Waar vandaan: Help >

Wat te doen indien je correct inlogt, maar onmiddellijk de fout krijgt dat je een fout paswoord ingeeft?

Als oplossing zal u al uw cookies en tijdelijke internetbestanden moeten verwijderen. Seniorennet gebruikt cookies om uw wachtwoord tijdelijk op te slaan, zodat u niet bij elk scherm bij bv. Mailgroepen opnieuw uw wachtwoord moet ingeven. Spijtig genoeg maakt heel soms, zelden, Internet Explorer een fout, en slaat een foute code op, waardoor u in één of meerdere diensten van Seniorennet.be niet meer inkan.

U moet daarom hetvolgende doen, het onderstaande geld énkel voor mensen die Internet Explorer gebruiken, versie 6.0.

Ga in uw browser naar het menu Extra. Vervolgens klikt u op Internet-opties.
Dan ziet u een scherm verschijnen, waar u een toets moet zien "cookies verwijderen...".
Daar klikt u op. De computer zal u dan een vraag stellen, en u antwoord dan met OK.

Dan gaan we de tijdelijke internetbestanden verwijderen: u klikt op hetzelfde scherm op "Bestanden verwijderen...".
En u klikt op OK. Meestal kan dit wel even duren voor hij dit allemaal heeft kunnen verwijderen.
Vervolgens klik je nog eens op "Bestanden verwijderen..." en vink je in het scherm dat je ziet "ook alle off lin items verwijderen" aan. En druk je weer op OK.

Nu ben je klaar, en mag je nog eens op OK drukken van het Internet-opties scherm. Vervolgens kan je terug naar Seniorennet gaan en terug proberen te doen wat niet lukte.
Normaal zou het nu wél moeten werken, omdat de computer 'vergeten' is wat hij ervoor fout deed.


E-mail deze pagina | Afdrukken | In favorieten opslaan In favorieten opslaan | Share/Bookmark

Je mening is belangrijk! Was deze pagina nuttig?



Een vraag of een probleem op SeniorenNet?
Kijk dan in het Helpcentrum (klik hier). Als je het daar niet kan vinden, helpen we je via e-mail op support@seniorennet.nl.

Zoek binnen SeniorenNet:

Untitled Document

Poll

Ken je iemand persoonlijk die doof of slechthorend is?