar niet op hun Forum binnen : mijn paswoord wordt niet aanvaard,ook met drie nieuwe paswoorden niet ).Ik heb hun geschreven dat ze eens een lesje aan Seniorennet mogen nemen qua duidelijkheid,eenvoudigheid en gemak van gebruik.
Om op jouw vraag terug te komen : zouden we niet beter wachten tot na de feestdagen?Dan is alle rompslomp misschien van de baan.Wat denk jij?
P.S.: Ik heb jou via een privébericht geantwoord met een reactie op jouw laatste antwoord.Ik vind mijn antwoord echter nergens terug bij mijn privéberichten.Wat heb ik dan fout gedaan?
mvg,
WillyV
Sorry dat ik zo laat reageer.Ik had nl. een hoop problemen met Proximus ( ik kan maar niet op hun Forum binnen : mijn paswoord wordt niet aanvaard,ook met drie nieuwe paswoorden niet ).Ik heb hun geschreven dat ze eens een lesje aan Seniorennet mogen nemen qua duidelijkheid,eenvoudigheid en gemak van gebruik.
Om op jouw vraag terug te komen : zouden we niet beter wachten tot na de feestdagen?Dan is alle rompslomp misschien van de baan.Wat denk jij?
P.S.: Ik heb jou via een privébericht geantwoord met een reactie op jouw laatste antwoord.Ik vind mijn antwoord echter nergens terug bij mijn privéberichten.Wat heb ik dan fout gedaan?
mvg,
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
- Locatie: Spanje
Ik heb wat aan`t proberen geweest:
Bij MyProximus kan ik inloggen met Gebruikersnaam+Wachtwoord
Bij Proximus forum :
- kan ik niet inloggen met Gebruikersnaam+Wachtwoord
- kan ik wel inloggen als ik eerst kies Inloggen met MyProximus gevolgd door Gebruikersnaam+Wachtwoord
Dus: eerst inloggen bij MyProximus, daarna bij Proximus forum.
Heel raar. Ik ben er nog niet achter waarom dit zo is.
p.s. Als jij je wachtwoord al drie keer aangepast hebt dan heb je toch kunnen inloggen bij MyProximus?
Bij MyProximus kan ik inloggen met Gebruikersnaam+Wachtwoord
Bij Proximus forum :
- kan ik niet inloggen met Gebruikersnaam+Wachtwoord
- kan ik wel inloggen als ik eerst kies Inloggen met MyProximus gevolgd door Gebruikersnaam+Wachtwoord
Dus: eerst inloggen bij MyProximus, daarna bij Proximus forum.
Heel raar. Ik ben er nog niet achter waarom dit zo is.
p.s. Als jij je wachtwoord al drie keer aangepast hebt dan heb je toch kunnen inloggen bij MyProximus?
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
- Locatie: Merksem
Een jaar of twee - drie geleden heb ik een vriend geholpen die overgestapt was van Telenet naar Proximus. Ik moet zeggen dat de technieker die langs gekomen is om router en kabeltjes te installeren heel vriendelijk en korrékt én technisch beslagen was. Maar dat was dan ook alles wat die mòcht doen.
Als abonnee moest je dan zelf met je klantennummer
1. een account maken bij MyProximus: zelf gebruikersnaam en paswoord kiezen.
2. met die naam en dat paswoord aanloggen in MyProximus en daar zélf een emailadres (andere gebruikersnaam!!) en mail paswoord (ook een ander) aanmaken.
Dan pas kon je je e-mail programma instellen en mail beginnen gebruiken.
Merk op : twee verschillende gebruikersnamen en twee verschillende paswoorden. Gooi ze niet door elkaar!!!!!
Als abonnee moest je dan zelf met je klantennummer
1. een account maken bij MyProximus: zelf gebruikersnaam en paswoord kiezen.
2. met die naam en dat paswoord aanloggen in MyProximus en daar zélf een emailadres (andere gebruikersnaam!!) en mail paswoord (ook een ander) aanmaken.
Dan pas kon je je e-mail programma instellen en mail beginnen gebruiken.
Merk op : twee verschillende gebruikersnamen en twee verschillende paswoorden. Gooi ze niet door elkaar!!!!!
-
WillyV - Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
- Locatie: 2030 Antwerpen
Beste hovel en hviaene,
- hovel : Het is waar,ik heb juist hetzelfde ondervonden.Ik had nochtans eerst bij MyProximus ingelogd,alvorens naar het Forum te gaan en daar in te loggen ( dit om een dubbele handeling te vermijden ).Tevergeefs : ik moest terug inloggen bij MyProximus alvorens ik het Forum kon openen.Begrijpe wie kan : leve Proximus.
Wat die wachtwoorden betreft : Proximus zelf heeft mij die 3 wachtwoorden gegeven na allerhande pogingen om de zaak op te lossen.Ik heb dan tenslotte per toeval zelf de oplossing gevonden,juist zoals jij beschrijft.
- hviaene : Je hebt gelijk.Proximus weet blijkbaar hoe ze hun klanten moeten behandelen en aan het lijntje houden : lange wachttijden aan de telefoon,steeds een andere persoon die opneemt ( en alles van het begin terug uitleggen ),onwetendheid en onbekwaamheid.Ik vraag me af of ik niet beter overschakel naar Telenet : daar heb ik nog steeds mijn T.V.-aansluiting bij ( het vroegere Integan = nog steeds analoog ).
P.S. : Btw. Mijn beste wensen voor een gelukkig,voorspoedig en vooral veilig 2021.
mvg,
WillyV
- hovel : Het is waar,ik heb juist hetzelfde ondervonden.Ik had nochtans eerst bij MyProximus ingelogd,alvorens naar het Forum te gaan en daar in te loggen ( dit om een dubbele handeling te vermijden ).Tevergeefs : ik moest terug inloggen bij MyProximus alvorens ik het Forum kon openen.Begrijpe wie kan : leve Proximus.
Wat die wachtwoorden betreft : Proximus zelf heeft mij die 3 wachtwoorden gegeven na allerhande pogingen om de zaak op te lossen.Ik heb dan tenslotte per toeval zelf de oplossing gevonden,juist zoals jij beschrijft.
- hviaene : Je hebt gelijk.Proximus weet blijkbaar hoe ze hun klanten moeten behandelen en aan het lijntje houden : lange wachttijden aan de telefoon,steeds een andere persoon die opneemt ( en alles van het begin terug uitleggen ),onwetendheid en onbekwaamheid.Ik vraag me af of ik niet beter overschakel naar Telenet : daar heb ik nog steeds mijn T.V.-aansluiting bij ( het vroegere Integan = nog steeds analoog ).
P.S. : Btw. Mijn beste wensen voor een gelukkig,voorspoedig en vooral veilig 2021.
mvg,
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
-
WillyV - Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
- Locatie: 2030 Antwerpen
sacho,
Dat is dan waarschijnlijk het enigste voordeel van hen.
mvg,
WillyV
Dat is dan waarschijnlijk het enigste voordeel van hen.
mvg,
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
- Locatie: Spanje
Er gebeuren daar rare dingen. Bij mij gebeurd het omgekeerde.WillyV schreef: ↑01 jan 2021, 14:53- hovel : Het is waar,ik heb juist hetzelfde ondervonden.Ik had nochtans eerst bij MyProximus ingelogd,alvorens naar het Forum te gaan en daar in te loggen ( dit om een dubbele handeling te vermijden ).Tevergeefs : ik moest terug inloggen bij MyProximus alvorens ik het Forum kon openen.Begrijpe wie kan : leve Proximus.
- Bij MyProximus ingelogd om vervolgens op het Proximus forum in te loggen via inloggen met MyProximus : Direct zonder meer ingelogd.
- Als ik vervolgens uitlog bij beide en weer inlog op het Proximus forum via inloggen met MyProximus : Direct zonder meer ingelogd en dit terwijl ik niet meer ben ingelogd by MyProximus.
De oorzaak hiervan is te zoeken bij de cookies die Proximus opslaat en raadpleegt. Ze maken er een potje van.
Mijn beste wensen voor een gelukkig,voorspoedig en vooral veilig 2021.
p.s. Ik heb op het Proximus forum nog de vraag gesteld of er een verschil is tussen de Gebruikersnaam+Wachtwoord van MyProximus en dit van Proximus forum.
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
- Locatie: Spanje
Antwoord op mijn vraag naar het verschil tussen de twee inlog methoden:
Je zegt ik heb mijn wachtwoord al 4 keer laten aanpassen. Ik stel me nu de vraag welk wachtwoord? Dat van uw MyProximus gebruiker of dat van Uw Proximus-forum gebruiker?
Dat zijn er twee verschillende! Ik vermoed dat het wachtwoord van uw MyProximus werd aangepast en dat werkt dan natuurlijk niet voor uw Proximus-forum gebruiker.
p.s.
Ik heb snel en goede antwoorden gekregen op mijn vragen op het Proximus forum.
WillyV,Een paar jaar geleden heeft men de mogelijkheid ingevoerd om een account aan te maken via je MyProximus login naam en wachtwoord.
Maar de oude leden van vroeger die een account hebben aangemaakt via de oude methode moeten natuurlijk ook nog kunnen inloggen met hun forum loginnaam en forum loginwachtwoord.
Dus jij hebt een account aangemaakt met je MyProximus login naam en wachtwoord, dus is het normaal dat je niet kunt inloggen via de oude methode. (Dat gaat over mij)
Je zegt ik heb mijn wachtwoord al 4 keer laten aanpassen. Ik stel me nu de vraag welk wachtwoord? Dat van uw MyProximus gebruiker of dat van Uw Proximus-forum gebruiker?
Dat zijn er twee verschillende! Ik vermoed dat het wachtwoord van uw MyProximus werd aangepast en dat werkt dan natuurlijk niet voor uw Proximus-forum gebruiker.
p.s.
Ik heb snel en goede antwoorden gekregen op mijn vragen op het Proximus forum.
-
WillyV - Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
- Locatie: 2030 Antwerpen
Hallo hovel,
De helpdesk van Proximus zelf heeft mijn paswoorden toen aangepast en je hebt gelijk : ze hebben het nieuwe paswoord voor MyProximus aangemaakt en niet voor het Forum.Ik heb dan zelf een account voor het Forum aangemaakt ( denk ik,want ik ben niet zeker meer ) en dat met hetzelfde login en paswoord als bij MyProximus.Vandaar misschien al deze moeilijkheden.Ze hadden mij er wel eens mogen van verwittigen wat de juiste handelswijze moest zijn.
P.S. :
- Martin ( van het Proximus Forum ) heeft mij er op gewezen dat ik mijn topics onder twee verschillende hoofdingen gepost heb,zodat ik alle antwoorden niet terugvind.Weet jij misschien hoe ik dit kan aanpassen?
- Ik heb hem ook gevraagd of ik niet alle vragen van de Forumleden kan oproepen,zodat ik ze kan volgen en meer te weten kom ( en kan leren ), zoals bij Seniorennet.Ik kan zijn antwoord ( of van een moderator ) daarop nergens terugvinden.Weet jij soms hoe dat mogelijk zou zijn?Ik ben voorlopig nog een grote leek op het Proximus Forum.
mvg,
WillyV
De helpdesk van Proximus zelf heeft mijn paswoorden toen aangepast en je hebt gelijk : ze hebben het nieuwe paswoord voor MyProximus aangemaakt en niet voor het Forum.Ik heb dan zelf een account voor het Forum aangemaakt ( denk ik,want ik ben niet zeker meer ) en dat met hetzelfde login en paswoord als bij MyProximus.Vandaar misschien al deze moeilijkheden.Ze hadden mij er wel eens mogen van verwittigen wat de juiste handelswijze moest zijn.
P.S. :
- Martin ( van het Proximus Forum ) heeft mij er op gewezen dat ik mijn topics onder twee verschillende hoofdingen gepost heb,zodat ik alle antwoorden niet terugvind.Weet jij misschien hoe ik dit kan aanpassen?
- Ik heb hem ook gevraagd of ik niet alle vragen van de Forumleden kan oproepen,zodat ik ze kan volgen en meer te weten kom ( en kan leren ), zoals bij Seniorennet.Ik kan zijn antwoord ( of van een moderator ) daarop nergens terugvinden.Weet jij soms hoe dat mogelijk zou zijn?Ik ben voorlopig nog een grote leek op het Proximus Forum.
mvg,
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.