In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Remie
Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Locatie: Zuid-Holland

20 apr 2021, 22:31

marietteke schreef:
20 apr 2021, 17:39
Afbeelding
........................ Afbeelding

Met vriendelijke groet,
Afbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Lenk
Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Locatie: Hier

20 apr 2021, 22:45

Tja mijn epistel is in de mist in het www.

Ik had veel geschreven maar ploep opgegeten.

Wil nu nog effe meegeven dat ik blij ben, mijn HA heeft mij op de lijst van de risicopatienten gezet wegens hypertensie. Wat al meer dan 20 jaar klopt en waarvoor ik medicatie neen.

Tot de volgende als SN toelaat dat ik iets zet

puzzel
Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25

21 apr 2021, 06:00

GDM, wat is nou 2 personen (jaja, ik weet het meer dan 1) op bezoek?; ff de winkel inlopen en kijken vind ik wel fijn.

Remie
Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Locatie: Zuid-Holland

21 apr 2021, 06:11

Afbeelding
Afbeelding

Straks deze ochtend ga ik weer verder met waar ik gisteren ben gebleven…..

Weet U dat ook weer..!

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....

Met vriendelijke groet,
Afbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Remie
Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Locatie: Zuid-Holland

21 apr 2021, 06:13

Afbeelding

Afbeelding

Met vriendelijke groet,
Afbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Remie
Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Locatie: Zuid-Holland

21 apr 2021, 06:14

Kus

“Mijn vrouw en ik zijn al meer dan 40 jaar getrouwd, maar telkens wanneer ik thuis kom krijg ik van haar nog steeds een kus!” zegt een man aan zijn vriend.
“Ik ken dat…” antwoordt deze, “ … alcoholcontrole!”
Afbeelding

Met vriendelijke groet,
Afbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Remie
Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Locatie: Zuid-Holland

21 apr 2021, 06:16

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met vriendelijke groet,
Afbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

mama-inge
Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56

21 apr 2021, 07:10

Goedemorgen en een fijne dag
Mooie puzzel, ga ik straks maken

Puzzel, een gezin bestaat meestal uit 2 volwassenen dus dan kun je nu weer gewoon samen ergens op bezoek
We nemen het maar voor lief.
In de familie veel verjaardagen de komende tijd, maar vieren doen ze het nog niet en ze hebben liever dat je thuis blíjft

Ik ga straks boodschappen doen op de fiets
En waarschijnlijk kan het eind van de week weer met de auto
Als het goed is, dan is hij vanavond klaar

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

21 apr 2021, 08:51

Afbeelding
hallo ik heb het gevoel dat ik onder een pletwals heb gelegen .Nog niet in orde lippen en mond staan vol met blaasjes enz .Kortom het zo veel beter kunnen en dat is hetniet groetje

An-W
Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47

21 apr 2021, 09:03

Bekske schreef:
21 apr 2021, 08:51

hallo ik heb het gevoel dat ik onder een pletwals heb gelegen .Nog niet in orde lippen en mond staan vol met blaasjes enz .Kortom het zo veel beter kunnen en dat is hetniet groetje


Jeetje Bekske , komt dat allemaal door de vaccinatie denk je ?
Die bijwerkingen pletwals en blaasje ? Beterschap hoor !
Ik ben er nu niet geruster op voor vrijdag :cry:
Beterschap, moed en sterkte voor wie het nodig heeft Afbeelding

An-W
Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47

21 apr 2021, 09:21

Goedenavond allemaal ,
Marietteke, Zonnebloemetje , Ghyra , Bert, Mies-Marpel, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, puzzel, Thijli, Inge, Bekske , granny-M en Frankje , hallooooooo.....

Remie bedankt voor de mooie puzzel ( voor straks ) .

Inge , hopelijk kunnen jullie gauw weer van jullie auto genieten .

Lenk , jouw epistel zomaar opgegeten door het www , wat een boefjes ! :P
Bijna aan de beurt voor vaccinatie dan . ( hier in NL valt hoge bloeddruk niet onder voorrang trouwens ).
Bij ons zijn bijna alle 60plussers ( die willen ) gevaccineerd deze maand , las ik ergens .
Hoe loopt dat bij jullie ?

Nu lees ik overal in krant en op social media weer allemaal kritiek op de versoepelingen die we krijgen .
Pfff het is ook nooit goed , wat zijn wij toch een zeikvolk :twisted:

Het weer in Noord-Holland : zonnige perioden , koude wind uit her noorden en er wordt voor vanmiddag wel 12 graden voorspeld .( weet u dat ook weer :wink: )

Ik ga zo eerst maar eens even naar de markt om fruit en kaas te kopen . Afbeelding

Fijne dag allemaal . Afbeelding
Beterschap, moed en sterkte voor wie het nodig heeft Afbeelding

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

21 apr 2021, 11:17

halloooo een goeie morgen allemaal

onze koffie heeft weer gesmaakt sè maar voor de middag wil nog met mijn zeemvel rondgaan en ook niet te laat eten want om 13.30u heb ik een afspraak

oei Bekske nu nog altijd ziek van die astrazenica inspuiting
ik begin ook al meer schrik te krijgen hoor want mijn ventje moet vrijdag ook om zijn astrazenica
dus hopelijk valt het mee en we zullen duimen dat jij vlug weer beter bent , sterkte hoor

marietteke en AN ik ben enkele jaren geleden al aan alletwee mijn ogen geopereerd van cataract ( staar ) en voor die operatie zetten ze een klem op je oog om dat goed open te houden en volgens de oogarts zijn er toch verschillende mensen die daarna last hebben van hun ooglid die te ver naar beneden hangt omdat door die klem die spier van het ooglid achteraf niet meer goed werkt waardoor het ooglid te ver voor het oog zit en daardoor kan je dan alsmaar slechter en minder ziet
dus is dat bij mijn linkeroog ook zo en mijn rechteroog is nog ietske beter maar gaat ook al een beetje de verkeerde richting uit , en de oogarts zal nu bij mij die spier van het ooglid korter maken zodat het ooglid weer wat hoger komt en zo'n operatie duurt ongeveer één uur want das nogal precisiewerk

allé nu moet ik vlug verder doen sè

tot later , daaaaag



Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

grootjegerda
Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Locatie: seniorennet

21 apr 2021, 11:44

Afbeelding
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding
Bert

21 apr 2021, 12:23

Hey leuterkes,

Bekske, nog steeds bijwerkingen van de spuit? Wat voor spul moet dat dan wel zijn zou men zich afvragen.
Ik heb geprobeerd om mijn afspraak te verplaatsen daar de datum mij niet goed uitkwam.
NOPPES!!! Op de brief staat dat het kan verplaatst worden, maar als het een Astra is willen ze dat niet verplaatsen omdat de meeste prikken van Pfizer zijn en slechts 1 dag in de week Astra. En ze hebben geen reserve dagen om de afspraak te verplaatsen. 🙄😤😤
Morgen voormiddag moet ik daar om 10 uur zijn. Had het liever volgende week gehad maar het kan dus niet.
Moet nu mijn agenda overhoop gooien door hen. Volgende is in juli.
Heb gevraagd of ze het niet kon veranderen of dat ze het niet wilde veranderen. Was even heel stil dan aan de telefoon. Ze moeten dat daar dan niet op zetten hé.
Allé, genoeg gezaagd 😁😁
Bloemeke, houd u maar een beetje kalm hé!
Lenk, uw epistel kwijtgespeeld??? Ja, dat komt wel eens voor. Nu copieer ik het voor ik op verstuur klik.
Remie, die Dalton test kregen wij ook als er medische controle was op school. Ik zag duidelijk wat er in stond maar heb altijd gezegd dat ik niets speciaals zag....ze begrepen het niet goed
Als je niets ziet dan zie je niets hé...😂😂
Nu een hapje eten want er komen heerlijke geuren uit de keuken....
Tot latersss...