In de Vier Seizoenen reeks 31 zomer 2023

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

04 sep 2023, 20:23

Afbeelding

Allen een goeie avond en straks een heerlijke nacht
met mooie dromen, morgen weer een mooie dag :)
we zouden het nog gewoon worden :lol:

Het zal hier stilletjes zijn zonder Helena en Anjelierken
dat ze maar genieten van hun vakantie....

Groetjes allemaal en tot morgen, Slaapwel :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

mammyretro
Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04

04 sep 2023, 20:50

goede avond ,
wat in de tuin verder gevroed ,in stukjes en laagjes ,
maar het is ongeveer hoe it wil
het is mooi weer ,zal eens moeten een ritje met de fiets doen
knie gaat ;afspraak voor de punktie nog niet kunnen maken
de secretaresse had de planning van oktober nog niet
fijne avond ,voor de vakantie gangers fijne vakantie
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

05 sep 2023, 06:57

Goede morgen seizoentjes,


Een mug zat rond mijn oren te zoemen en ze wilde niet stoppen. dus ik uit bed en ik zag nog juist de sexy billen van Lilly parmantig lopen om dan de trap af te gaan. ik ben naar de wc gegaan en heb dan maar besloten van naar beneden te gaan. lichten aan en alsook de Vinnykaars.
Buren V zijn vertrokken gisteren om 10 u 33 naar Friesland. in een mobilehome. voor hoelang heb ik niet gevraagd. het is een gehuurde. ze wilden na Covid er een kopen maar toen was alles al verkocht en als je nu gaat om de prijs te vragen is er 18.000 eurokes bijgekomen. maar zo'n ding kopen is nog niet alles. je moet er aan staandplaats voor hebben, verzekering en nog meer bla-bla. ze gaan er gaan fietsen en hebben een batterij erin die zichzelf oplaad tijdens het rijden en als ze nergens aangesloten staan dan neemt het gas de frigo over enfin: er was geen een grijs haar op mijn hoofd die niet ging weten waar buren V naartoe trokken dus zei ik tegen ventje dat ik m'n voordeur moest af kuisen met een microvezeldoekje. ( was wel nodig!) zijn antwoord: jaja. hij zei: als jij iets wil weten dan kom je het te weten. je slaat soms links om rechts te weten. ik ben Niet Nieuwsgierig, maar ik weet graag alles. ik zoek wel een stoolpigeon die me toch alles verteld. ik ben slechter of misschien beter dan de CIA of de FBI of gelijk welke geheime dienst die niet zo geheim is. en Lilly weet ook graag alles.
gisteren is de bestelling van transforce toegekomen. een uur te laat maar mijn sapjes en ventje zijn advocaat zijn gearriveerd. het extraatje was een spa fruit van aardbeien & bosbessen. not my cup of tea. ventje mag die uitdrinken. vandaag verwachten we de bestelling van zoo+ en morgen deze van standaard boekhandel. of omgekeerd. het pakje voor Suus is gemaakt, juist nog dichtplakken en inpakken naam & adres erop en naar postpunt. een doos van kateten van Delais en dat vlotjes naar binnen gaat. oef. er zijn verschillende nieuwe smaken. en onze lekkerbekken kunnen weer een week vooruit. Lilly weet dat als de andere buren buiten zijn ze soms wel iets krijgt dus keek ze omhoog toen ze buurman zijn stem hoorde zei ventje. mijn Gladiolen hebben bloemen maar die zijn nog gesloten! nu nog de Dahlia en ik ben content. mijn Plumbago staat er prachtig bij. zal eens proberen om straks een foto te zetten. Lilly heeft wel de vlinderboom vernield door er in te springen. ook mijn magrietjes staan mooi. geen witte. het hart is dan te geel. geel is niet in mijn kleurenpallet. ventje moet nog een bordeaux trui bestellen en zei dat een grijze rok er mooi zou onder staan. die heb ik maar dat wist hij niet ( meer). ik heb die immers gedragen op de receptie van Anne-Sophie met Matthias. toen mochten er feesten en uitgestelde recepties gehouden worden. er bestaat daar ook een broek van in dezelfde stof. maar ik moet diep nadenken waar ik die gekocht heb. en wat de prijs was.
ik had een vraag of 2 gesteld in de groep Kopenhagen en iemand schreef waarom ik hier die vragen stelde als Google mijn beste vriend was. de tegenreactie was als OP nu eens geen informatie wil via Google dan is het toch logisch dat ik (OP) die vragen stel in een groep die van ginder is? ik wil informatie uit eerste hand van mensen die daar wonen. onderzoek naar gewoonten enzo staan niet op google en wiki maar worden beleefd door echte mensen niet door een zoekrobot en een webcycolopdie. Logisch nadenken voor je schrijft is een van de voorwaarden in het Engels. ik ga akkoord. er zit maar 1 element in die fantasie is. een trammetje in hout vanaf de luchthaven naar waar de mensen wonen die aan bod komen in het boek. de stiefvader is een houthakker en bouwer van Chalets. of dat beroep ginder ook echt bestaat weet ik niet. Ventje was gisteren aan het kijken naar "Beams on toast" alias " escape to the country." heimwee naar dat programma.
dat stond altijd aan als ventje thuis kwam van zijn werk in de Nato. de prijzen zijn van 2018 en 2019. Tel daar nu nog een redelijke som in Ponden bij. zonder wrijven en schrijven.
Ventje heeft azijn op het groen gegoten gisterenmorgen. niet lang nadat de buren V vertrokken waren kwam hun buurman met een spuitbus met een verdelgingsmiddel erin sproeien. ventje zei dat als azijn niet helpt hij er Glorix WC bleek op gaat gieten. met een flinke dosis zwart zout dat hier ook staat te staan. was als deco-ellement voorzien in presentatie van een bord. heb er nog maar weinig gebruik van gemaakt.
ventje heeft al uitgerekend hoe de dag er de 11 de gaat uitzien. hoe laat we hier vertrekken, welke stops we maken enzovoort. hij gaat nu woensdag naar zijn moeder, stopt bij de aziatische winkel en stopt aan het postpunt om het pakje te verzenden. dan is hij thuis en wordt er niet veel meer gedaan. de fut is eruit. zoontje Baron nog een keer gekomen met een straffere maaier voor het onkruid. ventje heeft al een aardappelmesje in de aanslag gelegd. we zouden een zakje beton of cement moeten hebben. de voegen weer dichtdoen. :roll: stad heeft geen geld meer dus wat baten kaars en bril als die uil van een burgemeester niet ziene wil. het geld zit natuurlijk aan de oosteroever. nogal onkruidwiedes. en de mensen worden steeds bozer. in plaats van het riviertje op het Verleyeplein te herstellen hebben ze alles dichtgegooid en er zouden grashalmen moeten groeien. ze moesten alleen maar die diameter van de buis vergroten. simpele logica. Maar neen, alles dichtgooien is een goedkoper oplossing. Ik voorspel een verpletterende nederlaag van dit stadsbestuur.
Rest mij nog Jullie een Fijne dag toe te wensen en geniet nog van het mooie weer want dit liedje kan zo gedaan zijn!
Cats Rule!

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

05 sep 2023, 08:36

Afbeelding

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

05 sep 2023, 09:51

Een zonnige dinsdag allemaal de seizoentjes :wink:
Geniet van het heerlijke weer en veel sterkte
aan wie het nodig heeft :roll:
Nu ga ik alles bijlezen.... tot later :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

05 sep 2023, 10:28

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes,

Heb buiten mijn haren wassen en een badje genomen te hebben, enkel de slaapkamer en de badkamer al gedaan. Ga er meteen doordoen, want mijn extra taak is zo goed als gedaan. Deze middag hou ik mij een beetje kalm, want met de temperaturen die ze nu voorspellen, heb ik vlug zuurstof tekort en ademnood. Kan dan rond 17:00H nog doen wat nog niet gedaan is.

Gisterenavond hebben we Matice mee naar bed genomen. Ik had een pas gewassen fleece op het bed gelegd. We deden dat omdat hij heel plotseling begon te braken zonder dat er iets uitkwam. En dat duurde een tijdje. En even plots als het gekomen was, stopte het ook. Maar toen was het 21:00H en wou hij dus gaan slapen in zijn kamer beneden. Maar manlief en ik waren bang dat hij dat nog eens ging krijgen en besloten toen dat we hem het beste bij ons lieten slapen. Dan waren we er vlug bij, moest hij dat nog eens doen. Hij ging braaf op het plaidje liggen en ik had er ook eentje op de vloer gelegd. Maar hij verliest geen haren, dus mocht hij wel in bed. En hij is pas gewassen en getrimd. Eerst was hij wat onrustig en onze € viel, hij moest zijn slaapknuffels hebben. Manlief terug naar beneden en die knuffels gaan halen en toen was het goed. Heeft dan vast geslapen tot een uur of 3, is dan even wakker geworden, maar viel al vlug terug in slaap. Om 06:15H maakte hij ons wakker. En dat " braken " heeft hij niet meer gehad. Hadden ook zijn koorts gemeten voordat wij slapen gingen, maar koorts had hij niet.

Zo, ik ga er terug aan beginnen. Wasmachines zijn al aan het draaien.

Liefs aan jullie allemaal.

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

06 sep 2023, 07:13

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes,

Zo, hard gewerkt gisteren en eindelijk zijn zowel de kleerkast als de dressing volledig gedaan naar mijn zin. Alles ligt er keurig bij en alle wollen spullen zijn gewassen, klaar om aan te trekken in de herfst en winter. Vandaag ga ik de slaapkamer en de badkamer doen + de hobbykamer. In deze laatste is het nu wel nog een beetje rommelig omdat ik daar veel kleding gesorteerd heb en gedroogd heb. Wol hang ik nooit buiten. Ga nu een weekje geen extra taak doen, maar die week erop is de badkamer aan de beurt, ook weer in 2 of 3 keer. Eerst daar alle tegels tot plafond afwassen en dan de kasten leegruimen en uitwassen met Dettol en er alles terug inleggen. Dat gaat redelijk vooruit gaan, het enigste probleem daar is dat alle leggers van glas zijn. Ik laat dan het bad half vollopen met poetsproduct en was daar de glazen leggers voorzichtig in af. En als de badkamer klaar is, is boven alles grondig gedaan. Daarna, in de herfst doe ik mijn keuken en de kasten in de living en is ook deze verdieping klaar. Maar dat is nog toekomstmuziek.

Eergisteren hadden we Matice dan mee naar de slaapkamer genomen en we dachten dat hij als hij ging slapen om 21:00H terug naar boven zou gaan, maar dat was gelukkig niet zo, hij vertrok keurig naar zijn kamer beneden. En we hebben hem de hele nacht niet gehoord. Dat " braken" zonder dat er iets uitkwam, heeft hij niet meer gehad.

Zo, ga badje in en ga eerst hier beneden vlug alles doen, lees opruimen en stofzuigen en dan ga ik meteen boven alles doen. Dan ben ik rond 14:00H klaar en kan ik me wat rusten op de lounge op het boventerras als het daar niet te warm is. De zon schijnt daar ' s middags niet, dus dat zou moeten lukken. Ben toch een geweldig goed boek aan het lezen. Vervelen zit er bij mij niet echt in.

Ik wens iedereen een mooie dag. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal.

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

06 sep 2023, 08:50

Goede morgen seizoentjes,


Och, Unfortuna, wat een ramp. gisteren is mijn verhaal gecraht. ik was net op dreef. ik ben de eerste 25 blz kwijt en moet nu, want verbazingwekkend staan ze eroveral tussen de tekst en moet ik stukken Kopieëren. dat wordt een huzarenstukje! ik heb al 't een en 't ander op USB onder copy gezet want aan paste heb ik nu niets. ik weet wat gedaan vandaag. :roll: als ik dan gedaan heb de boel herpuzzelen. ik heb geen idee waarom het gecrahed is tenzij ik over het aantal tekens in een file zat. ten minste dat denkt ventje. op 1 stuk staan nu nummers voor de zinnen en een ander deel loopt helemaal door en mijn tussenspatie ben ik kwijt. ik was op een gegeven moment ook in een andere kleur aan het schrijven. maar via de oude pc heb ik toch nu alle foto's en prentjes laten overzetten. op een onder de zetel gevonden usb. die had ik nog nooit gezien dus daar hebben we de foto's en andere zaken opgezet. en neen, er staan op die usb geen strafrechterlijke zaken. ventje heeft gekeken. Dus heeft iemand mijn verhaal willen stelen? als het dat is zijn ze eraan voor de moeite want zij kennen het einde niet. ik wel. het is hardwired in mijn brein. we gaan er dus deel 1 en deel 2 van maken. het heeft nog zijn originele titel niet. dus daar is ook niemand iets mee. ik moet nog nadenken hoe de titel gaat zijn.
en het was net zo'n mooie dag en dan krijg je dit. story of my life. ventje wilde dan niet meer dat ik binnen bleef zitten en heeft de bbq aangestoken en de mergeuzes erop gelegd. ik moest, willen of niet buiten zitten. we hebben de tweede parasol moeten opendoen want het was aan de bbq niet te doen. en de zon zat hier op dat stukje koer dus was het loeiheet. ik heb wel geen pijn gehad, tenzij in de morgen mijn nek zoals nu.
De katten zitten nu in 'Bilonga Mick' wat zoveel wil zeggen als de koer. komt uit de film Crocodile Dundee en betekent volgens Wally 'behoord tot mick.' Wally is gekend om zijn verzindsels. dit hier binnen is" Yabba Point." gisteren had ventje de bel mee naar buiten maar ik hoorde geklop. het was het eten van de katten. nu hebben we bijna alles binnen uitgezonderd de bestelling bij 'Bon Pri' en deze van wis*+ een zending van dvd's maar die komen allemaal later toe. de dvd 's zelfs op het einde van de maand. Lilly heeft er weer lang over gedaan om op bed te komen liggen. en als ik mijn been in de lucht steek om te zoeken waar ik die kan neerleggen dan zit zij ook rechtop. vannacht heeft ze een beetje met mijn in sok gestoken voet gerammeld. vastpakken en er aan sabbelen en bijtjes doen. dat is waarschijnlijk omdat die voet daar niet moet liggen volgens haar. dan trek ik hem wel weg. voor het grootste gedeel geslapen en niet in piekermodus gegaan.
gisteren belde ventje naar zijn zus en ze begon op een gegeven moment te wenen. 5 minuten maar en dan was het weer over. ze is doodop. alle dagen naar het rustoord om te helpen met eten en tussendoor naar het AZ voor haar onderzoeken. ze weet soms niet eens waar haar gsm is. nogal wiedes, ze zat er mee te bellen met haar broer. pas toen ze die woorden uitsprak viel haar eurocentje. Schoonmoeder slaapt veel zegt ze. te veel naar de goesting van de generaal. maandag moest hij helemaal niets doen want ze sliep en bleef slapen. ze eet alleen nog zoetigheid en soep. ook het drinken moet mierzoet zijn. dus is het nog altijd aardbeien met veel suiker en geplette pillen. een caramelpuddingkje enz. schijnt normaal te zijn. ook dat slapen.
Gisteren komt ventje terug en merkt dat buurvrouw zout had gestrooid op de plaatsen waar het groen weer de kop opsteekt. ook bij ons dus. ventje had niet genoeg azijn dacht hij om ook hun stuk te doen. Ventje? er staan nog 2 liter flessen azijn op het kruidenkarretje. en er staat ook zout bij de kruiden en in de kast naast de gootsteen waar beneden de kookboeken liggen.
Gimly ligt nu op zijn 'Bilonga Gimly' fleece. waar Lilly is? geen idee.
in de groep van Denemarken wilden ze me op het verkeerde pad zetten door de luchthaven Malmo te noemen. fout. ligt in zweden. een van de topbijdragers merkte op dat sommigen in de groep er gewoon op uit zijn mensen die een eenvoudige vraag stellen te kleineren en te beschimpen. ik schreef aan die persoon terug dat dit de nagel op de kop was. en ik heb een tweede bedankt die een link had doorgestuurd over dopen in denemarken. ik heb daar veel aan gehad.
wat staat er vandaag op het programma? voor mij een klein afwasje en dan datarecovery via usb. misschien vind ik nog tijd om de eettafel te doen. eerst ontclutteren en een nieuw tafellaken leggen. en wat terug mag, terug zetten. ventje zat gisteren dvd te kijken op zijn draagbare dvd speler waar lilly een hekel aan heeft als hij die in bed gebruikt. zelfs het lezen van de online krant in bed wordt door haar niet gedoogd. dat moet je maar beneden doen vind zij. Pakje voor Suus is ingepakt en het adres is geschreven en een sticker van afzender. voor het adres mijn schoonste schrift boven gehaald. het lijkt wel gecaligrafeerd. ventje gaat het meepakken en in het terugkeren afleveren aan het postpunt van de Esso. als die nog open gaat zijn. dan moet hij zeggen hoeveel het gekost heeft en dan schrijf ik het bedrag over. in het doorrijden gaat hij naar de Aziatische winkel gaan denk ik. want hij was aan het zoeken naar een identiek potje. we hebben toch nog voor 1 keer.
Vrijdag mogen de anjers weg. ze zijn immers nu uitgebloeid. ook de geknakte op tafel gaat weg. want daar drinkt Lilly van als ze op tafel zit. dat water is groen aan het worden. ze heeft gisteren veel gras gegeten dus verwachten we ons aan een haarbal. die braakt ze meestal op bed uit- kant ventje.
ik ga er aan beginnen.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

06 sep 2023, 09:59

Goeiemorgen allemaal,
Gisteravond bij de kinderen de brievenbus gaan legen
en de planten in de potten buiten gaan drinken geven
wat in de zon staat en hangt had dorst :roll:
Heb dan nog de verse sla uit de plantbakken geplukt
ik neem alleen de buitenste bladeren die zijn even mals
en dan groeit de krop verder....
Het was er nog warm aan en ik was blij als ik terug thuis was
en een frisse douche kon nemen
De fietstoeristen amuseren zich en het is daar in Bayern ook
30° warm, ze volgen weer een mooie fietsroute :)
Fijne dag verder en hou het veilig... :roll:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

07 sep 2023, 07:38

Goede morgen seizoentjes,

Lilly greep ineens vanmorgen mijn voet vast. ze was wakker en is dan komen knuffelen. maar ik moest naar de wc. ben dan gewoon teruggegaan om het lichtje uit te doen en naar beneden te gaan. ja, het is nog vroeg en donker ( lilly had niet echt zin om buiten te gaan maar Gimly haaste zich naar buiten) lichten aan, kaars aan, merkte dus op dat de sensor aan de muur dus niet langer werkt. en dat was ene op zonne-energie. paneeltje met zonnecellen is waarschijnlijk op. Maar er gaat een kleinere sensor geplaatst worden.
Ventje was gisteren vertrokken en ik leg mijn gsm vast aan de oplaadkabel. "Ping!" Suus die vroeg hoe het met me ging. ze gaat vandaag voor een nieuwe coupe naar de kapper. ze is door het dolle heen. De problematie met Jo is nog niet helemaal opgelost want de persoon die ging rijden heeft nog geen tijd gehad om een datum af te spreken. Suus mag de tv houden en de werkbank. al de rest wil Jo terug. en dat zijn alleen haar kleren en toiletspullen. ze vroeg ook of Suus geen opvang kende voor de hond, nu zonder naam, maar Suus weigerd. ten eerste is het haar hond niet en ten tweede had ze die niet eens gewild. beest kan er ook niets aandoen dat de breuk nu defenitief is. Suus start maandag een traject om haar aan werk te helpen. heeft er zin in. moet nog een messenger berichtje sturen dat de inhoud van haar pakje niet 3 vlootjes bevat maar 2 zakjes die ze hier niet lustten. vandaar dat er geen gepruts aan te pas kwam! ventje had het gemaakt. mannen. en dat verteld hij dan doodleuk effen tussendoor. ok dan krijgt ze die 3 vlootjes pate als ik haar jasje opstuur die ze ooit geleend heeft hier tijdens haar verblijf aan zee omdat het hier wat frisjes was. dat moet gewassen worden want dat hing klaar maar is op de grond gevallen en is nu vuil met fakken haar en stof. als dat gewassen is geraakt dan zend ik dat op. met die 3 vlootjes. ik zal wel nog eens een geschikte doos of zak op de kop tikken. met alles die hier nog gaat toekomen.
Schoonmoeder was goed. niet te veel geen last. ijscreem gaan halen uit de cafetaria en ze heeft alles opgegeten wat er voorgeschoteld werd. ventje kwam om 10 voor 7 thuis. ik was in het gezeldschap van the count of monte cristo. dan heeft hij bier in de frigo gezet en is gaan zitten bij mij tot zijn bier koud was. potje chilipasta wordt nu toch online besteld. via een firma die uitsluitend zulke produkten doet. ( ik wist dat hij niet tot aan raanazia ging rijden) en dat is maar voor volgende maand. volgende maand is er normaal eerst Project kast legen en afbreken, gevolgd door Project muur schilderen die gevolgd wordt door Project Planken. zonder zweven. er gaan er 3 nodig zijn denk ik om die plank recht te houden. en ik doel hiermee op de steunbalkjes die zichtbaar zijn. welke het gaan worden weet ik nog niet. het is niet mijn project. het is nu buiten licht aan het worden. Toen ik de deur openzette was het nog heel donker. en Lilly aarzelde. maar Gimly spurtte naar buiten. en zij volgde. in het vervolg zet ik daar een scheepslamp ( wit) zodat ik kan zien tot deze wordt vervangen door een kleine sensorlamp gisteren binnen 1 raam gedaan. eerst met glassex en daarna ingesmeerd met het sap van een ui. zou de vliegen verhinderen op het glas te gaan zitten. ik wou een tweede doen maar het was te warm. kreeg trouwens onder mijn voeten van ventje. ramen wassen is niet meer mijn taak. en ik mocht ook niet, had hij eerder gezegd die tafel doen. maar aangezien ik dan een videobel kreeg heb ik dus idd niets gedaan. en dat voor 3 uren. Suus heeft ook uitgelegd dat die steeds korter wordende videogesprekken van haar kant kwamen omdat Jo er dan bij liep als een citroen. of buiten aan het kloppen en klieven was. dus de bromfiets moet ook nog ergens naar een hersteldienst maar ze moet eerst weten wie er genoeg plaats heeft om die naar ginder te doen. ze heeft zich geweldig geamuseerd op de familiedag en gelukkig waren de puberdochters van Anoek er niet bij. wel het jongste zoontje van Mark. die nu niet langer in Rotterdam woont maar op 3,5 km rijden van oosterhout waar hun moeder woont. ( of is het oosterhoek?) het stadje waar hij nu woont kan ik niet uitspreken. iets met een lange IJ. ben het alweer vergeten. Suus heeft met neefje in de hele grote zandbak gezeten. want ze waren naar een kinderboerderij gegaan waar Suus vroeger ook naartoe werd gebracht. samen met Mark & Anouk.
ventje gaat dus vandaag naar het postpunt en dan mag die meteen een doosje die je zelf in elkaar zet meebrengen voor dat jasje en die 3 vlootjes. staat op een post-it op het pakje. en een jasje kan je goed klein opvouwen. het zal haar trouwens kunnen helpen in het zoeken van een baan.
Die voet die Lilly heeft vastgegrepen slaat telkens in kramp. vervelend. teken dat ik niet genoeg water heb gedronken. ik begin nu aan een kopje koffie, lees dan eerst het nieuws hier, mijn promomail en de socialmail. als dat uit de weg is, dan doe ik verder aan het herstellen van mijn verhaal.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

07 sep 2023, 09:18

Afbeelding
maandag nuchter naar ziekenhuis voor een zwaar onderzoek onder toezicht van specialist en hopelijk is dat het laatste onderzoek en dan hopelijk snel uitslag .sorry dat ik dit schrijf maar is dit weer nu beter dan regen waardoor je ook niet buiten kunt doordat de oven nu openstaat in plaats van een douche sorry maar moest het even kwijt geniet maar van deze braaddag groetje

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

07 sep 2023, 09:50

Afbeelding

Een zonnige groet van hieruit :wink:
Hou het koel want het wordt weer warm vandaag
en dat is lastig voor velen onder ons.....
Benauwdheid en geen adem, doe maar rustig aan :?
Doe wat je kan en rust op tijd...groetjes en tot............. :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

08 sep 2023, 08:14

Goede morgen seizoentjes,


een van de 2 sensorlampjes is van de muur gevallen. vinden de dekplaat nergens. door de warmte hebben de plakkers zich gelost. wat was dat een klap zeg!
Pech voor Suus: Geen nieuw kapsel. ze heeft een grote kale plek op haar achterhoofd en dat moet eerst behandeld worden voor er kan ontkruld worden en een nieuwe coupe erin. ( kapster zei stress door therapie en het verbreken van haar relatie) wij denken echter te strakke elastiekjes. Dat is nog eens 6 maand wachten. Haar pakje is onderweg. kregen van neef een postkaartje met wat foto's om ons te bedanken voor de kaartjes enz.
Wij hebben gisteren koude visschotel gegeten. Lilly lustte wel een stukje zalm. Er stond een pakje voor buurvrouw in de gang en ik heb haar een zakje snoepjes (kip) meegegeven voor Lilly als ze staat te bedelen onder het terras. ik heb dan met de hand verder geschreven aan een paar pagina's van mijn verhaal. aangezien ik nu alles moet herschrijven, kan ik zowel de volgorde veranderen en de personages die aan bod komen aan het woord te laten. aangezien zij een rol spelen die nu duidelijker moet worden. Gisteren vergeten naar Perfect Plates te gaan en mijn bonussen op te halen. maar je moet toch 24 u wachten eer je die kan opstrijken. Ventje vroeg aan buurvrouw of de hond van Chloë soms in een bench stak tijdens de dag. neen, alleen als ze gaat sporten is want ze neemt hem mee naar de salon. en ze heeft inderdaad een nieuw lief. de reuling heeft afgedaan. dus dat blaffen is dus occasioneel. ( niet van de reuling :D ) verder hebben wij geen last van die hond. ik vroeg aan buurvrouw of Chloë haar Fb eens wilde bezoeken en bevestigen dat ze akkoord gaat want het is in verband met de pakjes. anders moet ik via het salon melden en dat is een hele ommetoer.
Vandaag naar de markt. gisteren was de beenhouwer wegens onvoorziene omstandigheden gesloten dus ventje kon geen gerookte ham halen voor de Meloen van vandaag. eens kijken of die beenhouwer die er staat ook charcuterie verkoopt anders moet ventje naar de Carref. om een pakje gerookte ham. en de meloen kan nog een dagje rijpen. desnoods nog een dag want dan eten we iets met kip vandaag.
Ik weet niet wanneer de vakantiegangers terug keren maar het is hier anders heel stilletjes. en ik hoop dat ze zich goed amuseren. en de zon meebrengen maar niet zo heet meer. ventje hoopt zondag nog zijn grote steak op de bbq te leggen. Maandag drukke dag van hot naar her. tussendoor een snelle hap en weer weg. ventje heeft nu de quick-app op zijn gsm staan en we krijgen een extraatje. een gratis milkshake met frambozensmaak. en korting op een gewone enkele cheeseburger. moet nog de app van Zoo+ installeren. want daar gaat alles via mij.
Fijne dag seizoentjes, ik ga het nieuws lezen een kopje koffie zetten daarna mijn mail en me klaarmaken.
Cats Rule!

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

08 sep 2023, 08:26

Afbeelding

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

08 sep 2023, 09:30

Afbeelding

Dag aan allen een goeiemorgen, :wink:
Hou het koel zover het kan want
we worden weer gebakken :roll:
Geniet in de mate van de mogelijkheid
maar denk aan de gezondheid :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".