informatie
-
Jurcaba - Lid geworden op: 21 jun 2015, 14:22
Met de foutmelding die je eerder schreef?
http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=188393
Dat account verwijderen en weer invoeren volgens de instructies van je provider al geprobeerd?
Account toevoegen en dan Geavanceerde configuratie kiezen en Internet email waarschijnlijk.
Althans zo heb ik het moeten doen bij mijn provider. Niet Telenet overigens.
http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=188393
Dat account verwijderen en weer invoeren volgens de instructies van je provider al geprobeerd?
Account toevoegen en dan Geavanceerde configuratie kiezen en Internet email waarschijnlijk.
Althans zo heb ik het moeten doen bij mijn provider. Niet Telenet overigens.
-
macao - Lid geworden op: 22 jul 2009, 12:16
Dag Jurcaba,
Ik heb het zo geprobeerd zoals je hebt meegedeeld maar het helpt niet als ik een émail verstuur en ik ga kijken bij verzonden mails staat daar niets ik had die naar mijn gmail gestuurd maar daar komt niets binnen als ik dan klik op verzonden mails waar er uiteraard niets staat staat daar niet gesynchroniseerd ik klik dan op synchroniseren maar die bollekes blijven maar van links naar rechts gaan hetzelfde gebeurd bij concepten .
Dank bij voor baat,
Macao
Ik heb het zo geprobeerd zoals je hebt meegedeeld maar het helpt niet als ik een émail verstuur en ik ga kijken bij verzonden mails staat daar niets ik had die naar mijn gmail gestuurd maar daar komt niets binnen als ik dan klik op verzonden mails waar er uiteraard niets staat staat daar niet gesynchroniseerd ik klik dan op synchroniseren maar die bollekes blijven maar van links naar rechts gaan hetzelfde gebeurd bij concepten .
Dank bij voor baat,
Macao
-
Jurcaba - Lid geworden op: 21 jun 2015, 14:22
Account type IMAP4 gekozen? Niet POP dus.
Correcte email adres invoeren en correcte wachtwoord uiteraard.
Inkomende e-mail: imap.telenet.be
Uitgaande e-mail: smtp.telenet.be
Onderste onderste vier opties aanvinken.
Zo dus?
Anders eens account verwijderen, computer uitzetten, even wachten en weer opstarten. En nog eens proberen.
Correcte email adres invoeren en correcte wachtwoord uiteraard.
Inkomende e-mail: imap.telenet.be
Uitgaande e-mail: smtp.telenet.be
Onderste onderste vier opties aanvinken.
Zo dus?
Anders eens account verwijderen, computer uitzetten, even wachten en weer opstarten. En nog eens proberen.
-
Jurcaba - Lid geworden op: 21 jun 2015, 14:22
Je hebt ook alle updates van Windows en ook van de Store (dus voor Apps)?
Er zijn een paar updates geweest die veel problemen hebben opgelost inmiddels.
Laatste update voor Windows 10 was KB3093266.
Er van uitgaande dat je alles correct hebt uitgevoerd probeer dit eens als je dat aandurft:
Er zijn een paar updates geweest die veel problemen hebben opgelost inmiddels.
Laatste update voor Windows 10 was KB3093266.
Er van uitgaande dat je alles correct hebt uitgevoerd probeer dit eens als je dat aandurft:
Staat Hier en ook HierProbeer uw Windows applicaties te herstellen, dat kan als volgt:
1.Open het startmenu
2.Typ "powershell" zonder de dubbele quotes
3.Klik met de rechtermuisknop op powershell en voer deze uit als Administrator
4.Plak de volgende tekst in het venster wat verschijnt en druk op enter
Get-AppXPackage | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}
Wanneer alles klaar is kunt u de computer herstarten en uw Mail nogmaals testen.
-
macao - Lid geworden op: 22 jul 2009, 12:16
Beste Jurcaba ,
Ik vind het heel tof van u om zoveel mogelijk tips te geven wat betreft de updates die zijn allemaal binnen en ik denk dat ik even ga afwachten want die laatste handeling die je mij hebt gestuurd durf ik niet uitvoeren ik vind het wel eigenaardig dat ik de mails wel kan ontvangen maar geen mails verzenden .
Nogmaals bedankt en groeten ,
Macao
Ik vind het heel tof van u om zoveel mogelijk tips te geven wat betreft de updates die zijn allemaal binnen en ik denk dat ik even ga afwachten want die laatste handeling die je mij hebt gestuurd durf ik niet uitvoeren ik vind het wel eigenaardig dat ik de mails wel kan ontvangen maar geen mails verzenden .
Nogmaals bedankt en groeten ,
Macao