WINDOWS lIVE MAIL 2012 niet, Webmail Telenet wél!

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

kempenzoon
Lid geworden op: 08 sep 2007, 16:37
Locatie: Maasmechelen

07 sep 2015, 20:58

Ik werk met Windows 7 en heb Firefox als browser. Ik heb een Telenet account. Ik gebruik Windows Live Mail 2012 voor mijn e-mails.

Sinds enige tijd komen e-mails maar heel beperkt binnen in mijn Windows Live Mail box. Ook in de "ongewenste e-mail" box zijn ze niet te vinden. Ze komen echter wél aan in de Webmail box van Mijn Telenet op de Telenet website!

Wat is hier aan de aan de hand en kan daar aan gedaan worden?

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

08 sep 2015, 08:10

In Webmail komt alles aan en Live Mail niet?
Zijn het Privé mails of algemene
Algemene?, alsdan van een krant of Firma kan het zijn dat die beschouwd worden als spam of dat u die onbewust geblokkeerd heeft.

Ik zou IE als Browser eens gebruiken, deze standaard zetten en ook klikken op standaard instellingen herstellen.
Verder moet u ook eens nakijken of Live Mail ook standaard staat.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

12 sep 2015, 17:41

EmailTray gebruik ik nu,werkt meteen vanuit de taakbalk en staat steeds aan met meldingen van nwe e-mails.(Hotmail + 2 gmail)
Outlook heb ik buiten gekregen door MS Office te wijzigen in Programma's en onderdelen. Er komen dan rode kruisjes bij het onderdeel Outlook.
En Thunderbird heb ik ook uninstalled. Telkens herhalingen van mails en dan moet ge weer een e-mail -melder hebben bij je Chrome en mss in de taakbalk. Wat een gedoe was dat ..
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

kempenzoon
Lid geworden op: 08 sep 2007, 16:37
Locatie: Maasmechelen

13 sep 2015, 21:13

Beste Paul Lamb en Boeffer,


Bedankt! Ik heb jullie adviezen gevolgd en voorlopig heb ik geen onregelmatigheden meer vastgesteld. Online shopaanbiedingen "uninstall" ik altijd onmiddellijk. Spambox wordt regelmatig gecontroleerd of er iets per ongeluk ingevallen is.