Hoekje: "De oase van rust" 2021(1)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

22 dec 2021, 09:54

Voor alle oaserkes en iedereen die stiekem komt meelezen :wink:


Afbeelding
Oud maar niet Out

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

22 dec 2021, 19:02

Afbeelding

Ik wens al mijn maatjes
AANGENAME KERSTDAGEN en EEN GEZOND CORONAVRIJ 2022
Ivette

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

23 dec 2021, 08:18

een Zalige Kerst en een gezond 2022 aan iedereen
mooi Ivette

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

corry
Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Locatie: Wenduine

23 dec 2021, 08:42

Goedemorgen. Van harte voor iedereen een zo gezond mogelijk 2022 …. met twee woorden spreken.
Afbeelding

Gisteren een dag waarbij ik bijna door het lint ging, Staf kreeg rond 8 u de bibber over gans zijn lichaam en maakte koorts.
Apotheker om zelftest geweest, na wat klungelen lukte het, gelukkig negatief.
Daar was alle onrust niet mee verdreven.
Na de middag voor mijn voeten , angst hoe ik hem bij het terugkeren zou vinden, koorts was matig.
Juist genomen en heeft geen koorts meer.
Tot op heden zit hij naast me een roddelblaadje te lezen
Hoop dat het zo blijft anders moet ik hem naar het ziekenhuis brengen. 🤞
Altijd die angsten, maakt ons leven minder makkelijk.

Vandaag kapper en nieuwe bril afhalen, heb ook na jaren niet te gebruiken terug iets voor aan mijn ogen te doen meegebracht, of het gebruikt zal worden is af te wachten, ben zonder al zolang gewoon.

Gisteren een huilende Bianca aan de telefoon, kinderopvang gesloten, schoonouders op vakantie, tante heeft Corona, oudste dochter bij haar papa. Wie gaat nu voor Eleanor zorgen als ze uitwerken is.
Heeft gelukkig goede vriendinnen die voor opvang gaan zorgen.
Vroeger had ze een poesie.

Nog een mooie dag, hoop dat alles normaal verloopt

Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.

omadina
Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Locatie: Meulebeke

23 dec 2021, 09:51

Goede morgen aan jullie allemaal, en dank voor jullie mooie wensen en origineel gemaakte wenskaarten, allemaal heel mooi !

Corry, hoop dat de koorts weg blijft bij Staf, dat moet zeker lastig voor jou zijn. Ja, en dat probleem van de mama's die moeten werken, terwijl er nu een week vroeger vakantie is, is zeker voor velen en probleem, denk er ook vaak aan hoe ik er vroeger mee zou omgesprongen zijn, maar daar denken politiekers blijkbaar niet aan hé...
Voor wie het lastig heeft... ik denk ook speciaal aan jou, Michelly, veel goede moed !
Maar laten we er allemaal het beste van maken, ik wens jullie allemaal een gezellige Kerst en een gelukkig jaar 2022 ! We blijven hopen en doen ons best !
Afbeelding
een bloemetje, altijd welkom !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

23 dec 2021, 19:30

Weeral een dag dichter bij het einde
Het einde van het jaar
en wat voor een jaar
een jaar van anderhalve meter afstand
een jaar van gesloten deuren
een jaar van prikken en slikken
een jaar met een maskertje op
een jaar van beperkingen allerhande
een jaar van afstandsonderwijs
een jaar van GEMIS

Vanmiddag kreeg ik bericht van mijn twee kleine schatten, alletwee een mooi rapport dus een mooie vakantie voor de boeg maar alweer een vakantie met beperkingen.
Twee kleine schatten schrijf ik.... nee 'k ben zelf al geruime tijd het kleintje :wink:

Vanmiddag heb ik me ook nog eens gewaagd aan iets van lang geleden...
Advokaat gemaakt en met het eiwit dan schuimpjes.
Dat wordt weer smullen.
Oud maar niet Out

Michelly
Lid geworden op: 03 feb 2005, 19:05
Locatie: Maaseik

23 dec 2021, 23:59

Hierbij wil ik iedereen een vredig kerstfeest wensen en een gezond en fantastisch
nieuw jaar.
Michelly



Afbeelding
De sterren zijn niet bang vuurvliegjes te lijken
(Rabindranath Tagore.)
________________________________________

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

24 dec 2021, 08:54

Afbeelding

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

24 dec 2021, 09:12

goeie morgen iedereen

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

24 dec 2021, 14:54

Alle maatjes beste wensen terug!
Ik raak er wel haast niet meer aan uit, plaatjes op FB, als e-mail hier in onze hoekjes, ik moet me inspannen om het allemaal bij te houden en het te beantwoorden.

Wat anders: ik ben zo blij dat Geert Meyfroidt de Slimste Mens geworden is, hij was de beste, de veelzijdigste, de kalmste, geen dikke nek voor een professor, heeft ook het minst dat finalespel moeten spelen, kortom ik ben ook content dat een schitterende Belg het gewonnen heeft van 2 Nederlanders!

Blij om in één jaar gratis nog eenmaal onze eva-maria te zien, Vera kom maar terug hoor, je bent welkom!

Onze apotheek sluit nu op woensdagnamiddag, weeral een tekort in Gits. Na de kapper vanmiddag was ik ook te laat, gesloten tot maandag, nu het is wel niet dringend.

Mijn maag zal me wel niet goed verstaan: morgen (laat) middageten bij Nik (IK GA LARS ZIEN!) en zondag bij Christa amai het wordt serieus dit weekend maar wel heeeeel plezant!
Allemaal aangename Feestdagen (mijn wensen staan op de vorige blz)

Ik zie dat er op ZDF Weihnachten mit Carmen Nebel is, om 20u15 met goeie zangers maar ook met een kok enz: bij Carmen Nebel wordt er soms wel veel gebabbeld!
Ook op ZDF Kerstconcert met Jonas Kaufmann om 22u30 tot 23u25, vera-maria hoort die tenor graag zingen
Als je ook een TV tip hebt, graag hoor!
Ivette

viv
Lid geworden op: 29 apr 2005, 18:52

24 dec 2021, 15:26

Uit duizend wensen, pluk ik vandaag voor jou die ene allermooiste: dat je gelukkig bent!
Prettige en gezellige feesten voor iedereen!


Afbeelding

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

24 dec 2021, 16:00

Joepie, van harte welkom Viv!
Ivette

viv
Lid geworden op: 29 apr 2005, 18:52

24 dec 2021, 16:09

Ivette!

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

24 dec 2021, 16:26

Goeie middag

Voor velen een drukke dag vandaag; druk met allerhande voorbereidingen voor vanavond of voor morgen al.
Hier een rustige dag, vanavond zitten mijn W en ik gezellig samen voor TV of met ons boek in de zetel en morgen komen we samen met zijn allen (8) bij I en K.

En aangezien dat we dus niets te doen hadden vandaag zijn we ff een toertje gaan wandelen.

Ivette 't zal feest worden, alleen al door het feit dat je die kleine zult kunnen bewonderen. Geniet er maar van.
Oud maar niet Out

rvh1
Lid geworden op: 14 feb 2019, 10:43

25 dec 2021, 07:22

Afbeelding