welkom iedereen in een knus hoekje (3)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

krakje
Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
Locatie: Heist op den Berg

30 jan 2022, 18:00

hallo bekske
eindelijk heeft de zon weer eens laten zien,
veel wolken waren ook van de partij,
ze verwachten storm dus alles veilig zetten,
fijne groetjes van krakje,

Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

31 jan 2022, 06:44

Afbeelding
tegen 8 uur weer eens boodschappen hulp in de late namiddag kinesist verder zien we wel .Heb al een was opgeplooid en lig al weg had in weekend 2 machines gedraaid en alles is droog en weg gestoken .Een strijkijzer heb ik al jaren niet gebruik en toch heb ik niks gerimpeld aan .Gemakkelijk wassen en opplooien maar .afijn ja iedermaak het voor zich uit en gemakkelijk hoe ze hun was doen .Zo nu een ontbijt dan kan de dag starten groetje

krakje
Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
Locatie: Heist op den Berg

31 jan 2022, 20:06

bekske vandaag toch geen wandeling gemaakt met deze storm,
je waait eenvoudig de straat over, binnen blijven was de boodschap,
hier zal ik morgen beginnen met was rond te draaien,
maar strijken is telkens weer, van mij persoonlijk niks,
maar de andere huisgenoten wel, dat zijn rimpels,
en zeker die jeans broeken dus altijd werk,
hou je taai morgen zal het beter weer zijn hoop ik toch,
groetjes van krakje,

Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

31 jan 2022, 23:55

Afbeelding
daarjuist een mail van dierenarts dat hij woensdag niet kan komen omdat het te druk is .Wist ook niet wanneer hij kan komen en zeg dat ik iemand anders moet zoeken .Dus de zoektocht kan weer eens starten .Ik denk die 15 of 16 waar ik al een bericht naar gestuurd te hebben nog eens een mail sturen .En dan weer even met spanning afwachten wat is dat tegenwoordig met die dierenartsen toch .Had het daarjuist nog tegen kinesist gezegd heb een vreemd gevoel denk niet dat die woensdag ga komen .Had vanmorgen een mail gestuurd met de vraag om te weten wanneer hij woensdag kwam.En nu pas deze avond laat kreeg ik dit te lezen .Dus iemand die geen vervoer zelf heeft moet maar zijn plan trekken met hun dieren .Afijn ja het is mijn probleem en het is gemakkelijk gezegd vraagt iemand om te rijden .Maar mijn kleinste die niet meer of toch een schijn ziet zo goed als niet hoor .Waar regelmatig lopende stoelgang uitkomt .Zich ongemakkelijk voel als je ze oppakt of als je haar in de bench zet .Dan begin ze te blaffen en janken gewoon uit onveilig gevoel denk ik .En zich kwaad maak en opgejaagd is maar ja hoe zo jezelf zijn als je niks ziet of hoort en vast zit denk ik dan .Dus straks de zoektocht terug aan vatten .In de hoop dat ik toch iemand zal vinden .Ik ben er zelf niet goed van maar nu terug naar mijn bed in de hoop dat het me luktom te slapen groetje

krakje
Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
Locatie: Heist op den Berg

01 feb 2022, 20:21

hallo bekske hoe is dit nu mogelijk dat geen dierenarts komt,
nog maals proberen, schrijf er bij dat je hondje met dunne diarree zit,
en niet weet wat te doen, zou er dan nog niemand komen,
heb je ergens nog diarree pillen liggen gebruik ze even,
en die pijn kan zijn ontsteking in de darmen,
en kan de kinesist eens niet bellen naar dierenarts misschien dat ze dan komen,
is maar een suggestie, groetjes van krakje,

Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

02 feb 2022, 08:41

Afbeelding
krakje ik schrijf alles zoals het is en toch geven zegeen antwoord .Bij de meesten moet je het via hun website met contact in vullen .Telefoneren kun je nog zelden doen bij vele dierenartsen .Kortom ik begrijp het gewoon niet krijg er een punthoofd van .Ze geven gewoon geen antwoord en dat is het .Ga straks terug enkele schrijven tot ze het beu worden .Een antwoord is teveel gevraagd bij vele van hen kortom ze doen hun eigen zin verder geen nieuws groetje

krakje
Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
Locatie: Heist op den Berg

02 feb 2022, 17:58

hallo bekske dat is toch niet normaal dat ze niet reageren,
snap het ook niet, zijn die nu allemaal zo druk bezet,
blijven proberen tot ze je antwoorden of komen,
schrijf iedere dierenarts aan in de omtrek en hopen dat er eentje reageert,
wat moet een mens dan nog doen om geholpen te worden met je dieren,
en misschien eens de vraag stellen aan dierenartsen
wat je moet doen als je dier ziek en lijd welke oplossing ze geven,
zeker aan personen die geen vervoer hebben, is een suggestie,
groetjes van krakje,

Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

03 feb 2022, 00:00

oef na de zoveelste poging wel 18 km verder heeft er iemand een antwoord gestuurd .Nu hopen dat deze persoon zijn woord ga houden want normaal gezien .Zo deze persoon morgen namiddag komen nadat de kinesist geweest is .Ja ik heb morgen namiddag wel vroeg de kinesist en kan die in feite moeilijk afzeggen maar als het niet anders kon zo ik het wel doen .Dus afwachten en hopen dat deze persoon zal komen wat een nachtmerrie om iemand te vinden in de omgeving noppes .
zo dat wilde ik al even kwijt nu duik mijn bed in want het word tijd om deoogluiken te sluiten groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

03 feb 2022, 08:05

Afbeelding
Vandaag drukke dag heb gisteren mail ontvangen dat mijn bestelde brillen klaar zijn .Dus die zo ik deze voormiddag willen halen .Iets na de middag kinesist en daarna hopelijk dierenarts .Ben benieuwd wie het is en hoe deze de werk ga .Gisterenavond is mijn kapster geweest dus is dat ook in orde .Nu een ontbijt en dan zie ik wel of we buiten kunnen of niet .Daarna brillenwinkel ja ik heb van de solden geprofiteerd .Heb dan een reserve bril want je weet nooit groetje

krakje
Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
Locatie: Heist op den Berg

03 feb 2022, 17:44

hallo bekske eindelijk iemand gevonden voor de dieren,
dus wens ik je dat ze haar woord houd en komt,
18 km. is wel ver als je dier maar geholpen heeft,
ben benieuwd of ze werkelijk afkomt,
en dat ze de volgende keer ook nog eens komt als je ze nodig hebt,
wens het beste en groetjes van krakje,

Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

03 feb 2022, 18:08

oef eindelijk hebben we de nodige hulp voor de viervoeters hier .Die ene heeft een behandeling gekregen voor haar oor mag er drie weken niks aan doen daarna 1 keer per weekmet iets spoelen .Wat de kleinste betreft ja voorlopig heeft ze geen pijn is volledig blind en doof .Moet nu speciale voedind proberen te geven en hopelijk stabileseren haar darmen zodat ze terug voedinsstoffen op neemt afwachten ook heeft ze water op de longen nog niet veel .Maar zijn vooral haar darmen die niet goed meer werken .Zoals ze nu gaan we proberen het stabiel zetten anders zal het sneller voorbij zijn .Je kunt onderzoeken laten doen om haar leven te rekken maar daar is deze persoon geen voorstander van .Moet nu soort pasta geven voordat water te afdrijven mag dat aan haar snuitje wrijven dan lik ze het toch op .Alsook starten met speciaal in de hoop dat ze het ga eten .Hang af als e heteet dan zal ze nog een tijdje verder kunnen anders is het een kwestie van enkele maanden .Dus ik duim en hoop dat het in orde komt.Deze voormiddag even naar stad geweest en ja overvallen zonder ik iets gevoelt heb mijn huissleutel weg en geldbeugel met een beetje geld erin.In de ene zak van jas stak dat in de andere zak stak mijn portefeuille met pas .Die heb ik dus moest ik iemand laten komen want ik kon niet binnen .Want door een sleutelgat kon ik niet dat was mijn dag vandaag groetje

krakje
Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
Locatie: Heist op den Berg

03 feb 2022, 20:28

eindelijk dan toch hulp gekregen en behandeld,
dus heb je werk gekregen en hopen dat alles lukt,
je mag een hond zo graag zien, maar op den duur moet je het toch afgeven,
ze blijven niet eeuwig leven, maar hoop dat het nog enkele maanden mag duren,
zonder pijn, zodat het rustig kan inslapen,
oei overvallen zonder iets te voelen, ja zo is het eenmaal die gasten kunnen dat,
je sleutel weg, zie dat ge zo rap mogelijk een ander slot steekt door de slotenmaker,
want nu kunnen ze binnen bij jou, of steekt er al een ander dan is het veiliger,
nu ben je even gerust met de hondjes groetjes van krakje,
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

04 feb 2022, 07:14

Afbeelding
veel weet ik nu niet dan dat schrik nog mij zit vandaag in de late namiddag huisarts groetje

Sarina
Lid geworden op: 31 jan 2022, 11:53

04 feb 2022, 08:09

Afbeelding
Hallo lieve mensen ik ben nieuw op deze forum en heb nu mijn eerste stapje genomen om uit mijn schulpje te komen.
Ik moet nog wel mijne weg erin vinden maar ik doe het stap voor stap vermits ik wat mensenschuw ben vooral naar buiten toe, misschien dat ik op deze forum mijn gevoelens wat beter kan uitdrukken en wat socialer kan zijn. :D
En voor Bekske ik hoop van harte je veel sterkte toe want een dier is niet zomaar een dier, ze zijn je zielemaatjes waar je echte liefde en genegenheid in kunt vinden IK wens iedereen verder nog een prettige dag en kom ik nog wel wat piepen
Afbeelding

Afbeelding

Sarina
Voor allen die het nodig heeft,
Sterkte, beterschap en een spoedig herstel gewenst,
Afbeelding

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

04 feb 2022, 09:24

Goedemorgen Bekske,
Wat ga je nog meemaken allemaal 8O
overvallen nog wel.. :twisted: ik hoop dat je zelf niks hebt
niet gekwetst of zo.... in wat voor wereld leven we tegenwoordig :evil:
Heel veel sterkte en moed... :x
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".