In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

01 jul 2020, 16:47

halloooo een goeie zonnige namiddag allemaal

deze voormiddag al naar het ziekenhuis geweest want ik had een afspraak voor een inspuiting in mijn linker knie die ook al voor een stuk aan 't verslijten is en ik heb er 6 jaar geleden ook al een artroscopie in gehad en toen regende het nog , maar na 11u was het al droog en sinds deze namiddag is het zonnetje er ook al
nu ik al enkele dagen die ontstekingsremmers neem is mijn rugpijn al een ietsiepietsie beter en zijn de scherpe kantjes er toch al af maar ik kan me nog niet bewegen zoals ik wil en de pijn is toch al wat draaglijker en of die kiné een effect zal hebben dat zal ik nog moeten afwachten
o ja , iedereen bedankt voor de beterschapswensen hoor

en wat katten betreft , katten die melk krijgen die hebben altijd diarree , en ze lusten het misschien wel maar tis niet zo gezond voor ze , maar iedereen geeft zijn kat wat die wil hé maar mijn katten hebben het nooit gekregen

marietteke Bertje , jadi , An-Wildflower , thijli , mama-inge , puzzel , grootjegerda , Flowers , Lenk , Remie , Sita , miesje , omadina , Bekske , ghyra , granny M en Tontoos
nog een aangename woensdag verder
en nu nog proberen een klein werkje te doen sè

daaaaaag



Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

puzzel
Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25

01 jul 2020, 17:51

nou de katjes en katten zijn razend op de verse melk van de koe.

puzzel
Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25

01 jul 2020, 17:54

en als ze nog echt klein zijn, maar niet meer bij moeder drinken, leng ik het aan met water>een weekje ofzo en hoppa.

granny M
Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32

01 jul 2020, 20:56

Dag allemaal,
Even om te zeggen dat ik nog altijd geniet van jullie schrijfsels en zeker meeleef( al reageer ik niet zo dikwijls :D )
Lieve groetjes voor jullie !!

Lenk
Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Locatie: Hier

01 jul 2020, 21:31

Zonnebloemeke hou de vooruitgang in het minderen van de pijnen goed vast hè. Sterkte

Wat melk betreft Lenka krijgt tijdens het tekenseizoen karnemelk. Karnemelk is zuur en geeft via de huid een geur af dat teken mijden. In het begin helft water helft karnemelk. Daarna puur en lekker dat ze het vind en lekker fris voor haar. Ze weegt een 30 kg en krijgt per dag een 300 ml. En extra vocht binnen met warm weer.

Granny M groetjes terug.

Zo een kort bezoekje. Ik ben moe het was een druk dagje voor het werk. Laatste loodjes 9 juli laatste werkdag. Ik kijk er naar uit. Lekker vakantie. Plan in de morgen klussen en na de middag puzzelen, lezen, wandelen met mijn bruintje.

Sita
Lid geworden op: 21 jul 2013, 07:26

01 jul 2020, 22:55

Afbeelding



Goedenavond iedereen,

Nog even voor het slapengaan een groetje aan marietteke, zonnebloemetje, Bertje , jadi , An-Wildflower , thijli,
mama-inge , puzzel , grootjegerda , Flowers , Lenk , Remie , miesje , omadina , Bekske , ghyra , granny M en Tontoos.
Beterschap gewenst aan wie pijn heeft, moed aan degenen die zorgen hebben, nachtrust aan de slapelozen.
Kortom, het beste voor iedereen.
Morgen is er weer een nieuwe dag.

"Au milieu de l’hiver, j’apprenais enfin qu’il y avait en moi un été invincible." - Albert Camus

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

01 jul 2020, 23:04

hallooooo nog efkes in de rapte sè

Sita wat leuk dat je iets laat horen van jou en hopelijk voor jou ook nog een goede nachtrust

Lenk een mooie foto van jou bruintje hoor en zo te zien word ze daar bij jullie goed verwend , maar groot gelijk hoor

granny M leuk dat je efkes langs komt hoor

puzzel als jou katjes zich daarbij goed voelen dan is dat goed hé en verser dan op de boerderij kan die melk niet zijn denk ik

mama-inge jou hondje zal zeker in bad moeten na zijn modderbadje ????? :P :P

jadi wij zijn vorige week ook al met wat spullen naar de kringwinkel geweest en wij moesten geen afspraak maken hoor

An-Wildflower oeps zaterdag je haartjes kort laten snijden ???? en zal je dat gewoon kunnen worden

oei en nu kan ik niet verder terug scrollen sè
maar voor iedereen nog een rustige nacht
en nu als de bliksem naar ons bedje sè
want morgen hebben we weeral een drukke dag

slaapwel en tot morgen



Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

puzzel
Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25

02 jul 2020, 06:15

gdm, er zou iemand een katje komen halen, niks hoor en ook niks van zich laten horen>heb ik zo'n hekel aan.

mama-inge
Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56

02 jul 2020, 07:07

Goedemorgen en een fijne dag

Met dat bad valt het reuze mee.
Ze heeft na haar modderbad nog even goed door hoog gras gerend en gerold, toen zag ze er al weer een stuk schoner uit.
Badje had man al klaar staan in de tuin, daar heeft ze nog even in staan dansen en toen heb ik het ergste nog even weg gespoeld.
Daarna opgedroogd en zag ze er weer fris uit.
Witte herders hebben een zelfreinigende vacht, dus echt douchen of bad met zeep is bijna niet nodig

Tontoos
Lid geworden op: 01 jun 2020, 06:24
Locatie: Winschoten

02 jul 2020, 09:00

Hallo allemaal en speciaal voor Inge en de oud leden van stekkie.
Ik kreeg van Fer een berichtje dat ze me had verwijderd van FB omdat ik naar dit forum ben gegaan dat vond ze blijkbaar niet leuk waar Ernst en Piet ook heen gegaan zijn.
Ik heb haar verteld dat ik al jaren lid ben van SeniorenNet met foto albums en zelf een blog.
Van mijn kant heb ik haar geluk gewenst, als ze mij dan ook had vertelt had waarom ze is gestopt, maar tot nu toe weet ik niet waarom ze is gestopt.
Dit moest ik even kwijt.
Mvg. Antjo

An-W
Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47

02 jul 2020, 09:35

Goedemorgen allemaal ,

Sita wat een lief berichtje van jou .

Zonnebloemetje , helpt de inspuiting in je knie ? En nu zit je ook nog met je rug .
Je zit in de " lappenmand" zoals dat hier heet . Nogmaals beterschap hoor.

GrannyM , hallooooooo :D

Jadi , gezellig je zoon op logement vanaf vandaag .

Lenk , bijna vakantie . Heerlijk !
Ik heb nog nooit van karnemelk tegen teken gehoord . Wat een goed idee .
Zou dat ook voor mensen helpen ? Want ik las de teek is in opmars.

Tontoos , ik zou me er niet druk om maken .
Mijn vader zei altijd : Onze lieve Heer heeft rare kostgangers.
En dat heeft hij ...... haha :P Meer ga ik er maar niet van zeggen .

Ik ga vandaag een staatslot kopen , misschien win ik de hoofdprijs wel :wink: . ( of niet )
Mijn man is vandaag werken op kantoor , dus hij kan mij niet tegenhouden :P

Fijne donderdag allemaal .


Afbeelding
Beterschap, moed en sterkte voor wie het nodig heeft Afbeelding

jadi
Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Locatie: de boterstad

02 jul 2020, 09:47


Afbeelding
Goede morgen iedereen,
Net een "duikduif" gehad boven mijn hoofd.Gelukkig kon ik op tijd mijn hoofd intrekken, of het was een frontale botsing
Boodschappenlijstje ligt klaar, en op het verlanglijstje staat er zeker appelflappen van de Lidl. Wat zijn die lekkerrrr...met heel veel appelen in.
Mijn dag kan niet meer stuk,gisterenavond stipt om 20u kreeg onze kleindochter de horen dat ze "er door" is. En geen 2de zit, dat wordt een mooie vakantie om daarna te starten 2de jaar...
Ja hé Ann zal wat vreemd doen in het begin, alhoewel de zoon kwam al altijd in het weekend op "Hotel Mama" :D
Zonnebloemetje dat was ook de eerste keer dat we dat voor hadden. Ik was zo verontwaardigd, in die kletsnatte regen hadden we alles uitgehaald, weer in de auto, dan weer uitgehaald. Ik was het zo moe en zei aan mijn ventje "foert we rijden door naar het container park."We hadden er nog nooit geweest en werden er vriendelijk ontvangen.Die mensen hebben ons goed geholpen. En ik weet zeker dat er dingen op zij zullen staan voor de rommelmarkt...Het is echt van ver gekomen je wilt dan al eens iets weg doen om het een 2de leven te schenken en je geraakt het dan nog niet kwijt ook...Sorry Bloemetje maar ik ben nog wat verontwaardigt
Aan iedereen een fijne dag
Wat de pot schaft is nog een raadsel
Dat zien we dan wel weer...
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

Flowers
Lid geworden op: 11 jun 2005, 20:29
Locatie: Rijssen

02 jul 2020, 09:54

hoi Tontoos,

deze Fer reactie verbaast mij helemaal niet, zo ken ik haar al ruim 12 jaar.
En dan heeft ze jou nog netjes 'toegesproken', ik ken wel andere taal gebruik. :D
Jaloezie is het grote probleem.

puzzel
Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25

02 jul 2020, 10:13

ik heb te horen gekregen, niet van haar hoor, dat alles mijn schuld is.

Maar weer over op de orde van de dag, het is droog af en toe een zonnetje en misschien heb ik dadelijk mijn regentonnen nodig of ik begin maar met mijn regenemmers, denk.

Volgend schooljaar weer gewoon en geen continu-rooster, maar gewoon de kinderen naar huis tussen de middag.

mama-inge
Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56

02 jul 2020, 11:16

Het is haar besluit geweest om met het stekkie te stoppen.
Ook voor mij nog steeds een groot raadsel waarom en zonder enige vorm van uitleg.
En dat ze de boel toen binnen een paar dagen plat gooide.
We zijn allemaal vrij om te doen en laten wat we willen en hebben zelf een ander plekje gezocht om verder te kletsen.
Dat gaat haar niets aan, dat is iets wat waar we zelf over beslissen.
Wat had ze dan gewild?? Dat we met hangende pootjes bij haar waren gekomen?? Zo van, wil je alsjeblieft het stekkie weer openen??