Waar vandaan: Levensdromen > Andere/overige > Een huis van Gebed opzetten

Levensdroom: Een huis van Gebed opzetten

Er zijn zoveel mensen die vastlopen in het leven, die wanhopig zijn of beschadigd en het leven niet meer zien zitten. Ik zou willen dat we met alle kerken samen een Huis van Gebed kunnen beginnen waar voortdurend vrijwilligers aanwezig zijn, die beschikbaar zijn voor een pastoraal gesprek en die met mensen willen bidden.
Eigenlijk is deze droom zich meer en meer aan het ontwikkelen, en ik en nu aan het bidden en broeden hoe en wat en wanneer ik stappen kan zetten...

Hinke (Veendam) , ingegeven op 05 december 2007, 14:38

In totaal 1988 maal gelezen | 13 waarderingen

Kan u deze droom waarmaken? Klik hier!

Wil je deze levensdroom delen met een vriend? Klik dan hier!


Heb jij ook een levensdroom? Vertel het ons!

Waardeer deze droom

levensdroom levensdroomlevensdroom levensdroomlevensdroomlevensdroom levensdroomlevensdroomlevensdroomlevensdroom levensdroomlevensdroomlevensdroomlevensdroomlevensdroom

Ik heb ook deze droom (0)

Geen inzendingen



Reacties (6)

Geestelijke bidenergie omzetten naar daden
Inderdaad er zijn zoveel godsdiensten dat men de boom in het bos iet meer herkend. Steeds met het doel een ander te gebieden en zelf niet doen ,hooftdoel is er geld en macht verzamelen en verder niks. Wie een kerk sticht moet er zelf voor opdraaien met de onkosten en onderhoud,hier is de belastings betaler de pineut. Als men naar een muzea gaat is er ingangsgeld gevraagd ,een kerkbezoeker zou ook moeten ingang betalen bv 10 euro hoeveel kerkgangers zouden er nog zijn? In de natuur kan men ook zijn geest ontladen en redeneren om een goed leven te kunnen leiden. De paus leefdt in een gouden paleis ,aan de hand van de vertelseltjes van de bijbel is de zogezegde god geboren in een stal en wat doet de paus en zijn gevolg FRAUDE VOLKSVERLAKKERIJ is het resultaat. Ik doe aan ziekenoppas en dit is mijn geloof en kracht om het leed in deze onvolmaakte wereld een beetje op te lossen iedere dag doe ik een gebed dat mijn naaste een beetje gelukkig maakt niet de paus en zijn corrupte bende

Elke dag bidden voor een betere wereld, ingegeven op 04 oktober 2012, 13:13

Geen energie voor afgod
Aan de hand van de mail hier is de melder een Nederlander ,deze moet weten dat er in Nederland ongeveer 239 sectes zijn en zogezegde leefgemeenschappen die zeggen wat een ander hoeft te doen .zelf leven veel van deze geloofsverkondegers in onmin met hun zogezegde schepper ,zeggen wat een ander moet doen is gemakkelijk maar zelf uitvoeren dat is een ander paar mouwen .

Zelf doen is andere koek ,geloof is boerenbedrog ., ingegeven op 05 januari 2012, 19:16

Afbreken in plaats van opzetten
Beste , de kerk wordt gesponsert door gelovigen en ongelovigen.In Zwitserland kan men zijn deel van de belastingen om kerken in stand te houden schenken aan het Rode Kruis ,daar heeft men een keuze en hier niet. De kerken lopen leeg door misbruik en laffe spelletje het is wel besteekt van deze evolutie . Sommige mensen moeten buiten slapen en andere wonen in een Paleis met goud en visa-versa . Met deze moet ik ondervinden dat de zogezegde god een fictieve afgod is zoals het gouden kalf destijds . Onrechtvaardigheid viert hier hoogtij .........................

Godsdienst dient tot niks , ingegeven op 05 januari 2012, 19:04

Geloof ontketend oorlogen
Het geloof heeft meer kwaad dan goed gedaan,aan recente voorbeelden kunnen we uitmaken wie een ander geloof heft dan het mijne is mijn vijand. Dit staat soms letterlijk geschreven ,moorden roven en mensen verbranden dit waren allemaal het gevolg van van devoot geloof . Rome wist van niks of wilde van niks weten als de jodenvervolging open en bloot aan het gebeuren was en uit eigenbelang werd er niet gereageerd. Ook andere geloven hebben boter op hun gewijde hoofden zonder meer. Er is maar een goed gezegde om niet in God te moeten geloven ,help uzelf zo help U God .

Met twee voeten op deze aarde, ingegeven op 16 oktober 2011, 19:35

Voor Mira
Ja, bidden helpt echt! Ik zou er een boek over kunnen schrijven, en misschien doe ik het ooit...

Hinke, ingegeven op 25 november 2008, 10:11

Heeft het al ooit geholpen ???
Zijn er nog geen kerken en moskeëen genoeg en heeft het ooit al geholpen ?????

Mira, ingegeven op 24 november 2008, 23:26



Voor de auteur:

Droom tegen de regels? Reactie tegen de regels? Meld het ons op: levensdroomabuse@SeniorenNet.be