In de Vier Seizoenen reeks 27 Zomer 2022

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

mariajohanna
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

01 jul 2022, 12:45

Heeeeeeeeelllllpppppp, absoluuuuut geen tijd nu
Straks 8 buutvrouwen en mannen op bezoek.....
Het zijn toostjes met aanhang en de nodige drankjes, hoewel ik wel ga 'polsen ' of iedereen dat drinkt, kwestie van geen troubles te hebben......
Alles 0,0 is steeds aanwezig, maar of iedereen daarmee akkoord is.....
Ik hou met alles rekening en als er iets mis is...... er moet 'iemand 'zijne 'maionaise ' bijhouden.......
Eerst nog pedicure passeren, en dan begint de 'razia' .....
..... Sta ons bij.......
Maar..... leuk zal het wel zijn, de mensen die komen zijn altijd welkom, en dat telt, nietwaar ?
Heb nu wel geen tijd voor te lezen en schrijven hier, sorry daarvoor, maar.... alles komt goed !!!
Liever vrijdagse groetjes voor allen, meelezers incluis !

Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende ! :D
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

anjelier
Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31
Locatie: landelijk vlaanderen

01 jul 2022, 20:30

url=https://www.animaatjes.nl/tekst-plaatjes/goede-avond]Afbeelding[/url]

Hallo iedereen,

MJ: geniet van het bezoek.

De ukjes zijn hier geweest, alles is opgeruimd , de rest is voor morgen. Spaanse woef ligt met de poten omhoog in de zetel, helemaal uitgeteld :D . Ja, als ze hier zijn , heeft hij geen rust. Waar de ukjes zijn, is hij ook.

Er staan al enkele verjaardagskaartjes op de schouw, waarvoor dank.
Morgenmiddag gaan we op restaurant . We zijn daar al eerder geweest en daar is ook een binnenspeeltuin , dus ideaal voor de ukjes. Heb het weerbericht gezien en het weer zal goed zijn, dus kunnen we daarna nog een wandeling maken .

Ik hoor hier gesnurk en ik kijk ... manlief is ook uitgeteld :D . Hij ligt wel niet met de pootjes in de lucht :D :D :D . Ik denk dat de ukjes daar voor iets tussen zitten .

Dames, tot morgen allemaal.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

01 jul 2022, 20:48

Goede avond allemaal, vanmiddag nog een paar
buien gehad en nu schijnt de zon weer :roll:

Anjelierken, geniet van je verjaardag morgen
en laat het smaken zo gezellig samen

Een slaapwel voor straks allemaal en tot morgen
als er tijd overblijft, jullie zien wel of ik verschijn :)
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

02 jul 2022, 06:33

Goeide morgen seizoentjes,

't is 'n vroege, want ik kan niet meer slapen.

Anjelier: Gelukkige verjaardag! ( je kaartje komt ook wat later- moest nog postzegels bestellen)

Ik ben gisteren op 'trot' geweest. met ventje eerst naar Peter. Ach, zei die, je hebt de baas mee. ja, zei ventje om te tonen dat ze nog leeft en ik ze niet in de waterput gesmeten heb. dan naar de beenhouwer, hetzelfde verhaal en die was blij me nog eens te zien. we hebben wat beleg meegebracht. ik zei Johan om voorzichtig te zijn en hij zei dat ik niet de enige was maar dat voor hem de schrik er wel inzit. hij let goed op dat zijn voeten beide op de grond staan. ventje is dat dan in de frigo gaan steken en ik ben doorgegaan naar de bistro om Tom zijn kaartje af te geven. hij was er blij mee en het stond dan te pronken op de toog. later hebben we gevraagd of hij open is op 8 augustus. dat is zo en de hele dag. ik moet dan wel in augustus er hem aan herinneren via mail of een telefoontje. wat later kwam buurman een extra frigo leveren en ik vroeg hem of ik hem even mocht 'ontvoeren'. Dat mocht zeker. ventje had weer vragen over zonnepanelen. we zouden onze boiler willen verbouwen tot zonneboiler en hij wilde weten hoe dat in zijn werk ging.

Er komt hier vandaag van alles toe. de postzegels en het nieuwe kattenzand voor Gimly. bij zoo+ hebben we een contstante zekerheid dat het in voorraad zal zijn. ook zijn korrels om te eten. En met 14 liter zouden we een tijdje gerust zijn. er zit nu 6 liter carref. zand in zijn bak. en er staat nog een doos om bij te vullen. ons Gimly graaft graag naar china. hij heeft uit baldadigheid omdat we weer allebei weg waren geweest naast de bak gepoept. dat is een opkuiswerkje voor ventje. die heeft gisteren de stofzuiger moeten ombouwen want madam hier had de losse ponsjes omgestoten in de schuif en op de grond. heb een uitbrander gehad. klumsy geweest. Suus was naar de begrafenis van haar oude buurvrouw in Tilburg geweest mèt Jo ( alweer) :roll: en Bianca reed. dat is weer iets dat ze moet een plaats geven.

De op vel gebakken zeebaars was geen succes. gortdroog. de calemares van de bofost waren te lang in de diepvries geweest en al 3 jaar overtijd. de rest van de carref. was wel lekker. die waren maar 1 maand over datum. daarom zouden we moeten een lijst maken van wat waar zit. maar van waar haal je de tijd? ik zou de hele tijd moeten bukken en rechtkomen en ventje heeft voor de moment geen zin.
uitstel dan maar.

Clive, ik heb toch geen tankini besteld. hoeveel keer zou ik die aandoen? en de wellness is in je blootje. dat is dan 40 euro weggesmeten.
en ik ben altijd onzeker over mijn lichaam. ik ga 3 keer nadenken als ik iets aandoe en voortdurend me de vraag stellen of ik er niet te dik uitzie. ben wel blij met mijn poncho, dat verhult een heleboel. en als ik dan foto's zie van mezelf dan denk ik van o, jeetje wat ben jij een vetlegger. ik heb een negatief zelfbeeld en een verdraaid beeld van mijn lichaam. het kaartje van je manlief zou deze middag gelicht worden. dan zit dat de zondag in het sorteercentrum en dan in het distributiecentrum. mijn excuses voor het laat zijn. ik heb net een wagentje van de post gezien die de krant in de bus van de Baron stak. je mag geen brieven of pakjes meegeven aan de postbode. wat ik onzin vind. voor naar een postpunt te gaan is het ver lopen. en dat kan ik niet meer. ik geraak ook met veel moeite in de bibliotheek, die hier aan het begin van de voorhaven ligt en een bijfiliaal is. en onderweg kan ik nergens zitten. oud worden en versleten. ( en dat voor mijn tijd.)

hier is het voor de moment zonnig. maar wij eten toch pizza. zondag mergueze al dan niet op de bbq. met aardappelbolletjes. en misschien buiten. gisteren op het terras was het heerlijk zitten. uit de wind en in de schaduw.
Tom zat zonder j&b en ventje heeft moeten overschakelen op Duvel. gelukkig was hij niet geduveld. klaagde toen we thuis waren dat hij weer veel geld heeft uitgegeven. ja, zeg, ik zit al een hele tijd binnen en wil ook eens iets anders zien dan 4 muren.

Fijne dag seizoentjes, Oma C, veel plezier met het bezoek van je dochter. keep safe en knuffel.
Cats Rule!

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

02 jul 2022, 07:50

Afbeelding

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

02 jul 2022, 09:06

Afbeelding

Goede zaterdagmorgen met stralende zonneschijn
voor zolang het duurt, we kunnen er maar van genieten
mijn wasje hangt al buiten, straks alleen opplooien
en de kast in.... :wink:
Ik ga de tafel gereedmaken, gezellig samen eten, dat is
toch anders dan alleen elke dag....

Geniet allemaal van de zaterdag en hou het veilig.... :roll:
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

mariajohanna
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

02 jul 2022, 09:51

Goede morgen seizoentjes,
Het zou vandaag de warmste dag zijn van het weekend, geniet er van....

Anjelierke, gelukkige verjaardag gewenst en geniet van alles wat vandaag op je af komt...... :D

Wij hebben vanmorgen 'uitgeslapen ' , tot 9 u, en juist ontbeten. Gisteren was het half 12 dat de meesten naar huis gingen, 1-tje is nog wat blijven napraten.......
Het was allemaal heel gezellig, voor herhaling vatbaar...... :D

En na het 'badkameren' de afwas, koken doe ik vandaag niet, overschot van gisteren genoeg, en in de namiddag gaan we een stukje van de kunstenaarsroute, dat is vandaag en morgen, het is de 11de edition, de Kunstenaarsroute Zemst, en er zijn 76 kunstenaars op 30 verschillende lokaties.
Enkele zoek ik toch te doen, naargelang de bereikbaarheid ook voor manlief, we zien wel. Kleindochter van 17 doet trouwens ook mee en geeft ook een workshop fimo. Haar schilderkunst mag trouwens ook gezien worden, overal waar je haar ziet, zie je waarschijnlijk ook haar schetsboek...... :)
Enfin, ga wat voortdoen, of we geraken niet op tijd weg......

OmaC, geniet tenvolle van je bezoek, de dag zal weer 'vliegen ' ! :D

Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende! :D
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

02 jul 2022, 10:14

Afbeelding

@ Anjelier, een heel gelukkige verjaardag gewenst en en dikke proficiat.
Geniet tenvolle van deze dag, het zonnetje is al van de partij.
Liefs.

Ga vanavond alles bijlezen, was laat op vandaag en moet het licht HH nog doen en dan de boodschappen enz. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allen.

anjelier
Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31
Locatie: landelijk vlaanderen

02 jul 2022, 10:51

Hallo iedereen,

Dank je wel voor de gelukwensen en de kaartjes.
Het heeft hier al druk geweest. Telefoontje van beste vriendin, verschillende sms'jes, daarstraks een mevrouw aan de deur met een boeket bloemen, zus heeft ook al gebeld.
Beste vriendin zei dat tram 6 gearriveerd was :D , ja, da's waar.
Straks uit eten met kinderen en kleinkinderen. De zon is alvast van de partij, dus na het eten kunnen we wandelen. In de buurt daar is een speeltuin en dierenparkje.
Moet me nog omkleden, want met Spaanse woef in de buurt, doe je dat best net voor je vertrek.

Oma-c: geniet van je bezoek.

MM: dank je wel voor het kaartje dat nog onderweg is.

Dames, tot morgen allemaal.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

02 jul 2022, 11:02

Afbeelding

Gelukkige Verjaardag!

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

02 jul 2022, 11:10

Goede vaart op tram 6 Anjelier!
Oudste kleindochter hier wordt 22 vandaag!


Zon schijnt hier volop.
Het is kermis op de Grote Markt en markt!
Iedereen daar naartoe, zonder mij!
Ik zou mijn nieuwe leesbril moeten gaan halen.
Zal voor een andere keer zijn...

Er is weer veel keuze aan werkjes. 8O
Ik denk verder mijn oprit onkruidvrij te maken.
Hier helpen normaal gezien alleen de verboden middelen tegen onkruid.
Dus dapper handmatig onkruid uitdoen.
Kattenstaarten die lachen mij uit en komen zo rap terug als ik ze heb uitgedaan...
Och ondertussen zijn we buiten.
En als het regent of ik heb geen zin dan groeit alles lustig verder... 8)

Zolang we nog dubbel tarief hebben zullen we nog maar een strijkje doen.

Ons gevecht met d digitale wereld blijft duren.
Nu lig ik weer in de clinch met de externe harde schijf...

Oma-C geniet van het gezelschap van de dochter.
Laat het smaken.

Bekske dat is weer een zonnig prentje.

Alle anderen een zonnige dag nog!

wingerd
Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13

02 jul 2022, 11:38

AAN ANJELIER EEN PRETTIGE VERJAARDAG GEWENST EN SMAKELIJK !!! :lol:

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

02 jul 2022, 16:40

Bijna te laat maar ik hoop dat het echte kaartje
al aangekomen is.? zoniet is het onderweg zeker weten :lol:
Afbeelding

Helena ook proficiat voor de oudste dochter haar verjaardag :lol:

Goeie namiddag aan allen,
mijn dochter is terug naar huis, 't was
weer fijn.... normaal denk ik als ze zo
om de 6 weken eens komt, Delft-NL is ook
niet bij de achterdeur... :)

Nu alles weer opgeruimd en nog wat tv kijken
ben moe, we hebben veel getaterd :lol:
seffens nog wat tennis kijken en straks
de ronde van Frankrijk, en misschien even meefietsen :roll:

Iedereen een gezellige dag verder en slaap lekker voor straks
sterkte allemaal en tot morgen...
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

02 jul 2022, 17:48

oma-C het was wel de oudste kleindochter die verjaarde maar even goed bedankt voor de wensen.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

02 jul 2022, 17:51

Sorry Helena, maar dezelfde wensen
en goed bedoeld :lol: tot morgen....
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".