Email wachtwoord-opgelost
-
Flurk - Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
- Locatie: Roeselare
Beste,
Ja ik heb Ccleaner staan. Na gebruik sluit ik hem steeds af in de taakbalk rechts onder (kapje).
Virusscanner is die ingebouwd in Windows 10 (Defender).
Ja ik heb Ccleaner staan. Na gebruik sluit ik hem steeds af in de taakbalk rechts onder (kapje).
Virusscanner is die ingebouwd in Windows 10 (Defender).
HP Envy 700-209eb
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
-
*Joy* - Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
- Locatie: Aan zee
.
Kijk eens naar je instellingen Ccleaner ..
Zie of outlook bij de te bewaren cookies staan ..én accounts
En ja Defender zit ingebouwd in de W10 .
De rest laat ik aan kenners ...
Ik ben nog een groentje
Groetjes en nog een fijne avond Flurk,
Joy
Kijk eens naar je instellingen Ccleaner ..
Zie of outlook bij de te bewaren cookies staan ..én accounts
En ja Defender zit ingebouwd in de W10 .
De rest laat ik aan kenners ...
Ik ben nog een groentje
Groetjes en nog een fijne avond Flurk,
Joy
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
dan kan het euvel dus in uwe ccleaner zitten
ccleaner mag niet in de opstart staan
ook die aktieve bewaking mag niet gebeuren
dat zijn de dingen waarom er altijd opnieuw ingelogd moet worden enz.
in de linkerkolom te kiezen voor Gereedschap > Opstarten. Ga vervolgens naar het tabblad Windows en schakel het programma “CCleaner Monitoring” uit.
ccleaner mag niet in de opstart staan
ook die aktieve bewaking mag niet gebeuren
dat zijn de dingen waarom er altijd opnieuw ingelogd moet worden enz.
in de linkerkolom te kiezen voor Gereedschap > Opstarten. Ga vervolgens naar het tabblad Windows en schakel het programma “CCleaner Monitoring” uit.
-
Flurk - Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
- Locatie: Roeselare
Beste verhaegen,
Dit zijn de resultaten van uw voorstel.
Na uitvoering van die opdrachten (CCleaner is nu uitgeschakeld) heb ik Outlook kunnen starten zonder paswoord.
Zou het probleem zijn opgelost? Hopelijk blijft het zo, zo niet ik breng u op de hoogte.
Nogmaals dank voor uw tussenkomst,
Vriendelijke groetjes,
Flurk
Dit zijn de resultaten van uw voorstel.
Na uitvoering van die opdrachten (CCleaner is nu uitgeschakeld) heb ik Outlook kunnen starten zonder paswoord.
Zou het probleem zijn opgelost? Hopelijk blijft het zo, zo niet ik breng u op de hoogte.
Nogmaals dank voor uw tussenkomst,
Vriendelijke groetjes,
Flurk
HP Envy 700-209eb
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
-
Flurk - Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
- Locatie: Roeselare
Beste verhaegen en Joy,
Het probleem heeft zich vandaag nog een paar keer voorgedaan.
Toen ben ik eens gaan zien naar mijn Proximus Webmail, en daar kon ik niet inloggen. De inlog liep niet door en steeds kwam het inlogscherm terug. Er kwam geen bericht zoals "verkeerd paswoord" of iets dergelijks.
Contact opgenomen met de telefonische klantendienst van Proximus en daar kon die meneer wel inloggen op Proximus Mail met mijn gegevens. Hij begreep het ook niet.
Dan dacht ik die webmail correspondeert met mijn Outlook (ze gebruiken uiteraard hetzelfde paswoord), vandaar waarschijnlijk het steeds moeten inloggen op Outlook.
Dan heb ik op de inlogpagina van Proximus de AdBlock uitgeschakeld, en jawel toen kon ik wel inloggen.
Van dan af hoef ik voor Proximus mail zelfs niet meer in te loggen, een klik op het envelopje rechts bovenaan verbindt mij onmiddellijk met mijn webmail.
Ik denk dat daar het probleem lag.
Ik wil jullie nogmaals van harte bedanken voor het enorme geduld en de wijze raadgevingen.
Vriendelijke groeten,
Flurk
Het probleem heeft zich vandaag nog een paar keer voorgedaan.
Toen ben ik eens gaan zien naar mijn Proximus Webmail, en daar kon ik niet inloggen. De inlog liep niet door en steeds kwam het inlogscherm terug. Er kwam geen bericht zoals "verkeerd paswoord" of iets dergelijks.
Contact opgenomen met de telefonische klantendienst van Proximus en daar kon die meneer wel inloggen op Proximus Mail met mijn gegevens. Hij begreep het ook niet.
Dan dacht ik die webmail correspondeert met mijn Outlook (ze gebruiken uiteraard hetzelfde paswoord), vandaar waarschijnlijk het steeds moeten inloggen op Outlook.
Dan heb ik op de inlogpagina van Proximus de AdBlock uitgeschakeld, en jawel toen kon ik wel inloggen.
Van dan af hoef ik voor Proximus mail zelfs niet meer in te loggen, een klik op het envelopje rechts bovenaan verbindt mij onmiddellijk met mijn webmail.
Ik denk dat daar het probleem lag.
Ik wil jullie nogmaals van harte bedanken voor het enorme geduld en de wijze raadgevingen.
Vriendelijke groeten,
Flurk
HP Envy 700-209eb
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox