Waar vandaan: Help >
Wat te doen indien je correct inlogt, maar onmiddellijk de fout krijgt dat je een fout paswoord ingeeft?
Als oplossing zal u al uw cookies en tijdelijke internetbestanden moeten verwijderen. Seniorennet gebruikt cookies om uw wachtwoord tijdelijk op te slaan, zodat u niet bij elk scherm bij bv. Mailgroepen opnieuw uw wachtwoord moet ingeven. Spijtig genoeg maakt heel soms, zelden, Internet Explorer een fout, en slaat een foute code op, waardoor u in één of meerdere diensten van Seniorennet.be niet meer inkan.
U moet daarom hetvolgende doen, het onderstaande geld énkel voor mensen die Internet Explorer gebruiken, versie 6.0.
Ga in uw browser naar het menu Extra. Vervolgens klikt u op Internet-opties.
Dan ziet u een scherm verschijnen, waar u een toets moet zien "cookies
verwijderen...".
Daar klikt u op. De computer zal u dan een vraag stellen, en u antwoord
dan met OK.
Dan gaan we de tijdelijke internetbestanden verwijderen: u klikt op
hetzelfde scherm op "Bestanden verwijderen...".
En u klikt op OK. Meestal kan dit wel even duren voor hij dit allemaal
heeft kunnen verwijderen.
Vervolgens klik je nog eens op "Bestanden verwijderen..."
en vink je in het scherm dat je ziet "ook alle off lin items verwijderen"
aan. En druk je weer op OK.
Nu ben je klaar, en mag je nog eens op OK drukken van het Internet-opties
scherm. Vervolgens kan je terug naar Seniorennet gaan en terug proberen
te doen wat niet lukte.
Normaal zou het nu wél moeten werken, omdat de computer 'vergeten'
is wat hij ervoor fout deed.