Héél vervelend Laptop ASUS X751L

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.
MaLoReg

21 sep 2015, 12:22

Vanmorgend niks aan d'hand. Nu bij terug opzetten krijg ik:
"Windows Life Mail kan niet worden gestart omdater al een exemplaar op de computer word uitgevoerd".
HOEZO??? Als ik de laptop afzet (omdat ik om boodschappen ga) dan zet ik die op de reglementaire normale manier uit. Na de berichtgeving heb ik dat ook enkele malen gedaan: uitzetten-wachten-terug opzetten.....
Het grootste probleem voor mij is wel dat SKYPE dan ook niet bereikbaar is
en het is net Skype dat ik moet hebben. Ben al bij FNAC geweest maar de man die deze nieuwe laptop in orde heeft gebracht (overzetten van de vorige etc.) is met verlof tot volgende week. (ik moest er voor terug omdat Asus in tegenstelling tot mijn vorige Sony, verschillende problemen heeft zoal het pijltje dat gewoonweg verdwijnt en slechts terugkomt na een 5 tal malen op escape te drukken-mijn getikte teksten waarvan meeste letters aan elkaar kleven zonder de nodige spacy etc etc (dus daarvoor moest hij toch terug binnen) Maar nu is dringend SKYPE dat niet aanslaat (Skype Home is niet beschikbaar). Ik weet het even niet hoor.

sacho
Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08

21 sep 2015, 12:26

Skype ligt wereldwijd plat.
Er wordt aan gewerkt.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150921_01877221
MaLoReg

21 sep 2015, 12:33

Oh.! Dank je - dan hoef ik me dar geen zorgen om te maken want jouw mail kwam wel gewoon door.
Bedankt hé!!!!
Topic mag gesloten worden aub.