In de Vier Seizoenen reeks 34 Lente 2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

02 mei 2024, 08:52

Goeiemorgen allemaal, :wink:
hier ben ik weerom de deur te openen :)
hier een zonnige dag, laat ons hopen
dat het zo blijft ... de temperatuur is ook aangenaam
zou het dan toch nog lente worden? :roll:
Groetjes allen en tot later :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

02 mei 2024, 08:59

Goede morgen seizoentjes,

Vandaag een beetje minder goed weer. Vandaag komt de diepvries en ik ben al weg van 13 u. Hij moet maar vanavond dan terug keren. doet die bij de Baron ook. De baron was gisteren het mikpunt van spelende Pakistaantjes. hun bal of een ander voorwerp lag in zijn tuin. de eerste keer zei hij dat hij zelf ging gaan zoeken. ( not) en toen ze bleven aanbellen mee met hen naar zijn grote uitgebreide tuin. Er kunnen makkelijk 2 woningen op en die hebben dan elk nog een tuin. want op het tweede gedeelte daar staan 2 garages en hangt die verenda eraan. Wij weten niet of de zonen (2) en de dochter ( die een zoon wil zijn) hier gaan komen wonen. in dat geval is het koffiedik kijken. Die Baron kan nog heel lang leven.

Vandaag gaan we tot bij moeder en we gaan eerst hier een boterhammetje eten en dan weg. Lilly is buiten en Gimly? die heeft naast de bak gepoept!!! hij weet dat wij alle 2 kwaad zijn. Eerst omdat hij braakte, maar dat bleek gewoon schuim te zijn. had het hem gisterenavond voor ik naar boven ging ook nog gezegd!
ik had gisteren een bestelling bij een webwenswinkel gezet en wilde die betalen. nope. uiteindelijk heb ik het aan ventje moeten vragen om via zijn telefoon te betalen want ik geef aan de eind van de maand het van mijn zakgeld terug ( dus minus het bedrag dat ik uitgegeven heb) en dan krijg ik de rest op mijn rekening.

Heb via Farma een aantal gezichtsprodukten besteld en daar kon je via je scanner betalen die op je rekening app staat. dat is wel handig. dat kan ik dan wel doen maar dingen via PP gaan niet. mijn portenonee kan er maar wel bij varen. geen rekeningen van FS. geen rekeningen van HD enz. allemaal in-app aankopen. als die spelletjes sites via de scanner gaan werken ( wat voor hen meer werk is) dan kan ik in-app aankopen doen, maar nu niets, nada, rien.

het was gisteren dus een rustige dag en we zijn zelf niet weggeweest. ik heb hier gewerkt aan mijn verhaal en the sims 4 gespeeld. naar CSI gekeken en naar U-tube geluisterd. ik moet nu nog een potje uitkuisen en de witte pan afvegen. de vloer in de keuken vegen, klaar voor morgen en daarna wachten tot het tijd is me te gaan aankleden.

Krakje: met een galblaas sta je zowiezo onder controle. ik had er pancreasonstekening ervan gekregen omdat die steentjes door de galbuis kwamen en een enorme galcrisis gaven. en dan heb ik een week en een half in het ziekenhuis van High Wycombe gelegen. dan moest ik 3 maanden wachten om naar een ander ziekenhuis te gaan om een MRI en daarna bespreking bij de hoofdarts Interne. Pas toen we vertelden dat we gingen verhuizen naar ons land en ik een briefje vroeg om het hier te laten doen, kwam ik op zijn noodlijst terecht en was ik aan het eind van de maand geholpen. weg galblaas maar de steentjes heb ik nog als souvenir. ( luguber ja. maar ik heb dat gewoon gehouden.)
Nu en dan heb ik wel nog last van die pancreas.

ventje maakt zich klaar om boodschappen te gaan doen. hij moet ginder ook naar de apotheek. ik heb al een paar dagen last van buikkrampen en ga ik naar de wc dan komt daar gewoon lucht uit en niets anders. mischien hebben zij een middeltje.
Lilly had vannacht veel TLC nodig. op een gegeven moment snuffelde ze aan mijn lippen.( en ze heeft me al eens een zoentje gegeven met een natte neus :lol: ) het is zo'n lief poesie maar ze moet willen.

Neil van de apartementen is gisteren thuis gekomen van reis. wij weten helemaal niets van die jongen. vroeger werkte hij voor een bedrijf van liften. Maar nu niet meer. Hij staat wel in de burengroepchat. overbuurvrouw had hem gevraagd toen ze hem eens zag. en hij zei ja. dat was toen Joyce hier woonde maar nu niet meer. de flat staat nog altijd leeg. er gingen er 2 komen wonen die ook van man naar vrouw waren gegaan maar we zien hier niemand en het blijft leeg staan. misschien heeft buurman gezegd: ik verhuur het niet meer want ik heb te veel werk aan de flat in de VanIseghemlaan. die hij gekocht heeft. De nieuwe lift kost 87.000 euro! en buurvrouw zou daar niet graag gaan wonen. ik schrijf 87.000 zonder werkuren.

Nu ga ik een heerlijk kopje koffie zetten en dan verder doen.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

02 mei 2024, 14:10

Afbeelding

Hallo iedereen,

MM: bedankt voor de tip. Manlief moet 2 à 3 dagen Voltaren smeren op een klein stukje huid, wat volgens de dokter onschadelijk was. Zijn duim is al flink gebeterd.
Ik vertelde het gisteren tegen schoondochter , en die zei dat ze dat ook al had voorgehad ( vroeger). Vaak is dat een overbelasting.

Naar het schijnt komt er een flink onweer aan. Het noodnummer zou geactiveerd zijn.

Deze voormiddag de veranda een grondige beurt gegeven . Alle planten staan nu buiten in de overdekte buitenruimte voor de ganse zomer. In de veranda is het te warm. Ga er wel enkele verpotten met verse grond. Dat zal iets voor morgen zijn, want moet nog potgrond gaan kopen.

Gisteren zijn de ukjes geweest. Dus hebben we ons niet verveelt :D .

Dames, tot morgen allemaal.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

02 mei 2024, 19:36

Goede avond
Naar de kapper geweest vandaag.
Deze morgen het balkon afgewassen.
Dat is altijd gymnastiek.
Vandaag ook naar he hoorcentrum geweest.
Ik heb een vervang apparaatje gekregen.
Het mijne moet op reis.
Terug naar de fabriek.
Ben ik het een goede drie weken kwijt.
Morgen de laatste les latijn van het jaar.
Het zal wel weer een hele bespreking zijn van waar we naartoe willen op daguitstap.
Waar ik nooit mee naartoe ga.
Krasse knarren zeg ik maar.
Trein, tram, bus en twee uur rondlopen op een tentoonstelling of in een museum en daarna ergens gaan eten.

Daarnet een lief berichtje van mijn nichtje.
Of ze met hun jongste spruit eens langs mochten komen op een zaterdag of zondagnamiddag.
Uiteraard heel welkom.
Dat komt ervan als je geen auto rijdt behalve rond de kerktoren.
Wanneer zou ik dat ook nog allemaal doen op bezoek gaan hier en daar?
In de Brico kwam een verre buur tegen.
Kom toch een keertje af voor een tasje koffie.

Nog een fijne avond en rustige nacht allemaal.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

02 mei 2024, 21:09

Een goede avond allemaal en slaapwel voor straks
Ik hoop dat het beloofde onweer niet te erg wordt
dat is niet fijn zeker niet 's nachts :roll:
en ja het noodnummer is geactiveerd.....
Slaapwel allemaal en tot morgen..... :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

03 mei 2024, 09:01

Goede morgen seizoentjes,


Niet bepaald fraai weer. Maar we laten het niet aan onze gevoelens komen. look on the brightside!
Ik moet nog naar de apotheek om de hoek. om een anti-jeukmiddel en niet verschieten: Boobtape.
ik heb een shirtje gezien met een open rug vandaar. je kan daar geen Bh op dragen. van daar dus: Boobtape.
Vandaag komen mijn produkten van de Farma af. enkele huidverzorgingsprodukten. want mijn schuim van Liera* begint waterachtig te worden. en die van Ceva trekt tegen als je die gebruikt. en ik heb geen gezichtslotion meer om na het reinigsschuim te gebruiken.
dus effe 't een en 't ander gekocht.


Gisteren was ons moeder blij ons te zien en ze had alle reclameblaadjes gespaard omdat ze weet dat ik daar graag in snuister. ik heb een kopje koffie gedronken en de folder van het kruidende vat meegenomen.
Toen we vertrokken dan begon te juist te regenen. we zijn nat thuisgekomen waar we van buurvrouw hoorden die iemand Coopertje onverwachts heeft opgepakt en hij is nu bang is en blaft en gromt tegen iedereen en alles. er komt iemand van de gedragsdienst voor honden langs om hem van zijn schrik af te helpen. ( hoe zou je zelf zijn als mini-teckel: zonder vragen opgepakt worden?) dus weten nu ook waarom hij sinds kort veel blaft.

ik ben verlost van mijn verstopping. hoop dat ik ook geen buikkrampen meer krijg. er staat na 6 tot 12 uur na inname. van mij heeft het wel een paar uurtjes meer geduurt. Maar ja: niemand verwacht de spaanse inquistitie. ( grapje)
Gisteren tong gegeten. smaakte eens. moeten geen chinees halen want die is in verlof. niet vandaag en niet zondag. ik moet nog via Fb kijken voor hoe lang ze in verlof zijn. en we hebben een nieuwe broodjeszaak vanaf 13 mei. het hongerig beertje. benieuwd hoe lang die het gaan uitzingen. de Noordzaak was amper 4 weken open. ventje kan er eens belegde broodjes gaan halen.

De vuilnisbakzak is opgehaald. woog een beetje zwaar. mag max. 10 kilo in zitten. kreeg gisteren een mail van Zoo+ voor het melden dat er een herhalingsbestelling klaar ging staan tegen 7 mei. maar ventje vloog daar in een colere. we hebben nog genoeg dus waarom stressen? gewoon pauzeren.
Heb gisteren mijn zwarte trui met vleermuismouwen gekregen. je kan er erwten doorzaaien. moet nog in de was. mijn nieuwe jeans ook. maar apart omdat ik vrees dat die donkere stof enorm gaat afgaan. ( blauw schuim)

Ben ik nu mis maar hebben we Clive al weer een paar dagen niet gelezen?
Ons Lilly is op de poef gaan nijmeren ( kel'no' reem zeiden we altijd als ons Mies begon te mediteren). ja, het is slecht weer. ze is niet content. Gimly is al in dromenland.

Anjelier: graag gedaan. en wat moet ik mij voorstellen bij die planten? een soort carport? Buurman V is niet tevreden over zijn veranda. in de zomer te heet en in de winter te koud. hij heeft ook een pelletkachel en van hetzelfde merk als die ze hier gaan placeren. daar is hij wel content van en Vera ( ex-collega ventje) ook. zij is een enome koukleum. haar moeder heeft ook arthose, arthritits en een vorm van reuma. en het mensje heeft ook parkinsons. Toen ze belde zei ze dat ik helder en wakkerder klonk.ook opgewekter.
Toch heb ik gisteren een Jack Daniels cola gedronken en 's avonds chocolademelk met een scheutje ammaretto. dat is heel weinig ten opzichte van de hoeveelheid ik vroeger naar binnen goot.

Ons moeder zei toen ik van de Wc kwam dat ik precies nog vermagerd was. Een compliment! waar gaan we dat schrijven? ( hier natuurlijk)
ventje is bezig met muziek af te spelen op zijn gsm. als ik het niet graag hoor dan zet ik mijn hoofdtelefoon op mijn hoofd en luister naar liedjes via U-tube. het is geen noisecanceling hoofdtelefoon. Nu de dochter terug thuis is hebben we al luide boenke boenke muziek gehoord. wat was toen we naar Bar Rescue keken. je kan moeilijk verwachten dat Fien nog steeds de jaren 80 zal draaien. in onze tuutje heb ik het radiostation op nostalgie laten zetten. binnenkort moet ventje tuutje laten nakijken en dan zetten ze die radio altijd op radio 2 of NMN. dan moet dat weg. we hebben ook eens Klara op de radio gehad. ventje speelt een USB stick in tuutje als hij alleen is. Daar staat heavy metal muziek op. sommige hoor ik graag maar andere zijn :roll: .

Ik ga een kopje koffie drinken. en dan doe ik verder aan het maken van het kaartje van Buurman V. die verjaart zondag. er zal wel feest zijn. maar we zijn dat gewoon. we worden niet verwittigd maar dat geeft niet. Buurman V slaakte een zucht van opluchting toen we zeiden dat we hier blijven en gewoon de boel opknappen. volgend jaar in de "lente" zal er een nieuw dak gelegd. ook bij ons dus. en we krijgen elk nog korting.

Fijne dag seizoentjes. kijk niet te veel naar buiten en speel zelf voor zonnetje!
Cats Rule!

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

03 mei 2024, 10:52

Afbeelding

Hallo iedereen,

Wat een weer, regen à volonté.
Beter nu dan zondag, want dan is het lentefeest van ukkepuk.
Ze gaan het thuis doen . Voor de kinderen is er een springkasteel .
Ik ga hier thuis ook een beetje werk hebben, ik ga zorgen voor het voorgerecht en de taart.
Had aan ukkepuk gevraagd wat zijn lievelingstaart is en dat is biscuit met aardbeien en slagroom.
Dus we weten weeral wat te doen :D

MM: waar de planten nu staan , was vroeger de opslagplaats van hout. Nu staat het hout ergens anders, en hebben we die ruimte opgeknapt. We hebben daar vloer gelegd en ramen tot op de grond geplaatst. Aan 1 zijde is het open en hebben we zicht op de tuin. Onze oude rotan salon ( dat vroeger in de veranda stond) staat daar nu. In de zomer is het daar goed om te zitten, uit de wind en ook koel omdat het in de schaduw ligt. Wel moet je daar regelmatig poetsen, want doordat 1 zijde open is, waait er stof , zand , blaadjes, enz. binnen. Heb al gemerkt dat de poes die ik elke avond eten geef, daar slaapt. Ze ligt daar goed, in de zetel en uit de regen en wind.
Over die poes: die kan soms raar doen. Ik geef die eten, ze eet, ondertussen ga ik verder de tuin in om de kippen op te sluiten, ik kom terug, ze komt me tegemoet en dan spring ze naar mijn voet om er in te krabben ( wel speels , maar toch) en dan gaat ze verder eten. Ik moet er ook niet aankomen, want dan wil ze krabben en blaast ze . Ze komt uit het asiel, want uit haar ene oortje is een stukje gesneden.

Dames, tot morgen allemaal.

krakje
Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
Locatie: Heist op den Berg

03 mei 2024, 11:01

vandaag regen en nog eens regen,
denk dat van lente niet veel in huis zal komen,
voel dat eerder herfst is al een weertje voor de lente,
toch gisteren beetje in de tuin kunnen werken,
een stukje is weer onkruid vrij, vandaag te nat daarvoor,
straks mijn haartjes terug kort laten knippen,
hou jullie droog grtjs van krakje,

Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

03 mei 2024, 11:11

Goeiemorgen allemaal :wink:
Vannacht veel regen gehad zo te zien
Overal grote plassen en alles nat
maar onweer heb ik niet gehoord
ofwel heb ik erdoor geslapen
ik ben al blij voor die nachten dat
ik redelijk goed kan slapen :)
Dat is niet dikwijls het geval en ik wil
geen slaapmiddelen, ik moet al
genoeg pillen nemen :oops:
Regen voor de verandering....
maar dat was zo voorspeld :?

Allemaal een goede vrijdag en straks
een aangenaam weekend
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

03 mei 2024, 19:08

Dat was de moeite deze voormiddag het tochtje over en weer naar de les.
Gelukkig heb ik nu heel goede regenkledij.
Het duurt wel even voor ik ingepakt ben.
Verder vandaag niet veel anders gedaan dan gelezen en de keuken onder handen genomen.
Het gebeurt zelden, maar de afwas van gisteren was blijven staan en de chaos in de keuken ook.
Morgen verder doen met de bloemen.
Me vast voorgenomen dit jaar de bakken direct uit te kuisen voor ik ze weg zet.
Ik mag niet panikeren, maar het gras moet gemaaid en geverticuteerd.
De bloemen moeten verder uitgeplant worden.
De voortuin moet bijgehouden worden.
De strijk groeit almaar aan.
De muizen vallen dood in de voorraadkast.
Er moeten nog altijd dingen uitgepakt en afgewassen.
Help! Maar ze lezen nog niet eens het mailtje waarin ik om hulp vraag, dus ja...
Zelf doen...
Oudste heeft zijn plicht al gedaan: is mee om bloemen geweest.
Middelste ging de paadjes komen doen.
Meestaal is die van zijn woord.
Het zal dus niet lukken.
Dochter tja, die heeft het altijd even druk met het werk.
Ik zal het toch nog eens heel lief vragen.
De jongens hebben examen en ex-kotstudent is doodop als hij thuis komt van het werk.
Ach, we zien wel.
Laat het gras maar groeien, wie zong dat ook alweer?

De bloemen daar zal K. wel even mee helpen, heeft ze verleden jaar ook gedaan.
Gras maaien staat niet in de woordenboek van de dochter: maai mei niet aanhangster.
Moeten ze maar met de zeis komen als het te hoog staat.
Jongste en gras maaien is gelijk aan een aanval van allergie van de bovenste plank.
Gaan we dus niet doen.

Zo dames en dieren tot de volgende zou MJ zeggen.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

03 mei 2024, 20:55

Goeienavond allemaal,

Helena als ik dat allemaal zo lees
ben ik echt blij dat daar vanaf ben :oops:
maar ik ben denkelijk ook wel al
wat ouder dan jij...(82) ik kon het echt niet meer
een heel huis onderhouden zoals ik het
graag had en dan een voor en achtertuin erbij
Ik wens je veel moed :roll: :oops:

Voor allen een fijne avond en een goede nacht
slaapwel en tot morgen :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

04 mei 2024, 07:30

Goede morgen seizoentjes,


Ik hoorde vanmorgen kinderen kletsen. ik vroeg me af waarom die Pakistaanse meisjes al zo vroeg op waren, Neen, het was Lilly die tegen Gimly aan het "praten" was! ( en hij antwoordde waarschijnlijk ook) hij zat op de trap naar de zolder en zij beneden aan de reling die op de overloop loopt.
dat heb ik nog nooit meegemaakt! 8O

Enfin, dan was de magie verbroken en is Lilly meegegaan tot aan de badkamer en Gimly naar beneden.Ze zijn beiden buiten gegaan en nu Gimly weer binnen. de deur naar de koer staat open op een kier. zij zit nog buiten.
het ziet eruit dat het een prachtige dag wordt en ventje moet ouderlijk huis gaan opruimen en dik tegen zijn zin. Hopelijk houden ze het snel voor bekeken. rond 16 u tot 18 u even een regenbui zegt mijn meteo.

wat gaan we vandaag doen nu we alleen thuis zitten? die boodschappen van de apotheek doen als het niet te lang duurt met mijn moeder aan de telefoon. ventje wilde gisteren alleen naar de beenhouwer. die apotheek is maar om de hoek. ik heb al geschreven wat ik nodig heb. en waarom ik de "tettentape" ( in 't brugs en ostends) nodig heb.

ik hoor Lilly naar Australia graven.
Gisteren kippenbillen gegeten en ik zei dat het lekker was en ventje was blij als een ei dat hij voldoening kreeg voor zijn kookkunst.(en)
nu met geen ethanol meer drink, heb ik meer smaak denkt ventje.

nu heb ik iets te vertellen over Suus. ( wie niet graag leest scroll maar door) zij heeft de beentjes van ribbentjes door de wc gespoeld en ja, hoor verstopte WC. Hoe is dat mogelijk?! tampons mag je ook niet doorspoelen ( staat op doosje) en daar is de loodgieter al voor geweest.
maar nu... komaan. spareribs noemt dat ginder door de wc spoelen? was dat uit luiheid, domheid of was ze dronken? ventje die naar boven was om zijn DVD's in te schrijven, schudde zijn hoofd toen ik het haar liet vertellen.
het enige dat ik doorspoel is soep die peniciline is geworden. Maar afval? 8O 8O 8O zo dom of lui ben ik nog niet geweest.

Amai, Helena. dat is ook een hele waslijst aan klusjes. Toch jammer dat ze zelfs over je mail voor hulp lezen. :cry:
Gras afdoen met een zeis hebben wij ook gedaan in engeland toen ventje door zijn rug was gegaan en de zuid-afrikaanse buurvrouw ( waar Mies niets van moest hebben) naar onze huisbaas belde!!!! die bracht een zeis mee. in de plaats van je als christen te gedragen? zeg maar dat ik dit anti chistelijk noemde. ze hadden toch kunnen komen vragen waarom dat gras niet meer gedaan werd? ik ben daar nog altijd boos over. en toen Jill, onze andere buur dat hoorde is ze gestopt van goede dag te zeggen. haar zoon had van Mel ( de man) een fles rode wijn gekregen met bezinksel! omdat die doof is hebben we dat dan gezegd en dan via briefjes gecommuniceerd. hij kon liplezen. Hij was ook boos. wijnliefhebber of niet, wij proefden het al.

Mark ( zo heette de dove zoon van Jill) kwam elke maand de "bijbel". de cataloog van de tax free shop halen om naar de wijnen te kijken. en hij keek dan of het prentje hem aanstond dan vroeg hij soms die of die wijn. hij had korting op zijn werk bij M&S maar kocht wijn in de Tesco niet ver van het busstation. en Jill was daar dan kwaad over. en Jill kwam dan weer dingen te weten over de overbuurvrouw die ik meermaals naar huis heb moeten helpen omdat ze ver, ver ver over haar theewater was. Jill haar mond viel open van verbazing. De man van de buurvrouw had toen ventje in Kosovo zat met mij naar bed willen gaan maar ik heb neen gezegd en dat ook laten blijken. komaan, je vrouw ligt in een wodka coma en je moeder en schoonvader en de dochters slapen boven. moest ik het dan doen met hem op het tapijt in de woonkamer? of bij mij thuis? neen, neen en nog eens neen.

Daarna maakte hij ons "zwart" tegenover de andere buren. op een Queens BBQ heeft hij dingen verteld die geen waar waren en Phil die naast ons woonde tot we terug naar België gingen, had dat gehoord en was ineens opgestaan. Louise zijn vrouw erachter en Mark wilde weten waarom Phil weg ging en Jill vertelde dat en Mark zo rap als kijken ook weg. Louise en Jill hun vlees lag op de BBQ die ze moesten meebrengen. ( Bring your own meat and booze) en natuurlijk was de sfeer verpest. die Queens BBQ ging altijd door op de oprit van David met hond. of ze dat nu nog doen maar nu voor The King weet ik niet. ik weet het van Jill die me daarvoor opbelde. ze heeft me ook opgebeld na de aanslagen in molenbeek. om te weten of wij veilig waren. en ik kon ze gerust stellen. wij waren Ok. ventje zat in het Brugge te werken en ik zat hier thuis.

Zo, ik ga een kopje koffie maken. om 9 uur naar moeder bellen die ons maandag ziet. ventje heeft geen zin om opnieuw naar Brugge te gaan. Thats life. de dag nadien mijn haar laten wassen, brushen en stylen. en ik heb een stijltang gekocht voor tussendoor.
wat ik vandaag ga doen is een kaartje maken voor de buurman V die zondag jarig is , verder lezen in de kranten, series en film erdoor jagen, verder werken aan mijn verhaal of enkele spelletjes spelen via de tablet.

Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

04 mei 2024, 08:38

Afbeelding

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

04 mei 2024, 09:18

Goedemorgen allen, :wink:
Hier is het ook droog, maar veel frisser
dan de voorbije dagen :roll:
Laat ons hopen op een beetje mooi weekend
Groetjes allemaal en maak er het beste van :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

04 mei 2024, 11:49

Oma-c 76 ben ik nu.
Eind van het jaar wordt ik 77.
Dat is toch een beetje jonger nog.

Ik zoek al zolang naar een fatsoenlijk betaalbaar appartement in een deftige buurt.
Mechelen is moeilijk en duur.
En als ik verhuis is het naar de binnenstad, anders kan ik blijven waar ik ben.
Als ik dan toch mijn goesting vind is er meestal geen lift.
Ik heb me er al bij neergelegd dat het van hier naar een service flat wordt.

Wie er weer wel klaar stond was onze jongste.
Ik had zelf al opgezocht of ik nog een vervang mes kon kopen voor mijn eeuwenoude grasmachine.
En jawel hoor.
Ik was niet echt zeker van mijn opzoekingen.
Jongste om hulp gevraagd en ik had het goed gedaan.
Hij heeft he dan maar ineens besteld.
Deze week zal het geleverd worden.
Als het me lukt het oude los te krijgen, dan kan ik het wel zelf vervangen.
Anders dan is jongste toch weer die zal helpen.

Vandaag strijk.
Ik heb was gesorteerd, maar het gaat deze middag regenen.

Dames maak er een fijne dag van.