In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

puzzel
Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25

26 apr 2021, 05:52

GDM

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

26 apr 2021, 07:24

Afbeelding

An-W
Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47

26 apr 2021, 08:22

Goedemorgen allemaal , Afbeelding
Marietteke, Zonnebloemetje , Ghyra , Bert, Mies-Marpel, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, puzzel, Thijli, Inge, Bekske , granny-M en Frankje , hallooooooo.....

Fijne maandag allemaal .


Afbeelding
Beterschap, moed en sterkte voor wie het nodig heeft Afbeelding

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

26 apr 2021, 09:00

halloooo een goeie morgen allemaal

ik breng het zonnetje mee
maar eerst in vijfde versnelling naar de badkamer sè

daaaaag




Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

mama-inge
Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56

26 apr 2021, 09:10

Goedemorgen en een fijne dag
Ook hier een zonnetje, heerlijk.
Kinderen naar school en ik ga ook wat doen.

jadi
Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Locatie: de boterstad

26 apr 2021, 09:36


Afbeelding
Goede maandagmorgen allen, de zon is er maar we zitten ferm bloot.Het gevolg laat zich voelen, die koude wind is er teveel aan. Het bedriegt achter glas natuurlijk.
Zelfs wandelaars zag ik met muts en sjaal in de voormiddag. In de namiddag nog een pullover aan. En onze buurvrouw zat met short en T-shirt te genieten in de zon. Maar die zit beschermt ts de huizen, dat maak het verschil.
Verder hier zijn gewone gangetje. . straks efkes buiten een wandelingetje doen hopelijk krijg ik ventje mee.
En nee geen markt geen kippetje, eens iets anders denk een Veurnse worst. Wij hebben dat nog nooit gegeten, en aan het kraam staat er altijd heel veel volk..
Fijne dag allen
toedeloe
menu: op de markt een Veurnse worst proeven
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

grootjegerda
Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Locatie: seniorennet

26 apr 2021, 11:03

Afbeelding
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding

thijli
Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52

26 apr 2021, 11:47

goedemorgen,

Hier schijnt ook een heerlijk zonnetje maar het is wel erg frisjes.

Ben al even op mijn snorretje naar de assistente geweest,voor de 3e week de wrat aan laten stippen,hij is erg hardnekkig,als er deze week geen verandering in komt weer terug naar de huisarts,dan wordt hij waarschijnlijk weg gesneden.,maar we wachten het nog even af.

Remie werk ze op je bootje.
Ik las dat jij al heel wat voor je kiezen hebt gehad ,
Moest meteen aan mijn lieve nicht denken die aan alvleesklierkanker gestorven is helaas.
nare herinneringen.

wens iedereen een fijne dag.
Iedere dag een lach

granny M
Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32

26 apr 2021, 12:04

Goede middag allemaal,
Een koud winderig maar zonnig weertje hier, ik zou nog bloembollen moeten planten. Eigenlijk gewoon er aan beginnen en even doordoen, maar de goesting is totaal weg. Zal wel weer terugkomen zeker ?
Wie heeft gisterenavond de be. mol gezien ? In het bijna laatste stukje over " wie heeft er in de informatie gelezen" komt er heel even een Zaanse klok in beeld ( de wijzerplaat) bij Gilles. ik heb er hier zo eentje hangen.
De kleinzoon verwittigd, dat er iets bekends van Oma thuis in deze afl. voorkomt en als hij het vindt/ziet er een piepkleine verrassing aan vast hangt :D Zijn lievelingsdrankje is bij Oma altijd "Cassis van Hero", dat verkopen ze hier niet in Be. en ik heb nog voorraad van blikjes in de kelder staan, zal een doosje klaarmaken.
Ik mag dadelijk van mezelf de puzzel gaan maken.. en geniet elke keer ook weer van "Toos en Henk"
We zullen de dag wel doorkomen ..
Groetjes aan allemaal !

Sita
Lid geworden op: 21 jul 2013, 07:26

26 apr 2021, 14:34

Afbeelding



Goedemiddag iedereen,

De meeste bosanemonen zijn al uitgebloeid hier. Toch nog een exemplaar gevonden dat er mooi bijstond.

Remie al druk aan het werk dus.
Als ik die vrolijke dames bezig zie kan ik het niet laten die eerst even bijeen te puzzelen.
Hetgeen ik dan ook al gedaan heb.

Bekske, puzzel, grootjegerda, An, zonnebloemetje, mama-inge, thijli en Jadi, hallo.
En overal schijnt de zon, zo te lezen 🌞

granny M, zo is het vaak, niet veel zin om ergens aan te beginnen.
Maar eens je ermee bezig bent lukt het wel.
En achteraf blij dat je het gedaan hebt.
Om nog maar te zwijgen van het moois dat je daarna te wachten staat 😀
Ik volg "de mol" niet, kan er dus niet over meepraten.
Ben benieuwd of de kleinzoon slaagt in zijn "examen" en zijn verrassing verdient.

Nog een mooie dag gewenst aan iedereen.





"Au milieu de l’hiver, j’apprenais enfin qu’il y avait en moi un été invincible." - Albert Camus

Remie
Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Locatie: Zuid-Holland

26 apr 2021, 15:04

Afbeelding

Er is nieuw leven: Voor de liefhebber

Kreeg weer ’n filmpje van onze kleindochter Eva binnen vandaag, beelden laten te wensen over wat de kwaliteit betreft:

Afbeelding
Maar ik wilde ze U toch niet onthouden……Afbeelding

Met vriendelijke groet,
Afbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Sita
Lid geworden op: 21 jul 2013, 07:26

26 apr 2021, 15:18

Afbeelding

Proficiat met de gezinsuitbreiding 🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣

Ik veronderstel dat Eva de trotse meter mag zijn.
Alhoewel ik denk dat dit in Nederland niet zo gebruikelijk is een peter en een meter bij een geboorte ...

En dank je wel voor de beschuit met muisjes.


"Au milieu de l’hiver, j’apprenais enfin qu’il y avait en moi un été invincible." - Albert Camus

Remie
Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Locatie: Zuid-Holland

26 apr 2021, 15:33

Afbeelding

Vandaag de laatste streken verf gegeven binnenin mijn bootje de ‘REMIE’ van de Stuurhut, Roef, WC en Kooien.
Het blanke verniswerk voor de betimmering is weer voor ’t volgende jaar, want dan moet ik ook weer wat te doen hebben toch..? 😉
Als het nu iets warmer en standvastiger weer gaat worden, kan ik buiten ook nog het één en ander verven voor mijn vertrek………..

Vanmorgen vroeg ook nog onze jongste zoon Peter (vader van onze kleindochter Eva) geholpen om zijn auto voor de 1e keer APK afteleven bij de dealergarage in Waddinxveen en hem weer thuisgebracht voordat ik naar mijn bootje kon.

Menu:

Afbeelding


Weet U dat ook weer..!

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....

Met vriendelijke groet,
Afbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

thijli
Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52

26 apr 2021, 15:52

geweldig dat ze al uitkomen Remie.
En je goede daad weer gedaan vandaag.

Ik heb verder niets te melden,heb mijn rondje met Chica al weer gemaakt.

fijne avond
Iedere dag een lach
Bert

26 apr 2021, 16:12

Hey leuterkes,

alles gelezen en goedgekeurd. 🙄😃😃
Weet niets te vertellen. Hoe het komt? Dat weet ik dus niet. Moet ook eens kunnen.
Ben deze middag blijven hangen bij de TV na het nieuws.............en ja, inspiratie verdwenen zeker?

Goed nieuws is, heb geen bijwerkingen meer van de Astra. Voel me goed.