Waar vandaan: Wonen & Zorg > Ombudsdiensten >

Ombudsvrouw bij De Post

Wanneer een autonoom overheidsbedrijf in gebreke zou blijven en u een probleem niet via de normale kanalen kan oplossen (bijvoorbeeld uw post wordt niet of steeds te laat besteld), dan zoekt de ombudsdienst samen met u naar een oplossing.

Ombudsdienst voor de postsector (OMPS)
Geraken uw problemen met een post- of koerierbedrijf niet opgelost? Schrijf, fax, mail of kom langs, wij zullen uw klacht graag in behandeling nemen.

Mevrouw Truus Lostrie
Koningsstraat 97 bus 15
1000 Brussel

Tel.: 02/221 02 20 (N)
        02/221 02 40 (D)
Fax: 02/221 02 44
E-mail: info@omps.be
Website: www.omps.be

Bron: www.ombudsman.be/diensten.aspx

 


E-mail deze pagina | Afdrukken | In favorieten opslaan In favorieten opslaan | Share/Bookmark

Je mening is belangrijk! Was deze pagina nuttig?



Een vraag of een probleem op SeniorenNet?
Kijk dan in het Helpcentrum (klik hier). Als je het daar niet kan vinden, helpen we je via e-mail op support@seniorennet.nl.

Zoek binnen SeniorenNet:

Untitled Document

Poll

Ken je iemand persoonlijk die doof of slechthorend is?