Wat voor een ellende zorgt het mobiliteitsplan van de Lijn met ingang op 06/01/2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

filouyako
Lid geworden op: 02 jan 2024, 13:56

02 jan 2024, 14:27

Dag allemaal,

Ben 75 jaar en gehandicapt en moet vandaag 3 afspraken annuleren voor dokter en kiné, wie kan en moet er iets doen bewegen naar Peeters en de CEO van de Lijn toe; geen betogingen maar toch iets dat doorweegt; ik heb zelf een paar mails gestuurd; ook naar Minister P, maar dat antwoord die ik kreeg, om van te kotsen, was uiteraard een vooraf gemaakte tekst, dus waardeloos; denk eens na over een globale petitie; die kan doorwegen als argument om aan deze toestand iets te veranderen, ik ben niet alleen, daar ben ik zeker van woon in een randgemeente van Gent, moet ik naar de stad verhuizen, daar zal vervoer zat zijn, volgens de Lijn toch, en het milieu diegenen die een wagen hebben gaan die meer gebruiken, ik heb er geen, dus was afhankelijk van het openbaar vervoer, wat kunnen we meer doen leeftijdsgenoten; ze doen alsof we allemaal op leeftijd zijn afgeschreven.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

02 jan 2024, 14:40

De Vlaamse regering geeft de schuld van de ondergang van DeLijn aan ons lokale bestuur!
Wie kan er nog iets veranderen? De burgemeesters!
En eind oktober moeten die verkozen worden, toch?

Mijn stem zal gaan naar die partij die het openbaar vervoer terug wat menselijker maakt