Waar vandaan: Helpcentrum > Problemen en foutmeldingen > Ik gaf een verkeerde ontvanger in

Problemen en foutmeldingen: Ik gaf een verkeerde ontvanger in

Indien u een foutief e-mail adres als ontvanger hebt opgegeven, dan kan u de e-card laten verwijderen. U doet dit als volgt.
U kan een overzicht opvragen van alle e-cards die u verstuurd hebt op de pagina http://www.seniorennet.be/ecards/opvragen_lijst.php

Geef daar uw e-mail adres in en klik op “Verzenden”.
U zal nu een e-mail ontvangen met een uniek internetadres in.

Klik in de e-mail op dat internetadres en surf dus naar die pagina. Op die pagina staat het hele overzicht van alle e-cards die u verstuurd hebt met als afzender het opgegeven e-mail adres.

U kan in dit overzicht e-cards verwijderen en u kan hier dus de e-card verwijderen met het foutieve adres als ontvanger.

Indien u een foutief e-mail adres als afzender hebt opgegeven, kan u hier niet veel meer aan doen. Het e-mail adres van de ontvanger is correct en de e-card werd verstuurd naar deze persoon. Eenmaal een e-card verstuurd is, kan deze niet meer worden tegengehouden.

U kan eventueel opnieuw een e-card sturen, naar dezelfde persoon, en dan wél met de juiste afzender.



Gerelateerde helponderwerpen:
Mijn e-card kwam niet aan
Geen muziek op de e-card
Wanneer ik terug ga is alles terug leeg (blanco)
Ik kan mijn e-card niet ophalen!

Ga naar het Helpforum om vragen te stellen, antwoorden te vinden en uw kennis te delen met anderen.