In de Vier Seizoenen reeks 29 Winter 2022-2023

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

18 mar 2023, 07:51

Afbeelding

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

18 mar 2023, 08:35

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes,

Oma-C , dank je wel voor het prachtige kaartje en tekst. Toeval wou dat ik de dag ervoor ook eentje voor jou in de bus had gestopt :) . Zijn de kinderen al beter ? En vallen de onderzoeken van dochter een beetje mee ? Hoop van harte van wel.

MJ, druk bezig . Jullie kunnen jullie daar niet vervelen en dat is toch positief, hoop ik toch.

Wilde eend, gaat het een beetje met jou ? En zijn de brandwonden nu een beetje aan het genezen ? Ik denk echt wel alle dagen en jou. En de kaarsjes branden hier voor alle Seizoentjes die het nodig hebben en daar hoor jij natuurlijk ook bij.

Anjelier, vind ook dat die paaltjes soms eerder gevaarlijker zijn dan toen er nog geen stonden. Hier is enkele weken geleden een auto in de voortuin van onze buren schuin tegenover ons, (ons bezoek van eergisteren) beland. Die hadden veel geluk dat er een hele zware bloembak stond voor hun huis, want anders had die auto in hun gevel gezeten. Het was een dame die waarschijnlijk de gas heeft ingeduwd in plaats van de remmen. Gelukkig enkel materiële schade en niemand gewond.

HVT, zo' n regenjasjes zijn inderdaad prijzig. Maar als je het hebt, kun je er niet meer zonder. Ik weet niet of ik jou dat al gezegd had, het jasje een maatje te groot kopen, want die houden wel de regen tegen, maar die zijn niet superwarm.

Muddy Maddy, leuk lezen de verhalen van lilly en Gimly. Matice is verliefd geworden op het pupje van zijn trimster, een heel klein poedeltje dat Pebbles heet, wij plagen hem nu dat hij een lange afstandsrelatie heeft en dat we hem gaan omdopen tot Bambam. Van de flinstones.

Mammyretro, alles een beetje oké daar ?

Bekske, hoop dat jij jou ondertussen wat beter voelt. Jouw plaatjes zijn altijd even mooi.

Ik ga eens beginnen aan de strijk, namiddag de boodschappen gaan doen. En manlief wil even gaan kijken naar een pas geopende fietsenwinkel. Hij zou nu toch graag een fiets hebben zodat we eens samen kunnen gaan fietsen, gewone afstanden, geen grote want dat kan ik niet aan. Bij de fiets zal ook een hondenbuggy gekocht worden die je aan de fiets kunt koppelen, zodat Matice met ons mee kan. Die prijzen daarvan lopen erg uiteen. We hebben besloten als het zover is de middenmoot te nemen, want dat loopt echt van iets meer dan 100€ tot 1000€. Het moet vooral een veilige zijn voor Matice en dan zitten we in de middenmoot goed. Maar eerst een fiets en dat zal manlief kennende nog niet voor dadelijk zijn.

Zo, als ik iemand vergeten ben , was dat zeer zeker niet de bedoeling. Ik wens jullie allemaal een prettig weekend. Heel veel liefs ook en een knuffel voor jullie allemaal.

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

18 mar 2023, 08:46

Goede morgen seizoentjes,

De bontjasjes op pootjes zijn gevoederd. Lilly was laat vannacht met knuffelen. ze zal moe zijn geweest want het was al 11 u 15 eer ventje naar boven kwam. er zaten twee kabeljauwhaasjes in de verpakking. 1 zo flinterdun dat je die niet kon zien liggen. enfin, ze zijn gepocheerd geraakt en opgegeten. er ligt daar altijd zo'n dingske in onderaan om de sappen van de vis op te vangen. nu zat ik te denken dat dit opslorpdingske ervoor zorgt dat heel je vuilnisbak naar vis riekt na een paar dagen. heb ik het eruit gehaald ( is vastgeplakt aan de onderkant van de verpakking) onder de kraan gestoken en en paar keer uitgeknepen. het plastic heb ik ook afgespoeld. en dan bij het pmd. dat 'gewassen' slorpdingske in de vuilzak. en ook de afwas was gedaan. vanmorgen geen visgeur in de keuken. maar nu moet ik gaan nadenken wat ik met hun teljoren ga doen. want binnenkort als het warmer wordt zitten de vliegen binnen en die zitten op hun eten en 'the circle of life' begint maar die maden zijn vies. en toch gaat je vuilnis stinken. er wordt aangeraden een laagje kattenbakvulling onderin de zak te leggen en telkens je gaat slapen ofwel afdekken met kranten of ook een weer een laagje kattenbakvulling. wij zitten nu al aan 2 zakken van 2 kg en die is "geparfumeerd' met babypoeder. hier zeggen ze talkpoeder. in reclame is dat wat gemeen. en ik denk niet dat ventje een extra zak gaat bestellen voor de vuilniszakken. 't is al duur genoeg. maar ja, na een paar happen denkt Gimly dat alles niet vers meer genoeg is. of ze in de zomer alleen op korrels te zetten maar dat wil Gimly dan niet. hij heeft zijn vlees nodig en liefst veeeeel. nu denk ik er aan om eens te testen met lepels. zakje open, lepel erin en kijken welke hoeveelheid hij wel opeet. en ook Lilly want die eet veel liever korrels. die zou je in de zomer op enkel korrels kunnen zetten. maar ( neen, ze zijn niet verwent) ze hebben verschillende merken eten en elk zakje is een andere maat. dat doet me eraan denken dat ik nog ventje moet helpen herinneren dat hij sheba via de blauwe bol moet bestellen want de carref. had weer geen. :roll: en hier moet je afwisselen met Gimly. en dan is meneer niet alleen kieskeurig in zijn merk van eten maar ook in de zakjes! die mogen en die niet. en hij is geen visliefhebber terwijl Lilly wel vis eet.
en uit jaloezie zou Gimly ook ineens vis eten. maar ik moet er nog eens over nadenken.
maandag mag ventje naar de kapper en woensdag en donderdag moet hij gaan mamasitten want schoonzus moet testen ondergaan. wil ze in april weer gaan werken want Margaux wil niet gaan forenzen. en ze wil d'r huisarts studie niet tijdelijk onderbreken wegens familiale reden. dat is net zo'n egoïste als mijn schoonmoeder. me, myself & I. ventje heeft onlangs een foto uit de oude doos gevonden waarop schoonmoeder staat als ze een jaar of 20 was en dat is het evenbeeld van margaux. net zoals mijn moeder in haar jonge jaren op mij geleek als ik mijn haar op een bepaalde manier doe. maar ik heb ook veel meer van trekken van mijn vader. vooral qua karakter.
dat vind vooral mijn schoonbroer. vandaag eten we camenbert in de oven. maar ventje moet toch brood gaan halen want 's avonds eten we dan ook nog een boterham. en zeker voor morgen want hij heeft een sneedje brood nodig met mosterd. voor in zijn osso bucco. deze keer geen wortelen erbij. ventje vind het zonde omdat ze niet opgegeten worden. de aardappel wel. dan hebben wel wel nieuwe aardappelen nodig als er nodig zijn want de menu is nog niet vastgelegd. twee dagen vallen er af want dan moet ik voor mezelf koken en dat doe ik niet graag. en alleen eten ook niet. dan wordt dat rap een rappe hap. en de frituur is ook niet goedkoop de dag van vandaag. verleden jaar kostte 1 vuurvreter 2 euro 10. nu is het 3 euro 45. maar ja, das nu voor af en toe.
ik ga afsluiten want ik ga eerst mijn mailbox leegmaken. heb weer 11 promo's en nieuwbrieven. :roll: die denken allemaal dat ik het lotje gewonnen heb.
Fijne dag verder. beterschap voor wie ziek is of zich niet lekker voelt. en vandaag als extraatje een knuffeltje.
Cats Rule!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

18 mar 2023, 09:33

Afbeelding

Goedemorgen allemaal,
een heel fijn weekend gewenst :)
wat ook de planning is.....
Groetjes en sterkte voor wie het
kan gebruiken :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

18 mar 2023, 09:46

@ clive.... ik lag gisteravond in bed nog te denken
of die kaart via Frankrijk tevoet op weg was naar jou :roll: :oops:
toch heel erg tegenwoordig ik heb die gepost op 2maart :oops: :?
Er zijn er nog een paar die nog tevoet onderweg zijn denk ik
Nog even en ik stop met kaarten te zenden, 't is niet meer leuk :roll:


De covid zieken zijn beter en dochter is nog steeds met allerlei
onderzoeken bezig, in Nederland gaat het nog slechter vooruit dan hier :oops:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

wingerd
Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13

18 mar 2023, 11:09

M-J, heel hartelijk dank voor de lieve attentie die ik donderdag in de bus vond :D :D

wingerd
Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13

18 mar 2023, 11:09

M-J, heel hartelijk dank voor de lieve attentie die ik donderdag in de bus vond :D :D

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

18 mar 2023, 11:14

Afbeelding

Hallo iedereen,

Hier vallen enkele regendruppels .
Manlief is bij buurman het gras aan het verticuteren . Dat is maar een klein grasperkje , dus dat is rap gedaan. Maar het zal wel even duren vooraleer hij thuiskomt, nadien wordt er steevast een kopje koffie gedronken.

Vandaag thuisblijfdag, er is nochtans een wandeling in de buurt, maar manlief wil naar de koers kijken. Dan gaan we morgen , hij denkt dat het weer morgen beter zal zijn dan vandaag. Ook goed.
Gisteren zat het clubblad in de brievenbus. Er stonden foto's in van het clubfeest van onlangs, zag mezelf op 1 van die foto's :D . Maar ik denk niet dat we volgend jaar zullen gaan. Als je daar niemand kent, is de lol eraf. Iedereen zit in zijn eigen groepje.

Dames, tot morgen allemaal.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

18 mar 2023, 16:39

Al veel gedaan vandaag.
Twee wassen buiten gedroogd.
Een witte was en al de wintertruien.
Ik vrees echter dat die nog wel eens gaan gewassen worden voor ze in de kast kunnen blijven.
Begin gemaakt van de keuken opruimen, toen kwam de jarige haar geschenkje halen.
Of ze er blij mee was weet ik niet echt.
Maar ze zei in elk geval dank u.
Wat ik van de groten niet kan zeggen.
Daarna gegeten en daarna in de tuin bezig geweest.
Het terras aan het tuinhuis onkruidvrij gemaakt.
Voor zolang dat duurt alweer.
Enfin, ik kan er tenminste een tuinstoel placeren nu.
Morgen misschien het andere stukje terras daar proper maken en de tuinset plaatsen.
Dan kan ik tenminste over en door in het tuinhuis.
Dat is een echte stal voor de moment.
Zo ook de beneden hier.
Gezellige rommel.
Moet opgeruimd voor maandag, want poets komt en die kan haar tijd beter gebruiken voor de echte poets. Gelukkig heb ik morgen ook nog wat tijd.
Seffens gebakken patatjes met tomaat en fish-sticks.
Heb ik nu eens goesting voor se.
Maak het voor de rest van de dag nog gezellig.
Tussendoor heb ik nog een boek uitgelezen ook.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

19 mar 2023, 09:39

Fijne zondag allen :wink:
ik wens iedereen een gezellige dag
eender wat de planning is......... en minder
pijn en last aan hen die ermee geplaagd zitten :(
Hier schijnt voorlopig nog een zonnetje....
Ik ben benieuwd of ze het de hele dag volhoudt
ik vrees ervoor..... :?
Een gezellige Vaderdag aan alle papa's :lol:
Groetjes allen en sterkte :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

19 mar 2023, 10:06

Goede morgen seizoentjes,

weer bewolkt weer. poezebeesten zijn gevoederd. gisteren was er een vechtpartij tussen Lilly die Gimly uitdaagde. en dan is ze er in geslaagd de onderste plank met eendebeeldjes onderste boven te kippen. eenden op de grond. gelukkig niet gebroken door de fleece die daar ligt maar vanmorgen vond ik het pluchen eendje terug aan de zetel. het was haar dus daar om te doen! rond 5 -en haar knuffelsessie en dan ben ik terug in slaap gevallen. ik moest van rond een uur of 1 tot 5 voortdurend naar de wc. ventje moet vandaag om beleg. als extraatje krijgen ze hier vandaag tonijn. Lilly is aan het crossen als een op hol geslagen goederentrein. seffens gaat ze van 0 naar 75 in enkele seconden! wat gaat dat geven als ze buiten op de koer mag? ik denk dat mijn stenen boedha omver ligt en enkele bloempotten ook. maar we zijn nog zo ver niet. eerst de boel binnen laten afbreken :roll: geen groot klokkengespiel maar de kleine misklok vandaag. en ventje die een grote niesbui heeft.
wat gaan we vandaag doen? ventje laten koken en af en toe assisteren. normaal gebruik je fond in de osso bucco maar hier geen dure fond maar een rundsbouillonblokje. werkt ook. een laurierblad heb ik.
mijn moeder heeft vriendin 3 afgebeld. ze wil donderdag rust. moeder heeft nooit gevraagd aan haar kom je eens op de koffie? neen, ze nodigde zichzelf uit! en moeder was zenuwachtig dat ze vriendin 1 ging missen als die van de bus stapte zodat ze haar het vorige boekje kon geven. tegen dan was het bijna tienen. vriendin 2 brengt het herhalingsboekje mee en nog een ander boekje maar alleen omdat er ooit eens een kalender met dieren in zat.
er was een updat bij de sims maar er zit een bug in. ik kan mijn vrouwelijke sims onmogelijk laten bevallen. ze bevriest. alle andere kan ik "bedienen" zodat ze doen wat ik wil. ik ga eens herstarten vanaf de safe en ergens herbeginnen. of ik moet de bug aan EA melden.
er draait hier iemand rond me zodat ik hem weer een half zakje ga geven. aangezien ik toch om koffie moet ga ik hem ook gaan "bedienen".
IBRB! zo, dat is ook alweer gedaan.gisteren de camenbert in de kaasdoos gedaan. bijna geen afval. en zeer proper. ooit eens gekocht in D&C. ik weet niet meer wat ik nodig had maar dat was weer een kassakoopje en ik vond dat intressant.
Fb heeft de tv vast en zeker afgeluisterd want ik krijg nu constant reclame voor.... nekkussens en andere ondersteunende kussens. ja, want daar geven ze nu reclame voor een kussen met lavendel. in de tijd hebben wij ferm gelachen met het "sobakawba" kussen. een japanse dr had dat "uitgevonden". ze gebruikten een bowlingbal om aan te tonen hoe goed de vulling van eerder genoemd kussen wel was. ventje heben ze ooit gezegd dat hij de echte slicer dicer of hoe dat ook weer mag heten moet kopen. ja, zeg 50 euro om groenten te snijden raspen en wat dan ook. dat gebruikten ze in de inmiddels opgedoekte keuken in oostende. ze hadden er dus 2. de echte en een van een winkel. die van de winkel hebben ze na een paar keer gebruiken mogen wegsmijten. vegetarisch nichtje gebruikt die ook. het ging niet goed om spiraaltjes van een komkommer te snijden zei ze. nogal wiedes. ze was tegen haar hand bezig met raspen. ( ipv van van links naar rechts te gaan deed ze het omgekeerd) ik dacht er het mijne van.
morgen ene ook volgende week zijn het weer spannende dagen en zeker voor schoonzus. ik hoop echt dat die testen goed uitvallen en ze weer kan gaan werken. jammer dat ze nog steeds geen dagopvang hebben gevonden voor schoonmoeder. dan komen ze die halen met een busje ( komt zo) en brengen d'r weer terug. en ik weet zeker dat ze gaat proberen die chauffeur wijs te maken om haar naar haar huis te brengen. ze is al leep genoeg voor de pillen onder haar bord te steken en in een serviet enzo. vroeger was ze ook leep maar nu is dat omdat ze iets moet en niet wil. toen ventje na zijn ongeval bloedrukpushers moest nemen omdat zijn bloeddruk te laag was door het vele bloed en ( ik heb ze ook nog genomen in de tijd dat ik nog mager was) ze zei dat hij dat niet moest nemen. hola, moeder de dr weet het beter? maar ventje zei: ga gij me dan oprapen als ik van mijn sus val? hij mocht niet alleen zijn als ik ergens was gaan interimmen.
die hebben echt enorm van mij geprofiteerd. ik zei toch nooit neen. maar ja, water onder de brug.
ik ga verder doen. moet nog iets zoeken voor de osso bucco straks. en pillen pakken. 8 stuks en gelukkig alleen 's morgens.
Fijne dag verder.
Cats Rule!

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

19 mar 2023, 10:28

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes,

We gaan er na de wandeling met Matice een luie zondag van maken. Heb hier overal al gestofzuigd en opgeruimd + de vaatwasser is ook al leeg. Als we rond 14:00H terug van de wandeling zijn, een aperitiefje en een klein hapje. Zelf ga ik schilderen. Manlief en ik zijn gisteren naar Mortsel gereden waar een hele grote tekenwinkel is. Mocht mezelf trakteren op nieuwe verf die kwalitatief een stuk beter is dan die waar ik tot nu toe mee bezig ben geweest. Is van Caran d' ache en zit in een ijzeren doosje. Het is verf die beter dekt. Moest dan ook nog 1 rood kleurpotlood hebben voor mijn doos, want dat was haast op, gelukkig kun je die per stuk krijgen, de napjes van mijn nieuwe verf kun je daar ook apart krijgen. Manlief raadde me aan ook nieuw penselen te kopen, heb er maar 3 nodig, nr 1, 2 en 3.En hij moest nog een nieuwe vulling hebben voor zijn balpen. Was heel tevreden toen ik uit de winkel kwam. Ga vandaag dus tekenen en schilderen. Ben ik een paar uurtjes zoet mee. De dame van de tekenwinkel heeft me ook een klantenkaart gegeven, want als ik tekenpapier nodig heb, kan ik dat daar gaan halen. Zijn dan daar een koffietje gaan drinken op een terrasje.

Zo, meer heb ik niet te vertellen, sorry voor het ego bericht.
Liefs en een dikke knuffel voor jullie allen.

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

19 mar 2023, 10:43

Afbeelding

Hallo iedereen,

Clive: tekenen en schilderen is een mooie hobby. Ukkepuk volgt tekenschool op zondag. Die doet dat heel graag. Hij zegt dat er maar 4 kindjes in de klas zitten. Waarschijnlijk is dat niet zo populair bij jonge kinderen. Ondertussen hangen er al " kunstwerken" in de huis bij zoonlief :D . Maar hij doet dat wel goed, hij kan beter tekenen dan ik. Ah ja, zegt hij dan, als ik naar de tekenschool ga, moet ik mijn vuile kleding aan doen. Dat is voor als ze schilderen . Die vuile kleding is echt wel nodig :D :D .

Het ziet er hier grijs en somber uit. Hoop dat het in de namiddag beter is.

Strijk is ook al gedaan, en voor deze middag is het enkel opwarmen, dus da's ook rap gedaan.

Gisterennamiddag nog wat in de tuin gewerkt. Weet je dat ik in de voortuin brokstukken vond van die omvergereden "pinguin". Die stukken vliegen nogal ver.

Dames, tot morgen allemaal.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

19 mar 2023, 14:29

MM ik ben mij een kriek aan het lachen met wat ze daar bij Huis&Comfort allemaal aanprijzen voor de poets en in de keuken. Er bestaat zowaar een theezakjesuitknijptang! En de uitleg die ze bij elk voorwerp geven is bijwijlen ook hilarisch. Ons moeder was grote fan indertijd. Zo hier en daar hebben ze wel iets nuttigs, dat wel.

Verder heb ik vanmorgen al een beetje in de tuin gewerkt tot het begon te regenen.
Langzaam maar zeker gaat het er daar een beetje deftiger uitzien.
Ik ben nog aan het twijfelen of ik al dat afgevallen blad van de zomereik van de buren uit mijn grote border ga halen, ofwel het ga laten liggen tegen het onkruid. Je hebt er geen idee van hoeveel bladeren die boom heeft.
Nu is het krentenboompje aan het strooien. Dat staat bij de seniorbuurvrouw in de tuin.
Binnenkort het stuifmeel van de hazelaar en de berken. De katjes van de notelaar waaien ook al tot hier.
Middelste wil de gazon komen verticuteren. En dat terwijl hij heel het huishouden draaiende moet houden na de operatie van schoondochter. Ik hoop zo voor haar dat de pijn mag weg gaan en dat de ingreep geholpen heeft.
Ik heb gezegd dat ik dat wel zal proberen te doen in stukken en beetjes en anders is het niet geverticuteerd dan is dat ook maar zo. Wat ik deze keer niet ga doen is het gazon pas maaien in juni. Sorry, maar dan is er geen doorkomen meer aan.Dan mogen de groen mijnen hof komen doen.

Dames en dieren nog een fijne zondag verder. Ik ga nog eens proberen of ik dat aarstmoeilijk cryptogram uit de krant opgelost krijg. Verleden week is het me niet gelukt...

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

20 mar 2023, 07:10

Goede morgen seizoentjes,

Daar zeg je zowat Helena, dat heb ik ook al in de online folder gezien. leek me wel heel handig tot ik me bedacht dat ik weinig thee drink.
ja, soms hebben ze wel handige produckten maar andere gaan erover. zo moet ik nog een vliegenvanger in een soort rol kopen zoals een keukenrol. ik vraag me af of die vliegen doorhebben dat er daar een vliegenvanger hangt, want verleden jaar hing er zo'n partyslinger tegen de vliegen maar er gaan aanplakken? neen. Gimly is weer niet verzadigbaar van eten. hij lust niet graag sheba ( duur) vlees maar als zijn zus het dan wel krijgt dan gaat ie het eten. Lilly was vanmorgen een half uur te vroeg met keppen. dan is ze wegegaan en weer teruggekomen maar ze had mijn slaap mee. dan maar gewacht om op te staan tot ik zeker was dat de cv kon aanslaan. gisteren waren ze weer een robbertje aan 't schijnvechten. Lilly lokt het uit. en dan krijgt ze mot van die oude kater die miauwt om zijn daden kracht bij te zetten. en ja, daar ligt ze dan submisssief. het is vandaag 1 jaar geleden dat de klein gedoopt werd. en waar Margaux covid opdeed. van de tafel van de jonge gasten. anne-sophie was toen zwanger van de tweeling en nog een maand later is ze er te vroeg van bevallen. schoonmoeder hing dan de zielepoot uit. toen werd die BK bij ventje zijn zus vastgesteld. schoonzus zei onlangs dat ze bijna alle afdelingen van het AZ kent. nu woensdag beginnen de onderzoeken. wil ze in april beginnen werken. kan vegetarisch egocentrisch kind haar kot houden. pardon ik moet zeggen adolecent want ze is bijna 25. schoonzus was eens gaan zo'n vegetarische hamburger met haar gaan eten in gent waar ze zit en dat was volgens schoonzus precies isimo dat ze at. ja en de frieten waren waarschijnlijk karton. als ze dan eindelijk huisarts is gaat ze dan tegen al haar vleesetende patienten zeggen dat ze geen vlees meer mogen eten? gelukkig is het verboden van kanibaal te zijn. in Fried Green tomatos at the whistle stop cafe bbq-en ze het lichaam van Frank Bennet. de beste bbq die de sherrif die hem zocht ooit had gegeten. het geheim zat in de saus zeiden ze. pas op 't laatst zien we wie de dood van frank bennet bespoedigd heeft.
en zei de rechter er is geen lichaam gevonden, Bennett stond bekend als een kwaaie dronkaard en hij is met zijn zatte kladden in de rivier gereden en ik heb er genoeg van! einde zaak! Goe gesproken. de pastoor die zweerde op een kopie van moby dick dat hij de waarheid ging spreken. de dag van vandaag moet je niet zweren op de bijbel geloof ik. en het woordje G.O.D is er uitgepakt want anders waren de moslims kwaad. 't is de dag van vandaag allemaal politiek correct of Woke. :roll: als ik het naga ben ik A- seksueel volgens dat regenboogalfabet. dat balkje onderaan waarschuwt nu voor veel pollen. nu niet verluchten of je niest. Lilly kijkt dan zo alsof we haar voorvaderen aan het beledigen zijn. ja, maar wie zijn dat? wiki zal 't wel weten. 5° en bewolkt zegt het balkje nu. en geen regen de volgende 2 uur. ach ja: de frank doet vandaag zijn laatste weerpraatje op de astromische lente. ze zeggen maar. hij hoopt het juiste weer te voorspellen stond er ergens in de krant te lezen. wedden dat hij er ook weer grandioos naast gaat zitten? zoals de Armand Pien. Dè legende. als hij zei zonnig weer pakte je je paraplu mee. en als hij zei regen dan mocht je hem thuislaten. maar ja de weermodellen in die tijd zijn die van nu niet. ze kunnen maar niet accuraat tot 14 dagen voorspellen. zoals doc brown zegt in back to the future: het weer is altijd juist op tijd, jammer van de postdiensten. ja, daar heeft hij een punt. raar dat rekeningen wel just op tijd komen maar kaartjes niet.
nog 1 en maart is afgewerkt. dan april en 3 jarigen. 2 kinderkaartjes en 1 volwassene. ik ga de kaartjes voor de tweeling apart maken maar op dezelfde dag versturen. eens kijken of het op tijd komt. ze mogen nu elk een hebben. ze kunnen wel nog niet lezen.
zouden vandaag moeten tellen hoeveel sensorlampjes er besteld moeten worden. liefst niet te laag want dan gaan ze aan/uit als de kattenstaart van Lilly passeert. en ook omdat ze hoog kan spingen. de koffiezet heeft niet veel zin om koffie te zetten vandaag. hij liep traag. de nieuwe lavalamp komt van den arsene. ge weet wel die in gent/deinze. Gimly is weer aan het eten. vanaf morgen zijn het weer felix zakjes en daar moet ik werken met een lepeltje. wil ik al het eten eruit peuren. de tonijn was wel in een wip op. volgende zondag pilchards maar die moet ik nog op de lijst zetten.
en ik moet bij het blauw bolletje enveloppen bestellen. dat is een werkje voor ventje als die gedaan heeft met douchen en om een brood is geweest. beleg is er maar niet mijn pikant worstje. was die vergeten en had geen zin om er terug om te gaan. hij moet nog zijn gietijzeren pot afwassen. die is te zwaar voor mij.
ik ga een beetje verder doen. eerst het nieuws hier lezen. en ik ben aan een nieuw gezin begonnen in een ander deel van de simwereld. ik zit nu in een woestijngebied. eens kijken of dat lukt. want met die nieuwe update.... :roll:
Fijne dag verder
Cats Rule!