In de Vier Seizoenen reeks 18 Lente 2020

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

10 jun 2020, 08:59

Goede morgen seizoentjes,

ik had slapende handen toen ik wakker werd. zal daar vrijdag een melding van maken.
ventje heeft mondmaskers van het werk gekregen! De kwaliteit is gewoonweg.... abominable!
er zitten niet eens genoeg vouwtjes in. en de stof, een paar keer wassen en er gaan gaten in zitten. de elastiek is zo dun dat er zo'n plasticje aan hangt om ze te verlengen/ verkorten en dan mag je ze aan elkaar kopen. de kleur? vuilgroen. Echt, als ze daar mee naar de oorlog moeten tegen deze onzichtbare vijand kunnen ze evengoed zeggen: we geven ons over. Als ik lerares snit en naad was geweest: deze leerling was gebuisd! Met extra vakantie taak en een jaar overdoen. de stof voelt aan alsof het in werkelijkheid gordijnstof was.
Vandaag om 5 uur met mijn voeten laten rammelen. Zij met een mondmasker en ik ook. denk van morgen een van de Club mee te nemen ipv de maskertjes van het ziekenhuis. in die van de club kan je een filter steken. Morgen weet ik wat ze gaan doen met mij en wanneer. gisteren mijn boodschappen kunnen doen. Had wel weer wat pijn achteraf maar er was niet genoeg wind om mijn slijmen in overdrive te zetten. 't zou morgen ook goed weer zijn, dus duimen maar. ik vind dat iedereen dan een beetje beter gezind is, als het zonnetje uit zit.
moet straks home- banking doen. jammer dat je geen geld uit je pc kan toveren, daar moet je nog altijd fysiek naar de bank. heb vannacht van iemand gedroomd en die kende ik. het was een jongen die pas naar school mocht vertrekken als ze mij hadden de dreef naar school zien ingaan. ik was toch altijd vroeg en dan was hij eens op tijd. Onze moeders kenden elkaar. Hij was een jaar jonger.
Is getrouwd en heeft twee zoontjes. Mijn moeder vertelde dat ze jaren nadat ik getrouwd was de vraag kreeg: en wanneer wordt je nu oma? Schijnt dat moeder er op het laatst op antwoordde dat ze dat aan mij moesten vragen waarom ze geen oma werd.
Ik kan er ook niet aandoen dat ik mijn eventuele kind niet wilde blootstellen aan negative vibes van de schoonfamilie. voordat we gaan zweverig doen, ventje is op boodschap. Morgen en Vrijdag zijn werkdagen.
heb raad gevraagd in een huishoud pagina en denk dat ik 1 tip eens ga uitproberen.
Soms stel je ergens een vraag en komt er weinig respons.
Ze hebben hier gisteren het onkruid komen uitdoen met van die machines. Elk jaar rond deze tijd. Gracienne stond weer te roken buiten en je kon die een paar straten verder nog horen. doet nu naschoolse opvang, ook voor allochtonen. Heb het raam dichtgedaan toen ik een beetje gaan liggen ben. Voor de CC stond ze te leuteren bij de zijburen aan hun deur en als je terug kwam van boodschappen stond ze er nog en met een 3 tal peuken verder. En zij zit dan in een gemoteriseerde rolstoel maar ik kan die niet eens bijhouden. :? Dat Ding kan Sjeezen.
Poes lag aan de deur op de in elkaar gerolde dweil en ik vroeg: en bleekgezicht? wat doe jij daar? miauw! en op een loopje mee naar de salon. vanmorgen zei ventje was er weer een groot gesprek tegen de vogeltjes! Die eten inderdaad van het kippeneten van de feule. Vrijdag zullen er weer veel meeuwen zitten. 't is dan vuilnisbak. je mag die maar om 7 uur 's morgens buiten zetten. als je het de avond van te voren doet en er passeert een patrouille.... heb ik nu die anti- meeuwenbak gekocht, ik gebruik hem nu alleen om de eerdere zakken die al vol zijn er in te steken zodat ze niet te veel ruiken. En nu collega ziek is, gaat de lavendel in Gent bloeien. mijn hortensia heeft al bladeren, nu nog bloemen.
Zo, ventje is terug en kan dan naar de beenhouwer.
nog een kopje koffie en dan gaan we eens kijken wat die tip waard is.
Fijne dag en Keep Safe.
Cats Rule!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

10 jun 2020, 09:04

Afbeelding

Een goede woensdagmorgen :wink:
ziet er grijs uit maar we zien wel wat we krijgen :roll:

wilde eend, hier is het iets beter maar ik heb
vrijdag toch een afspraak met de huisarts :)
en eerst goed rondkijken vooraleer je iets anders gaat huren
ook waar... we blijven niet jong zorg dat je niet te ver van alle
benodigdheden zoals winkel en zo gaat wonen
maar goedkoop ga je nergens nog vinden... sterkte :oops:

clive jij bent weer 'up to date', en mooi :lol:
je kan er weer tegen... ik wens jou ook sterkte
voor de komende dagen :)

Alle seizoentjes een fijne woensdag,
ik ga nog niet naar de markt, nog even afwachten
als ik iets nodig heb van daar brengt schoondochter het mee
maar ik doe nu al zo lang zonder markt, en dat lukt ook... :oops:
Groetjes allemaal en tot later

M-M was over mij heen gesprongen, ik wens jou ook een fijne dag
en succes bij de dokters :) en al de rest
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

10 jun 2020, 10:35

Goede morgen, voormiddag,

Ben al terug van kapper en beenhouwer.
De mondkapjes die we van de stad kregen dragen wel aangenaam.
Ik heb de rekkertjes een draai gegeven en dan paste het beter aan.
Bril er boven op gezet en dan dampte die ook niet meer aan.
Bij de kapper waren alle voorzorgen genomen en bij de beenhouwer waren ze heel strikt.
Wel vervelend om de naamplaatjes te lezen van de smosjes zover van de toog staan.
Straks komt de jongste met de rest van de boodschappen.
Gisteravond belde de middelste omdat hij uit mijn berichtje had uitgemaakt dat ik me eenzaam voelde.
Voor degene die de berg gevolgd hebben vroeger: hij is de man van tranen en de keukenrol.
Hoeveel steun ik toen van hem had als hij nog thuis woonde, lief kind.
En nu schijnt de zon en ik had geprogrammeerd dat ik met frisse tegenzin zou verder doen in de chaos van de bureau/bibliotheek.
We zien wel.

Kom de dag gezond en wel door!

wilde eend 2
Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40

10 jun 2020, 18:03

Dag seizoentjes allemaal ,
Oma C , Clive ... dank voor jullie steun en goede raad .. Inderdaad: het is nu voortdurend zoeken en uitkijken naar een geschikte woning . Verhuizen is voor mij de hel .... dus hopelijk vind ik een adres waar ik een flink aantal jaren kan blijven . En we worden er niet jonger op .... dus liefst geen gras meer om te maaien . Dat wordt ook een zware klus .. :oops: :oops: :oops: :oops: :roll:
HVT : hier ben ik ook nog nog steeds aan het opruimen " met frisse tegenzin" ..... :oops: :oops: Het lucht wel op als er een deel al weg kan ... Vrijdag breng ik dan weer 2 volle dozen naar de kringloopwinkel en een stofzuiger en verwarmingselement .... Die werken nog goed ,maar ik heb er nog verschillende hier staan ... zucht...............
Veel moed aan iedereen !! en hopelijk een goede nachtrust ....

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

10 jun 2020, 19:57

Ik heb na de kapper en de beenhouwer en soep maken niets meer gedaan vandaag.
Deze middag kwam er een overlijdensbericht en toen had ik geen zin meer om iets te doen.
Ik heb ze niet lang en niet zoo heel goed gekend de nieuwe vriendin van schoonbroer.
Maar het was een toffe madame!

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

10 jun 2020, 20:47

Afbeelding

Goedenavond Seizoentjes,

HVT, onze innige deelneming in bijzonderheid aan jouw schoonbroer.

Wilde eend, probeer niet teveel te piekeren als dat even kan. Ook voor jou heel veel sterkte.

Heb net gedaan met de strijk, een gewone was en de dekbedden. Morgen nog een kleine machine instoppen en de 2 benedenverdiepingen afvegen en dweilen + nog naar de tandarts gaan en dan kan ik vrijdag met een gerust hart naar het ziekenhuis. Net nu heeft buurvrouw haar voet gebroken en ditmaal kan ik ze niet helpen, komt heel slecht uit nu, haar breuk.

Matice heeft erg slecht gegeten vandaag, ga hem nog een grote jumbone geven, een echte caloriebom, dan heeft hij dat toch binnen. Er is niets mis met hem, want hij zit boordevol energie, maar het is nu eenmaal een slechte eter.

Zo, ik wens elkeen nog een mooie avond en voor later vandaag een deugddoende nachtrust. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal.

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

10 jun 2020, 22:26

Hallo iedereen,

Oma-C: mijn grootmoeder heeft vroeger vaak gezegd, kinderen zorg toch goed voor jullie tanden, ze zijn goud waard.Het is pas als je ze niet meer hebt, dat je weet wat je mist.Mijn grootmoeder had vaak last met haar kunstgebit , vooral met abcesjes eronder , die heel pijnlijk waren.En soms paste het kunstgebit niet goed, zodat het begon te "klikken", ja, dan kun je ook niet goed eten.

Ik ben vorige week ook naar de kapper geweest, ik had gebeld en mocht de volgende dag al komen.Ik had verwacht dat het even zou duren, dus ik was verrast dat ik zo vlug mocht gaan.

Vandaag een dagje bij zoonlief geweest, in de tuin gewerkt.Normaal was ukkepuk naar school, maar hij was thuis, en zoon vertelde waarom.Toen ik het hoorde had ik wel medelijden met ukkepuk.Tijdens de corona was ukkepuk jarig, daarom had de juf gezegd , om het vandaag te vieren in de klas.Dus deze morgend stonden ukkepuk en zoonlief in de school met cakes( ze hadden er 4 gekocht voor alle kindjes in de klas), toen de directrice vertelde dat de juf ziek was en ook enkele kindjes, en daarom werd beslist de school te sluiten uit veiligheid.Dus moesten ukkepuk en papa terug naar huis , ukkepuk was verdrietig om zijn feestje waar hij zich zo op verheugde niet door ging.Het is uitgesteld tot volgende week , maar het is niet zeker.De juf wordt getest en de zieke kindjes ook.Dus afwachten.
Heb hem meegenomen in de tuin, waar hij me kon "helpen".Morgen komt hij een dagje naar hier, kunnen zoon en schoondochter van thuis uit goed doorwerken.

Dames, tot morgen allemaal.

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

11 jun 2020, 06:28

Goede morgen seizoentjes,

Gisteren een dag gehad die ik liever zou vergeten.
in de loop van de morgen krijg ik 2 sms-en. 1 voor de afspaak van de dokter te bevestigen en dat ik daar 20 min. op voorhand moet zijn. nummer 2: van spoed dat ik me tussen 10 en 11 uur moet aanmelden bij hen voor een test voor mijn behandeling! Ik onderga vrijdag geen behandeling! ventje heeft zich ( alweer) kwaad gemaakt. ik had immers geen vervoer. en had nog een andere afspraak.
's avonds hebben ze gebeld en een voicemail ingesproken, maar er was niets te horen.
Dan ben ik helemaal overstuur geraakt toen ik een mail kreeg van Suus. Hans heeft nog 6 mnd te leven. :? Hij heeft blaaskanker en dit is uitgezaaid naar de hersenen.
Ben na mijn afspraak voor de pedicure naar de dokter geweest om een voorschriftje voor smettabletjes tegen de misselijkheid want na de sms van spoed werd ik onwel. heb vrijwel niet geslapen vannacht.Dus nu opgestaan om zijne majesteit kat ter wille te zijn.
Tinneke zag dat mijn voeten en benen enorm droog zijn dus heb ik dan maar een douchescrub gekocht voor droog vel. en ik denk van een tube bodylotion beneden te zetten.
dat zal waarschijnlijk wel iets te maken hebben met die plaspilletjes. Het water moet van ergens gehaald worden. Nog steeds mijn haar niet gewassen of mijn vloer gedaan. daar moeten ze opnieuw stukken voor bestellen. ventje denkt dat ze er van onder willen, dan zal de laatste dakvenster door een andere firma gestoken worden hoor! het lijkt er dus op dat wij vrienden hebben met een beperkte houdbaarheidsdatum. We waren in de tijd ook bevriend geraakt met de ex van de zoon van loverboy en haar nieuwe vriend. Toen vast kwam te staan dat we naar het buitenland gingen verhuizen, niets meer van gehoord.
En dat drankje bij schoonzus zal ook wel weer tot het land van verbroken beloftes horen.
Ik ben moe seizoentjes. Echt moe.
gisteren liep de zoon van de overburen hier weer doelloos rond. die heeft geen sleutel en moet wachten tot zij thuis komt. dat heen en weer geloop ( hij is autist) werkt wel op onze zenuwen.
Gimly is gisterenavond naar boven gekomen. Hij voelde blijkbaar aan dat ik me niet lekker voel.
Hij is naast me komen liggen op de boeken en is dan naar zijn plekje in de slaapkamer geweest, deze ochtend was het weer concert dus hij was niet ziek. ( oef)
ik heb een tweede kop koffie gemaakt. moet straks een stuk watermeloen in brokjes snijden en bij wat perzikken gooien. ' k zal wel zien wat ik ga eten, heb nog eitjes en gemalen gryère.
kan ook zijn dat ik in de diepvries zoek naar die inktvisringen. of de kaasballetjes.
Anjelier: dat is ook pech hebben voor ukkepuk. Juf ziek en hij zich zo verheugd. Ze hebben gelijk dat ze de school dichtgooien.
Clive: succes voor bij de tandarts en meteen voor morgen want we gaan een tijdje niet van je horen, vrees ik.
HVT: altijd maar slecht nieuws krijgen, ik zou ook geen puf meer hebben.
Wilde eend: ook succes met de zoektocht naar een nieuwe woonst.
en Oma C: succes bij de dokter morgen.
ik ga mijn koffie opdrinken en kijken wat zijn majesteit van me verwacht. ventje moet gaan tanken.
dus zal later dan normaal bellen.
ik ga even kijken of mijn boot gevuld is geraakt en nieuwe erst uit de mijn kloppen.
Fijne dag en keep Safe.
Cats Rule!

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

11 jun 2020, 07:09

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes,

Muddy Maddy, wat een vreselijk nieuws van Hans. Sterkte, zeer zeker ook voor Suus. En de afspraken lopen bij jou een beetje in het honderd zo te lezen. Hoop dat alles goed komt. Voor jou ook veel succes morgen.

Anjelier, wat triest voor Ukkepuk. Ik kreeg echt medelijden met dat lieve ventje. Hoop dan maar dat het toch nog volgende week kan doorgaan.

Ben al een wasje aan het doen en ga dadelijk beginnen met de 2 benedenverdiepingen af te vegen en deze dan te dweilen. Boven is gisteren alles gedaan. Moet dan om 14.00H bij de tandarts zijn, enfin, het wordt nog een drukke dag vandaag.

Muddy Maddy, bedankt voor het overzichtje, ik ga niet alles herhalen.

Ik wens iedereen een mooie donderdag en stuur jullie heel veel groetjes.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

11 jun 2020, 09:21

Afbeelding

Goede morgen alle seizoentjes, :wink:
overal verdriet en miserie zie ik...
ik kan alleen maar veel sterkte wensen
en succes bij de dokters...
Ik ga niet alle namen noemen want ik ben
al de helft vergeten wat ik gelezen heb... :oops:

Helena, sterkte bij het verlies van de dame.. :roll:

M-M sterkte voor de vriend die zo ziek is
dat ziet er daar niet echt goed uit...
ja ze komen het niet vragen, de ene mag oud worden
en de ander moet vroeg vertrekken, echte ellende :oops:

Verder allen een fijne donderdag...aan iedereen
ik moet morgen om 8u20 bij de huisarts zijn
dus zullen jullie mijn hier niet zien voor ik terug ben :oops:

Iedereen veel sterkte en goede moed...
Leef vandaag.. je weet nooit of je er morgen nog bent... :?
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

wilde eend 2
Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40

11 jun 2020, 11:21

Helaas ... lieve seizoentjes ... hier ook zoveel verdriet en zorgen .bij jullie ....
MM : zo erg dat nieuws bij jullie vrienden ..
HVT : ook veel sterkte bij het verlies van die dame
Anjelierken: ocharme , ukkepuk ..... dat zal een teleurstelling geweest zijn .... Is er nog iets normaal in deze tijden ???
Clive : heel veel moed voor morgen ... ik duim voor je dat alles goed mag verlopen ..
Vandaag ga ik met frisse tegenzin verder met opruimen ...... :oops: :oops:
"Kwade dagen gaan ook voorbij" zegt een spreuk ........... Laat ons maar hopen dat het waar is ..
Groetjes aan iedereen ....

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

11 jun 2020, 14:21

Middag seizoentjes,

kreeg daarnet een gemiste oproep van het ziekenhuis. ik bel terug en alles blijkt op een misverstand te rusten. daar de dokter gezegd heeft dat hij vrijdag ( morgen dus) het behandelingsparcours ging bespreken. ik stond al op de lijst voor het operatie kwartier! ik ben dus daar nu geschrapt en later zal ik dan de test moeten ondergaan voor ik een ingreep onderga. toch straf hoor want daar een dreigende sms krijgen is nu ook niet plezant. Bovendien heeft het geen zin want het moet 48 uur voor een ingreep of operatie gebeuren.Blijkbaar loopt er nog iemand met dezelfde naam rond die ook een ingreep moet ondergaan. Ik ben in elk geval opgelucht.
Collega ventje met corona zou dinsdag al terug komen werken en ik don't think so. ze is in ieder geval nog erg vermoeid en staat onvast op d'r benen.
ventje heeft maandag een coaching en heeft de persoon gezegd dat die een mondmasker moest aandoen.
Zo, dat was het.
nog een prettige namiddag.
Cats Rule!

mariajohanna
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

11 jun 2020, 20:05

Goede avond iedereen,
Ja zeg, wat ik hier allemaal lees....
Sterkte voor iedereen , en ja, omaC heeft het goed gezegd : sommigen 'mogen' oud worden en anderen 'moeten' jong gaan. Niet fijn allemaal. Maar dat is nu eens iets waar we niets kunnen aan doen, net zoals aan het weder..'..
Ik ga seffes nog eens goed alles opnieuw lezen, want ik ben al een deel vergeten.....

Wij hebben 3 dagen gepast op de 2 hondjes van dochterlief, het was fijn, maar ook vermoeiend, de 2 'heren' hebben een eigen willetje en dat hebben we geweten....
Morgen alles goed dweilen, dan zijn de hondenpootjes-afdrukken weg. Bepaalde delen in huis hebben we de deuren gesloten, zodat het al bij al nog meevalt, wat ik moet dweilen, dat is zo, als alles beneden is. Ben toch blij dat het hier terug rustig is, zonder dat je de 'heren' op hun wenken moet bedienen ! En reken maar dat ze weten wat ze willen ! Het zijn toch schatjes, maar ik voel toch dat we 'ouder' worden, en het onze zo niet meer goed afgaat. Vroeger ging ik er dikwijls een grote toer mee wandelen, maar deze keer moesten ze het doen met de tuin......

Clive, ik denk morgen aan jou, die dagen gaan even vlug voorbij dan anderen, je bent terug vlug thuis...., 😉

OmaC, morgen naar de dokter voor bloedonderzoek. Je zal ook blij zijn als je terug thuis bent, en dan de 'uitslag', het zal wel meevallen.... 😉

MM, wat erg voor je vrienden 🙄, het 'leven' is niet eerlijk, dat heeft ieder van ons hier al ondervonden.......

Wie ik hier vergeten ben, sorry, ik ben echt een gedeelte al 'kwijt'.....
Ga straks nog eens herlezen, nu is het 'Sara', en dat volgen we 😉.

Iedereen.... tot morgen, en hou jullie zo goed mogelijk......
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

11 jun 2020, 21:53

Hallo iedereen,

MM: wat een slecht nieuws van Hans, sterkte voor iedereen.
Ik denk dat er regelmatig fouten gebeuren in het ziekenhuis, manlief heeft het ooit ook zo meegemaakt.

Clive: dat de operatie goed mag verlopen, en dat je vlug terug thuis bent.

HVT: sterkte met het verlies van de kennis.

Vandaag is ukkepuk hier geweest, en de dag is voorbij gevlogen.We hebben vanalles gedaan .In de namiddag hebben we aardbeien geplukt in de tuin, en daarna opgegeten met een beetje suiker erop.Hij komt graag , maar gaat ook graag naar huis.

Dames, tot morgen allemaal.

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

12 jun 2020, 06:29

Goede morgen seizoentjes,

Ventje moet gaan werken en om 8 uur de wacht overnemen. Dan moet hij maandag de vlag terug ophijsen en zijn wacht aan zijn opvolger geven. Pas woensdag is die thuis. om te werken.
En vrijdag is het zijn verjaardag! Omdat we niet echt kunnen rekenen op eventueel mooi weer hebben we besloten een fondue te doen. dat kan ook buiten mocht het toch goed weer zijn, want we werken toch met verlengkabel.
Dan om kwart voor 11 een taxi bellen en zien wat er nu gaat gebeuren. heb ik gelijk wat de afspraak betreft of niet? Op het afsprakenblad staat wel een andere route en een extra dokter's naam. Dus, we zullen zien. ik zal alleszins zien dat mijn leesbril al op mijn hoofd staat als ik aan de kiosk kom.
de voorzorgsmaatregelen ken ik al. ( handen ontsmetten, route lopen, mondmasker nemen, naar de kiosk en naar je route.)
vanavond als ventje thuis is, naar de apotheek want ik heb ook nog coversyl nodig en zit aan mijn laatste potje. dus deze aanvullen en nog enkele andere medicijnen op voorschrift.
Kreeg gisteren een messenger bericht van een fb- vriendin of ik nog boeken nodig heb. ik heb nog een stapel liggen en er moet nog van het lijstje aangekocht worden. Gisteren in slaap gevallen voor ik mijn avondmedicatie genomen had. de dvd was 'game of thrones' en ik heb me goed gelegd en ben ingeslapen. waarschijnlijk doordat ik de stemmen herken en die wiegen me dan in slaap. al heb ik maar seizoen 1 gezien en 2 zeer belangrijke afleveringen.
mijn haar is eindelijk gewassen geraakt. het wordt weer pluizig en dun. gelukkig let je door de coupe niet zo goed op de uitgroei,maar ventje zei ook geen afspraken te maken voor ik weet welke andere afspraken ik eerst moet nakomen in verband met m'n behandeling.
ik heb anti-roos shamppo gebruikt en heb nog last van jeuk ( en neen: geen vlooien van Gimly of luizen) Waar ons kattenheerschap zit weet ik niet. Hij heeft alleszins gegeten want vanmorgen toen ik uit de badkamer kwam, hoorde ik hem al miauwen. Hij heeft ook al een stout vogeltje gezien want het is vuilnis en papier en blauwe zakken. Carolien haar inkom staat vol met zakken en karton. Ze moet klaarblijkelijk vandaag niet vroeg weg anders was er een 'paadje' vrij. Die heeft het even erg in als overbuurvrouw van weg en weer te rijden met de auto. :?
Gisteren Joyce gezien maar zij heeft mij niet gezien en ventje probeert haar te mijden omdat ze blijft babbelen en babbelen eens je in gesprek raakt en hij geen tijd heeft om zijn tijd er aan te verspillen. snappie? ik ook niet.
ik moet het ook soms zeggen dat ik naar binnen moet vanwege m'n rug.
De meeuwen zitten op het dak van de freule, de schoorsteen en maar krijsen. Als ze een zak opengepikt hebben zal het er weer lief uitzien. je zou soms de voorhaven moeten zien. of de th. van loo straat. Nu ze niet meer op het strand mogen hebben sommigen ( hangjongeren of tweede verblijvers met tieners) de duinen ontdekt. er worden daar dan nachtelijke feestjes gegeven en afval achtergelaten. Dat was voor de versoepeling ook het geval maar dan waren het hangjongeren want een fles vodka en red- bull staan niet op de menu van een zeedier.
De zeehondjes aan het klein stand hebben het nu gevonden, dat is normaal hun vaste rustplek en nu mag je er niet dicht bijkomen en al zeker niet met honden. Die moeten aan de leidband. maar tussen valavond heb je er toch die zich er niet meer aan houden. er is nochthans een stukje waar ze los mogen lopen. dat stuk is toch verboden te zwemmen.
MJ: ik ben heel hard geschrokken van het nieuws van Hans. Suus had al plannen gemaakt om als Hans zijn been genezen was hier weer te komen voor een paar dagen en dan wij ben hen, maar nu... :cry: :cry:
Enfin, ik wacht nog op een telefoontje van ventje. daarna nog een kopje koffie.
Fijne dag en Keep Safe.
Cats Rule!