In de Vier Seizoenen reeks 30 Lente 2023

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

wilde eend 2
Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40

25 mar 2023, 15:25

Dag aan alle seizoentjes :
Clive : ik wens jullie een fijn verblijf op Texel en hopelijk niet té veel regen .
Hier nog altijd problemen met de gezondheid ....:-( het houdt maar niet op en ik verdraag die verplichte hormonenpillen niet . Maandag opnieuw afspraak met huisarts ....... :oops: 8O :( :(
///////////Groetjes voor iedereen en een goed weekend : we moeten het nemen zoals het komt ..

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

26 mar 2023, 07:35

Goede morgen seizoentjes,

't was gisteren plezant op het afscheidsfeestje. bijna een volle zaal. denk niet dat het op het verjaardagsfeestje vanmiddag zoo plezant gaat zijn. :roll: een emotioneel moment toen hij zijn afscheidsbrief voorlas. maar het gebouw is verkocht. wat er in de plaats zal komen? geen idee.
op het zelfde moment hield de chiro een Kip & Ribavond. in de zaal vuurtoren. de zaal van de parochie. daar stonden ze in de rij. buurman V had ik met een oranje hoodie zien weggaan. ik denk dat hij gecamoufleerd was als wortel. :lol: waar mijn ouders vroeger woonden daar was aan de overkant ook een dame die hele dagen niets anders droeg dan oranje. dus kreeg ze de bijnaam: carotte. dat was mijn vader die daar opkwam. en ik weet niet hoe het kwam maar die waren ook alle dagen voor veiligheidscamera aan 't spelen. telkens als ik naar mijn vriend Ghislain ging, die porto verkocht en half-edelstenen hadden ze het gezien. dus ging er al snel een gerucht dat ik er mee te doen had. :roll: toen zijn moeder een keer op bezoek kwam is hij meegegaan naar buiten en heeft haar omhelst en gezoend. voila, zei die: ze kunnen nu denken dat ik er ook mee te doen heb. :roll: hij beweerde dat hij & zijn vrouw waarmee hij 2 kindjes had, elkaar al 2000 jaar kenden nog in de tijd van atlantis. de mytische gezonken stad. en dat ze elkaar telkens weer vonden. ja, maar na X-aantal jaren huwelijk was het 2000 jarige sprookje ook voorbij toen hij er met een andere vrouw vandoor ging. tsja. daar kon ik niets mee te maken hebben want ik was in die periode bij ventje. we stonden op het punt te gaan samenwonen na 6 maanden. vond schoonmoeder veel te vroeg. maar ventje wilde al uit huis gaan want neef Frè die toen geboren was palmde een kamer in. ventje zag de bui al hangen toen zijn zus beviel van Anne-Sophie. zijn twee kamers gingen naar de kinderen gaan. ja, want die moesten ook ergens slapen. ventje heeft in de tijd heel veel voor Frè gezorgd. en op zijn beurt was die dol op ventje. toen ik in the picture kwam en ventje mij naar mijn avondwerk moest voeren, ging Frè's sirene open. 3 huizen verder. zijn nonkel was weg! Een ramp! ja, want ventje was er ook meer mee bezig. papfles geven enzo. Toen we eens naar daar gingen om de klein te zien vertelden we dat aan zijn madam. die schoot in de lach. ben te weten gekomen dat ventjes zus de kleine van Frè eigenlijk niet zo heel graag ziet. de tweeling heeft haar voorkeur. haar man heeft gezegd dat ze ging moeten leren dat kind graag te zien. mijn moeder had een foto gezien en ze is een heel schoon kindje. de tweeling is te klein zei moeder. ventje heeft zo het gedacht dat zij ook outcast zijn omdat ze zo ver wonen. in de gehuchten rond Kortrijk. en wij zaten in engeland en nu aan zee. Oostende ligt ook niet dicht bij de deur.
gisten moest ik weer postpunt zijn voor de dochter van buurvrouw. Sinds we de reuling niet meer zien is ze heel wat opgewekter en beleefder. hij kwam hier met zijn brooddoos 's middags. reed met een donkerrode kleine mercedes. vast een zeker ofwel een leasing of van zijn vader gekregen. of het kon ook een salariswagen zijn. enfin, we zien hem hier niet meer. good ridance, goodbye denk ik.
in de namiddag een "ping". de burenchat. het gaat niet goed met overbuurman zijn moeder. is nu op paliatieve. we wisten direct wie thuis was en wie niet. buurvrouw, Joyce en "heeft iemand een pakje van mij gezien" Carolien. alleszins is overbuurman overstuur. Seffens nog een begrafenis. :? ja, als je nummer op is...en daarna komt de ruzie over de erfenis. been there. did not get the t-shirt. enfin, nog even over dat afscheidsfeestje: de dansgroep nu met een jongen kwam hun laatste optreden doen. dat zwart meisje die meedeed had gevoel voor ritme. en ik heb ook gedanst! op zo'n tegelplakker van vanille Ice. de DJ kende de band Yazoo niet en ook niet Tom Jones met the art of noise. cover van zijne purpelen hoogheid. was aan het "draaien" met spotify en 2 usb sticks. en Tom heeft dan nog voordien geslowd met zijn man. de dansgroep moet nu een zaaltje huren. Sinds de braderie zijn ze er op vooruit gegaan. er zijn ook foto's genomen. wel vroeg ze toestemming. heb ik meteen ook een alibibi. trouwens mijn locatie staat altijd aan. je weet nooit. De recherche kan ineens aan uw deur staan. heb dat ook al meegemaakt in engeland. twee agenten aan de deur. of ik iets gezien had? nope. overbuurvrouw in de sociale woningen had d'r vent met een aardappelmesje gestoken omdat hij haar zoon ging buitensmijten. wij noemden hem de burgemeester. was zeer vigilant over de parkeerplaatsen. en bovendien hadden de agenten het verkeerde huisnummer genoemd. en daar zou ik ook niets van gezien hebben want de tv stond ver van het raam. en ons Mies lag aan de venster maar die sliep. zelfs de vuile vuilniskar mocht passeren, ze keek eens op en sliep dan verder. Gimly gaat er vandoor als die hem hoort en Lilly is nieuwsgierig. als ze ten minste aan het raam zit. ik was de afwas gaan doen vrijdagmorgen en ineens stond ze naast me. Mieuw? ze was wel praatziek gisteren. veel mieuwtjes. ze had honger. ik zie de contoeren van mijn tuinkot. zonsopgang is aan het aankomen. Morgenochtend een vroege opstaander want we moeten eerst naar de buurtgemeente. boodschappen. en de bank. hier hebben we geen bankautomaat meer. weer een beslissing van zagemeelhoofden. :? ze houden toch geen rekening met de oudere mensen en degene die slecht te been zijn of geen auto hebben. Gimly heeft een vogel gezien. is aan het mekkeren. Lilly doet dat niet.
Wilde eend: toch erg sneu dat je weer worsteld met gezondheidsproblemen. maar ja, niets aan te doen. we moeten het inderdaad pakken zoals het is.
Clive zal al in Texel zitten. hopelijk bringt ze zon mee als ze terug komt.
ik ga hier een voederen. Lilly is weer naar boven. slaapies doen. Gimly is een lichte slaper geworden sinds zij hier is. Geen koffie deze morgen want ik ga er genoeg moeten drinken op het familiefeestje. en van koffie in de namiddag slaap ik 's nacht niet zo goed.
Fijne dag iedereen wat je vandaag ook gaat doen of moet doen.
Cats Rule!

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

26 mar 2023, 08:52

Afbeelding

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

26 mar 2023, 10:08

Afbeelding

Een natte zondag allemaal,
niet leuk maar we moeten erdoor :oops:

Eerst eten maken want dochter komt
uit Delft (Nl) naar hier en een voormiddag
is zo om.... :?

Niemand vergeten de klok te verzetten?
anders kom je overal te laat vandaag :roll: :oops:

Groetjes allen en heel veel sterkte voor
de zieken en droevigen onder ons.... :(
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

26 mar 2023, 17:41

Fijne zondagavond en voor later een goeie nachtrust

Ik heb ook naar de koers gekeken, bbbrrrr zo'n
beestenweer, de renners zullen kou hebben gehad :roll: :oops:
Nu de Dames nog :)
Dochter is goed thuis gekomen, daar ben ik ook weer gerust in :)

Morgen hopelijk allemaal weer gezond op :)
Heel veel sterkte wilde eend, ik denk aan jou.... :(
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

wilde eend 2
Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40

26 mar 2023, 18:34

Dag seizoentjes allemaal,
OMA C : fijn dat dochter op bezoek is geweest . Ik hoop ook dat ze haar kunnen helpen ivm haar gezondheid.
" Elk huisje heeft zijn kruisje " .... helaas maar al te waar ..
Heel veel moed aan de seizoentjes die het moeilijk hebben . Hopelijk toch een goede nachtrust ..
Afbeelding

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

26 mar 2023, 18:44

Afbeelding

Hallo iedereen,

Een godganse dag regen, dat stopt niet.
Dus thuisblijfdag. Zoon belde deze voormiddag of het goed was dat ze langskwamen. Oké , kom maar af.
Daardoor ben ik nu zo laat.
Had nog vlug een taart gebakken, ik had toch alles in huis.
Was een gezellige namiddag, de mannen keken naar de koers, en de kinderen speelden. Je moet dan wel meespelen, hé.

Vanavond 1 uurtje langer licht.

Wilde eend2: beterschap.

Dames, tot morgen allemaal.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

26 mar 2023, 19:14

Ondertussen is het toch al avond geworden.
Een strijkje afgewerkt en twee wassen gedaan aan weekendtarief.
Linnendroger toch maar gebruikt.
Alles ligt al in de kasten.
Nu nog het lijstje maken voor de boodschappen met de hulp morgen.
En dat gras dat groeit maar!!!!

Nog een fijne avond allen!

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

27 mar 2023, 09:18

Afbeelding

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

27 mar 2023, 09:53

Fijne maandag aan al wie dit leest :)
Hier een stralend zonnetje, daar moeten
we van genieten als het kan....
't is rap veranderd :roll: :oops:
Sterkte wie het nodig heeft en
een gezellige dag verder :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

27 mar 2023, 10:00

Goede morgen seizoentjes,

Lilly heeft gisteren een vol glas spuitwater omgegooid. ik had al gezegd: neen, dat is niet voor jou. tevergeefs. ventje werd kwaad.en zij ribbedebie. scampi Tom heel lekker maar je proefde nog de cognac die er gebruikt is om te flamberen. er zaten er 6 in en ik heb er maar 4 gegeten. dan gaan aankleden en rond 13.45 zijn we vertrokken. 't zoontje was de eerste, dan wij samen met Frè, Justine en de kleine lieve schattige suzanne. dan kwam de jarige ( eigenlijk vandaag) en de generaal en toen ik haar het kaartje gaf zei ze : en wie ben jij? Justine herkende ze ook niet. ze heeft veel kadoos gekregen o.a. foto's van de achterkleinkinderen. Matthias kwam dan aan met de tweeling en die zijn bijna even groot als suzanne. Miel is geen schootjeszitter. hij begint direct te wenen. Gust trekt zich van niets aan. en de hond was razendenthousiast. er was een overvloed aan fruittaart ( lust ik niet) en kleine taartjes. ik moest geen hebben en schoonzus zei: ik heb nog iets anders: nunnebillen ( marshmellows) voor de helft gedoopt in chocolade. een zoete bom maar wel lekker. Matthias wilde naar de koers kijken. er waren toch geen zitplaatsen genoeg aan tafel.en 1 stoel te kort. Toen het zoontje mij gedag zei zei ik heerlijk verstrooid: dag euch dingske! hij corrigeerde mij direct. ja, zeg. ik had andere dingen aan mijn hoofd. Twee glaasjes cava. en ik wilde thee terwijl zoontje net koffie wilde inschenken. ik zag later dat het koffie uit de aldi was. want ik moest voorbij het wasrek en Noel geraken. 4 x ben ik geweest tot schoonzus vroeg of ik een heel kleine blaas had of er pillen voor nam. ja, ik neem vochtafdrijvers want indertijd bij Dr Jonathan stond mijn bloeddruk hem niet aan. Anne-Sophie was er na de taart en pas terug van een trip naar de champagne streek met vriendinnen. ik kreeg een zoen. er was voor de kindjes weggingen een verkeersopstopping aan de verschoningstafel. Suzanne kan het al zeggen dat ze k*k* gedaan heeft. papa zegt ze ook. en ze kan zeer goed lopen. Toen de kindjes wegwaren zijn wij het ook opgestapt. ik had thuis 2 harige kindjes die hun pilchards nog niet gehad hadden. we hadden geen parkeerplaats voor de deur maar wel waar we eerst stonden. ook goed zei ventje. vandaag weer op pad, eerst naar de Ldl in de buurtgemeente en dan naar schoonbroer waar we ons op het ex-plein van de circle gaan zetten. school is dan juist gedaan en kinderen kunnen smelten als het regent. :roll: vanmorgen gaat schoonzus naar de huisartse om te vragen of ze niet een week of 2 in de kliniek zwarte zusters mag. en onderzoeken. ze zal wel weer niet willen maar haar parkinson is verergerd en haar geheugen ook. na haar val in de slaapkamer woensdag is ze rapide aan het achteruit gaan. vandaar een week of 2 in de kliniek. naar het AZ moet ze niet gaan, daar zit ze direct in de geriaterie en wordt vastgebonden en verdoofd. ze kunnen echt geen weg met haar daar. 2 weken in de kliniek zou ons een beetje ademruimte geven. 't zoontje gaf deze keer geen negatieve energie af en ontweek me . goed zo. als die een meter of meer van mij verwijderd is. droeg echt ouderwetse kledij. een bruine ribfluwelen broek en een beige trui. stond hem niet. maar zijn haar is niet meer een kopie van Donald Trump. dat zeiden de volgers op instagram. en ventje kreeg van de generaal complimenten over zijn haar. ziet er veel beter uit dan ultra kort zei hij. dat ik mijn haar niet meer kleur daar heeft niemand iets van gezegd. een natuurlijke ombrè. valt eigenlijk niet goed op want mijn haar onderaan is donkerder. dus je aandacht gaat naar daar. naar de krullen. niemand iets gezegd over mijn figuur. ach, buurman is net weg. overbuurvrouw slaapt nog of fredje heeft de nacht gehad. of ze hebben ook een minijetlag. De hond had een goede dag. restje taart. vuilnisbak. ze hadden hem een muilband aangedaan want hij ging anders de hele tijd blaffen. maar nu kan hij pootje geven. en cerise daagde hem weer uit. Hij kan het echt niet laten. ventje hoorde hem in de kelder miauwen. ik had niets gehoord door het omgevingslawaai. of het kan van de dag voordien zijn geweest bij het afscheidsfeestje bij Tom. muziek stond te luid. je moest echt roepen in elkaars oor. nu pas ben ik aan het ontstijven. sta weer blokvast. ik had nochtans 2 dagen genoeg beweging gehad. maar het hielp niet. het is vooral mijn rug die tegenwerkt. ventje zei tegen schoonbroer dat hij een groot Tens toestel van dr Ho wilde kopen. voor mijn nek maar er zitten patches in dat je aan de rug kan kleven. 2 vliegen in 1 klap. maar wel duur. en omdat het weersgebonden artrose is buiten mijn rug zou dat kunnen helpen. heb gezegd tegen dat madamtje uit Bilzen dat ik voel welk weer het gaat zijn. ik had toch zon meegebracht zei ze. ja, maar gedeeltelijk. hier is het weer bewolkt. en 5°. vanmorgen om 8 u was het zonniger. Ventje is gaan douchen en lilly is mee. de nieuwsgierige. Gimly weet al wat het is. en hij is niet dol op water. krijgt ook al stramme pootjes. de trap afgaan is ook vertraagd. ja, hij wordt 13 dit jaar. hij wordt dus 68. En daar gaat Joyce en mijn gangdeur staat weer open. maar geen kat te zien. ook de baron vertrekt. laatste bus perskindol en ik ga moeten wachten tot april. 2 april om precies te zijn. :? gelukkig heeft mijn moeder al het pillengeld gestort. vooral die diazepam is het duurst. en het is al de generische versie. :? enfin ik heb gisteren de kindjes gezien en vooral cerize. beef staartje. want die is half geamputeerd. ergens tussen gezeten. duimgewricht ingespoten . benen hebben niet veel zin vandaag. en mijn bloeddruk ook niet. maar we worden dat gewoon. gewoon zeggen: het is weer van datte. iemand heeft ventje gerapporteerd op hay-day. de reden? beats me. afwachten wat supercell gaat doen. maar hij kan zich nog amuseren met home en gardenscapes.
zo, ik ga afsluiten. het is nu aan mij om me aan te kleden.
Fijne dag verder.
Cats Rule!

mariajohanna
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

27 mar 2023, 13:32

Fijne middag/namiddag , seizoentjes,

Ben naar het 'uitgestelde ' nieuws aan het kijken, dus efkes 'pauze'.......
Moet de paasboom, op ons 'schap' nog versierien met van alles, en nog wat !
Ons 'schap' is een gedeelte, buiten onze deur, waar we bloemen enz. Kunnen op zetten. Nu staat er ook een verse wilgentak, in wat water, in, en straks wordt hij 'aangekleed' !
Vanmorgen toch kunnen gaan wandelen, in groep. We waren juist binnen voor het begonnen te regenen en nadien te hagelen.......

Dames, ga het hierbij laten, sterkte voor de zieken , hopelijk vlugge genezing, als het kan........

Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende.... :wink:
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

28 mar 2023, 09:07

Afbeelding

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

28 mar 2023, 09:36

Goede morgen seizoentjes,

voila, we zijn weer gelosgedrukt en gewreven. en de zon scheen af en toe waardoor het aangenaam wandelen was. tot mijn grote verbazing het volgehouden om in de ldl te winkelen. ventje is toen naar het banccontact kantoor gegaan en we zijn toch gaan quicken. omdat er examens waren in de school stond er niet te veel volk op hun kinderen te wachten. en Noel had een nieuw kauwspeeltje. Fier kwam hij naar mij toegetrippeld luisterd al naar "rustig" van mij. na de behandeling toen we nog wat dronken en op schoonzus wachtten was ik zijn "slachtoffer" om mee te spelen. ik zat onder het kwijl en hondenhaar. en een keer heeft hij bijna in mijn vinger gebeten. maar hij beet niet door alleen op zijn speeltje waarvan ik denk dat vandaag de staart eraf is. of de kop. het was een raccoon.
en ja hoor de diagnose moet veranderd worden. ik krijg anders veel te weinig terug. ik zeg: daar gaat mijn spaargeld! zegt schoonzus, 't is juist daarom dat je het moet laten veranderen. ik ga daarvoor kijken dat je niet teveel moet betalen. in theorie kan ik per jaar 3 x 18 beurten krijgen maar telkens voor een andere aandoening. dus ik had gevraagd aan dr Jonathan de rug en hij had schouderarthrose geschreven. en daar wordt ik al voor behandeld! maar ik wil soepeheid in mijn rug zodat ik weer meer kan doen in het huishouden zonder om de haverklap te moeten stoppen om te zitten. en mee op boodschap gaan en nergens te moeten gaan zitten. gelijk vrijdag tussen de bananen.
schoonmoeder heeft er in toegestemd mee te gaan naar de dokter. zondag was ze wel heel erg. beven zoals iemand die flink doorgezakt is in de whiskey van elke dag en de bever heeft van de ontwenning. kende mijn naam niet meer zegt alleen die vriendelijke jongen uit oostende tegen haar zoon. :? al is het maar een week of 14 dagen, we hebben dan een adempauze. kan ventje naar het containerpark ( is dringend) en om suikertjes naar de brico en naar de knotwilg voor grotere potten en misschien al vorstvrije plantjes. echte lavendel hebben we zeker nodig. die pluimlavendel is na een jaar kapot. de plumbago en de basilicum hebben een grotere pot nodig en de vlinderstruik ook. wat ook nodig is zijn kaarsen uit de action. ben aan de voorlaatste "vinnykaars" bezig. Gimly heeft weer de afloop en Lilly was vanmorgen lastig. ventje maakte zich boos want hij had nog slaap. 's avonds zat ze in de badkamer haar liedje te mieuwen. en gisterenmorgen was ze gefixeerd op iets dat tussen de plint en het deurframe zit. Mrr was het als ik haar probeerde naar binnen te duwen. protest! ze kan het uitleggen als ze wil. ik moet nu een kaartje maken om af te geven of een prior gebruiken om het donderdag te posten. want vriendin/receptioniste verjaart op 1 april. Shana van de frituur op 6 en Suus op 7. de tweeling op 25. die krijgen elk een apart kaartje. een test voor de post. vanmiddag ventje voor zijn haar en ik naar de dokter. medicatie en nieuw briefje. op 1 april gaat schoonzus weer werken ( allez, technisch) want Margaux moet nog 3 jaar. er komt ook veel papierwerk aan te pas om weer aan de slag te kunnen. maar het is nodig. mijn moeder gaf geen reactie op het toestel van dr Ho en niet op de broek van de doemart. wel geen commentaar gehad. was wel 1 kilo kwijt met al die beweging. ventje moet donderdag niet veel gaan halen in de carref. buiten tonijn en pilchards + de usual suspects. in de ldl een koopje gedaan van de cola zero die ik 's morgens gebruik om de contramal te maskeren. heeft een echt vieze smaak. vroeger had ik daar geen last van maar sinds een jaar of 2 is dat begonnen. daarom gaven ze in het middelbaar dat op een suikertje. had de tip al van de apotheker gekregen. dan kan ventje er om als die naar het containerpark gaat. Als schoonmoeder in de kliniek is. dus weer een als. mijn moeder heeft een rolator nodig. de apotheek is te ver. vroeger moest je dan aankopen nu kan je dat huren. moeder ziet ook niet als er auto's afkomen als het zonnig is. heel gevaarlijk. moet ze oversteken aan het zeebrapad. daar stoppen ze meestal. in het doorgaan enkele keren oranje licht gehad, gelukkig hadden we geen witloofsoep mee. ik keek er al naar uit toen nancy bruuks stopte voor het oranje en de soep omviel. ze heeft dan geurparels in de auto gestrooid. :? want ze moest een nieuwe hybride hebben. En daar is overbuurvrouw alweer. " waae is mijn pakje Carolien is om 8 uur thuisgekomen en staat voor mijn voordeur die dringend moet afgewassen worden. of afgeborsteld. dat doe ik ook met het kattezand. borstelen. Lilly strooit het rond. er moet dan ook nieuwe potgrond gekocht worden. potgrond is verzuurd. volgende maand ook katten zand en korrels. Vrijdag is het de top 100 op nostalgie. 't zal wel weer bohemian rapsodie zijn. voila mijn vingers zijn opgewarmd. in het lila. schoonzus vond het mooi. zij was in feller roze. en daar gaat de bel. een pakje zeker? neen, was buurman voor een pakje op te halen. voor buurvrouw. maar ik stuur toch altijd een messenger en de postbode moet een blaadje in de bus steken. ben ik dubbel gedekt. en Lilly was weer nieuwsgierig. ventje staat op. dus gaat Lilly mee zijn. moet nu nog pillenlijstje maken en boodschappen. dat zal een korte zijn. pillen lijst is langer. lilly zit op de rommeldoos en nu pas gaat Gimly gaan kijken of er iets te pikken valt.
Maar wil ook iets in zijn teljoor. ach ja pappie is op. ventje moet weer naar de wc en in de ldl hadden ze goedkoper blokjes voor gekleurd water in de wc. die moet nog naar boven. zit nog in de krat van de ldl. afwas is gedaan. nu kunnen we koffie zetten.
en met dit sluit ik af.
Fijne dag verder, beterschap voor de zieken.
Cats Rule!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

28 mar 2023, 10:00

Goede morgen allemaal de seizoentjes :wink:
Een zonnige morgen dat is altijd fijn
om bezig te zijn :)
Ik moet nog bijlezen maar dat is voor straks :roll: :oops:
Ik wens jullie allen een fijne dinsdag
en veel sterkte aan onze zieken...
En een knuffeltje aan allen :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".